Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Live Forever, Cast No Shadow, Where Did it All Go Wrong, Champagne Supernova, Supersonic, Cigarettes and Alcohol, Magic Pie, All Around the World. Men just nu: Oasis - The Masterplan (live) Och att inte förglömma, Oasis - D'You Know What I Mean? --- Modest Mouse - Float On Börjat lyssna lite på Modest Mouse nu, låter ganska bra hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Slagsmålsklubben - Rakade Ögonbryn Ska Det Vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Fat Joe - Make It Rain (Intrumental) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Dark Tranquillity - Blind At Heart Den låten jag har mest fassnat för, från Dark Tranqullitys senaste skiva (Fiction). Redigerad 22 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Depeche Mode - Stripped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Oasis - Don`t Look Back In Anger Kanske uttjatat men ack så bra den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Grupp: In Flames Låt : Transparent Album: Reroute to Remain [2002] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Modest Mouse - Float On Börjat lyssna lite på Modest Mouse nu, låter ganska bra hittils Dom ska du fortsätta lyssna på. Good news for people who love bad news är underbar och den nya är ju på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Grupp: In Flames Låt : Transparent Album: Reroute to Remain [2002] Jävla skön låt! Välkommen till forumet ---------------------------------------- Lars Winnerbäck - Att fånga en fjäril Jag har fastnat helt för Winnerbäck, denna låt är helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Oasis - Wonderwall Förbaskade Eudoros som tjatade om att jag skulle ta emot låten, den var riktigt bra. Mm, jag älskar dig med. ------------ Von Bondies - C'mon 'Cmon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nine inch nails - Right where it belongs, brukar inte gilla industri-rock men den är så skön . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jävla skön låt! Välkommen till forumet ---------------------------------------- Lars Winnerbäck - Att fånga en fjäril Jag har fastnat helt för Winnerbäck, denna låt är helt underbar. Tack så mycket Älskar In Flames, bättre svenskt band finns inte. TreTipsTill: Nirvana - Lithium, 3 Doors Down - Kryptonite & Pakito - Living on Video. Helt olika låtar men ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Leann Rimes - Can't Fight The Moonlight ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Live Forever, Cast No Shadow, Where Did it All Go Wrong, Champagne Supernova, Supersonic, Cigarettes and Alcohol, Magic Pie, All Around the World. Men just nu: Oasis - The Masterplan (live) Tack för alla tips. sjukt bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 The Verve - The Rolling People Grym låt. Det är så britpopigt här så jag var tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Snow Patrol - Spitting Games I broke into your house last night And left a note at your bedside I'm far too shy to speak to you at school You leave me numb and I'm not sure why I find it easier to sit and stare Than push my limbs out towards you right there My heart is bursting in your perfect eyes As blue as oceans and as pure as skies I struggle for the words and then give up My heads up with the birds on the t-hut A little piece of mind that I know better That the plain disgrace of all my letters After that the floodgates opened up And I fell in love with everyone I saw Please take your time I'm not in any rush And it's in everything I ever write It's not as if I need the extra weight Confused enough by life so thanks a lot Lonely written words for company Just raise the roof this once and follow me Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Alla som älskar Pink Floyds "Echoes", "Shine on you crazy diamond pts. 1-5" och kanske "Comfortably Numb" bör genast kolla upp liveversionen av Porcupine Tree - Radioactive Toy 15,5 minuter av ren musikkonst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Alla som älskar Pink Floyds "Echoes", "Shine on you crazy diamond pts. 1-5" och kanske "Comfortably Numb" bör genast kolla upp liveversionen av Porcupine Tree - Radioactive Toy 15,5 minuter av ren musikkonst. Ska kollas upp. Måste komma ur min Bitpop-era. Får spö i skolan för att jag springer och dansar runt till det. Rymdkraft - Fingersving Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Måste komma ur min Bitpop-era. Får spö i skolan för att jag springer och dansar runt till det. Rymdkraft - Fingersving Välkommen till klubben. Härlig låt, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Välkommen till klubben. Härlig låt, btw Det roliga med Bitpop är att man vill hoppa runt som en galning till det Come for the music, stay for the DANCE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts