Pico Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Pulp - Disco 2000 I said let's all meet up in the year 2000. Won't it be strange when we're all fully grown. Be there at 2 o'clock by the fountain down the road. I never knew that you'd get married. I would be living down here on my own on that damp and lonely Thursday years ago. Förutom den eminenta refrängen så är outrot grymt bra också. What are you doing Sunday baby? Would you like to come and meet me maybe? You can even bring your baby. Ooh ooh oh. Ooh ooh ooh ooh. +75 Picopoäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 ZebraHead - Now Or Never Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Muse - Time Is Running Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Duran Duran - A View To A Kill Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Bob dylan - Blowin in the wind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Clawfinger - Do What I Say When I grow up there will be a day When everybody has to do what I say When I grow up there will be a day When everybody has to do it my way Skön låt ----- Sabaton - Panzer Battalion ...började lyssna på Sabaton lite igen efter den lilla provlyssningen av RR där Erdinen önskade låten Primo victoria med bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Mnemic - Meaningless Redigerad 28 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Mnemic - Meaningless Dom låter nästan som en exakt kopia av Drowning Pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Boards Of Canada - Peacock Tail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Clawfinger - Do What I Say Gorillaz - Ghosttrain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Otroligt skön låt ,speciellt live, se den HÄR, Maniac på sången där, tillsammans med en kille från Necophagia, GRYMT bra låt Band: Mayhem Låt: Chainsaw Gutsfuck Genre: Black Metal Text: Bleed down to the fucking core You're going down for fucking more Screw your slimy guts Driving me fucking nuts! Chainsaw in my bleeding hands As I start to cut you in two Your guts are steaming out And I just love the sight! Maggots crawling in her cunt I just love to lick that shit Bury you in a slimy grave You will rot forever there! Redigerad 28 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Red Hot Chili Peppers - Fortune Faded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 System Of A Down - Roulette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Duran Duran - A View To A Kill Klassiker Bästa Bond låten. Scott Storch - Built Like That(Timbaland Diss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Förneka inte sanningen. Lyssna inte på satansmusik. Go with Christ, bro'. Blur - Yuko And Hiro Satansmusik? Man får väl för helvete lyssna på vad man vill! Slipknot - Get this, lyssna på den och skrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Satansmusik? Man får väl för helvete lyssna på vad man vill! Ja, det är en av baksidorna med demokratin. Det är bättre som i Nordkorea där satanmusik är förbjudet, eftersom det är Djävulens verk, och uppmuntrar till våld! Förneka inte sanningen. --- Tips: Diana Krall - Temptation. Skönt ljud alltså. Rusted brandy in a diamond glass Everything is made from dreams Time is made from honey slow and sweet Only the fools know what it means Temptation, temptation, temptation Oh, temptation, temptation, I can't resist Well I know that she is made of smoke But I've lost my way He knows that I am broke But I must pay him Temptation, oh temptation, temptation, I can't resist Dutch pink and Italian blue He is there waiting for you My will has disappeared Now confusion is oh so clear Temptation, temptation, temptation I can't resist Temptation, temptation, temptation I can't resist Redigerad 28 februari, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Freezepop - Pop Goes My Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Satansmusik? Man får väl för helvete lyssna på vad man vill! Slipknot - Get this, lyssna på den och skrik! I helvete att man får göra. Vet du vad som händer då? Då går man ut och knarkar, och skjuter folk! Se bara på Columbine-pojkarna, de var droppar från Hin Håles penis. Marilyn Manson och andra hemskheter lyssnade de på, och när det finns individer som lyssnar på "musik" som Chainsaw Gutfuck (*korstecken*) snackar vi massmord på Himmelska fridens torg-skala. Bob Dylan - Rainy Day Women #12 & 35, lyssna på den och ta det lite lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Curtis Mayfield - Pusherman Softa lyrics, skön låt. i'm your mamma, i'm your daddy i'm that nigga in the alley i'm your doctor, when in need want some coke, have some weed you know me, i'm your friend your main boy, thick and thin i'm your pusherman i'm your pusherman haha ain't i clean, bad machine super cool, super mean feelin' good, for the man Superfly, here i stand secret stash, heavy bread baddest bitches, in the bed i'm your pusherman i'm your pusherman i'm your pusherman solid life, of crime a man of odd circumstance a victim of ghetto demands feed me money for [style] and i'll let you trip for a while insecure from the past how long can a good thing last? woo-hoo, no got to be mellow, y'all gotta get mellow now pusherman gettin' mellow y'all heavy mind, have you signed? makin' money all the time my [LD] entrusts me for all junkies to see ghetto prince is my thing makin' love's how i swing i'm your pusherman i'm your pusherman huh too bad, [splee] for a generous fee make your world what you want it to be got a woman i love desperately wanna give her something better than me been told i can't be nothin' else just a hustler in spite of myself i know i can rake it this life just don't make it lord, lord got to get mellow now gotta be mellow, y'all got to get mellow now i'm your mamma, i'm your daddy i'm that nigga in the alley i'm your doctor, when in need want some coke, have some weed you know me, i'm your friend your man boy, thick and thin i'm your pusherman i'm your pusherman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Afasi Och Filthy Feat. Snook - 1990 Nånting Klockren beskrivning av uppväxten under 90-talet. Man tas verkligen tillbaka.. Inte toppmusik dock. (Afasi) Fightas med mamma pappa brorsan och kivas med systrarna och jag rockade säkerhetsnålar i midjan på byxorna jag var sexfixerad trots att brudar inte existerat och varenda jävla tjej jag haft är preskriberad mitt liv var regisserat för kids som hängde i sandlådor i blöja, galonisar med techniclego och transformers slängde armbågen men började grina på mördarmovies men gjorde mig välförtjänt av veckopeng och lördagsgodis jag är skittight nu men ni har inte hört det första det var på den tiden jag kunde mörda för mina turtlesgubbar snorungar vi skämtade tills vi fick magknip och jag och Pablo blev alltid hämtade sist på fritids (Kihlen) Kanske är det bäst att jag skriver en bok om mitt vilda svenneliv innan jag blir Khilen i Snook men tills dess försöker jag söka Khilen och han finns på ett disco där axe blandas med rök ifrån rökmaskinen (refräng) Min pappa var störst och starkast, back in the days smygikikade in på tjejernas, back in the days fejkade mitt målbrott det var back in the days (adams-ray) Yo! MTV-raps Banana skids McGyver Fruit of the loom HB bröst och butterflyer palla äpplen handen på rumpan och BMX 1990nånting det var back in the days Hakuna matata storyn om Ray som unge back in the days homie långt innan lejonkungen Kenyanernas egna Mowgli sprang halvnaken barfota på bakgator i Nairobi dansa som Michael Jackson jag var kung på att spela kula pangade Tetra-pak snurra flaskan med heta brudar räknade pengar i bugg hustlade cash och samlade burkar blev pimp numero uno när jag la handen på rumpan (motorisk afasi) (Afasi!) Herbert grundade sin ölmage på chips när jag vägrade äta allt ifrån grönsaker till fisk klassdisco med nån brud som frågade lov om en dans rodnade ibland och stamma när hon frågade chans (khilen) jag var Boobi, en kort tjockis som lekte med barkbåtar mitt liv har varit som hämtat ur Peter Lemarclåtar 14 torska oskulden på världens bästa liv Cilla vila i frid vi kanske syns i vårt nästa liv (refräng) (Adams-ray) Första gången en tjej frivilligt visa brösten alla jams på stan men främst Phonetiks freestyle sessions (tiggedytight!) älskar mitt sjätte sinne man jag var kär i Kim och svenska rim blev jätteinne (Kihlen) thats right, back in the days man levde för att digga Petter samtidigt som jag förstörde mitt liv med cigaretter gillar du hålligången, brukar du dölja din morgonbånge väntar du också fortfarande på polisonger (afasi) Sköt med ärtor rände runt och pantade tomburkar och började högstadiet med massa pantade bondlurkar blandade en häxa och mixa med juice i läsken när vi samlades de flesta och gitta till fjortisfesten fem casanova med gasen i botten men med kasst med lover hookade kvinnor och käkade makaroner hylla min ungdom dabaradibidibidobedam lukta på långfingret och somna in i ett tält på Norderstrand (refräng x2) (adams-ray) Yo! MTV-raps Banana skids McGyver Fruit of the loom HB bröst och butterflyer palla äpplen handen på rumpan och BMX 1990nånting det var back in the days Redigerad 28 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts