Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Det finns helt klart bättre låtar men är inte albumet överlag ganska trist? Hot Fuss fastnade direkt, hur bra skiva som helst men Sam's Town har jag lite svårt för, fortfarande. Kände precis likadant i början, men i mina ögon, eller öron, växte det med tiden. The Killers är ju inget super-duperbra ändå, det är bra helt enkelt, och det tycker jag albumet är också. Jag tycker det är svårt att säga vilket av albumen som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) The Beatles - Love Beatles gamla producent, George Martin, och hans son har suttit och skapat detta trevliga lilla verk. Remastrade och remixade Beatles-låtar, det mesta ritktigt bra! Låttips: Blackbird/Yesterday Strawberry Fields Forever Lady Madonna A Day In The Life med flera! Redigerad 15 februari, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 En låt som får mig att slappna av Band: Shining Låt: Ännu ett steg närmare total utfrysning Genre: Depressive Black Metal Text: I frustrationens förtvivlan, jag skär mitt kött I livets förtvivlan, jag älskar mig själv I ensamhetens förtvivlan jag beger mig ut på oroväckande tankegång I livets förtvivlan jag söker dess dunklaste punkt Giv mig en kniv och jag skall öppna min buk Giv mig en kniv och jag skall öppna min magkorg Allt för obehagets skull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 @ Xemtoth : Rymdkraft - Koufukuron v3.0 (Shiina Ringo) Skrattretande bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 The Killers - On Top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Hänger på och tipsar om The Killers - All These Things That I've Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Junior Boys - In The Morning. Otroligt bra synthmusik. Liknar Hot Chip. Lika bra är det inte, men visst är det en grym skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 A Day In The Life Hubba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag tycker den låten har tagit alldeles för mycket från resten av ablumet, finns mycket bättre låtar där. Till exempel My List, Read my mind, For reasons unknown med flera Själv gillar jag inte alls My List, Read My Mind och dom andra, utan det är nästan enbart When You Were Young som jag fastnat för ordentligt från det albumet. --------- The Killers - Smile Like You Mean It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Chimaira - Power trip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) The Shins - Split Needles Från skivan Wincing the Night Away - Underbar låt Redigerad 15 februari, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) The Shins - Split Needles Från skivan Wincing the Night Away - Underbar låt Oh yes, sir. Jävligt skönt intro.. jävligt nice namn på plattan också. Ima Robot- Creeps me Out Redigerad 15 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Måste tipsa om Interpol - Next Exit, helt jävla underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Själv gillar jag inte alls My List, Read My Mind och dom andra, utan det är nästan enbart When You Were Young som jag fastnat för ordentligt från det albumet. --------- The Killers - Smile Like You Mean It Lyssna mer. The Shins - Split Needles Från skivan Wincing the Night Away - Underbar låt Awh, hela mattelektionen idag. Fick inte ett tal gjort Så kan jag passa på att tipsa om The Arcade Fire - Rebellion (Lies) Redigerad 15 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 När det ändå snackas The Shins.. The Shins - Sea Legs .. så äckligt bra trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Lyssna mer. Behövs inte. Har hört nog. ---------------- Oasis - Don't Look Back In Anger Säkert blivit tipsad om flera hundra gånger, men ack så skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Behövs inte. Har hört nog. Verkar inte så, bort med sylten från öronen och lyssna The Killers - Mr Brightside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Verkar inte så, bort med sylten från öronen och lyssna The Killers - Mr Brightside Haha, exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Även om det verkar vara svårt att förstå och acceptera så gillar inte jag dom andra låtarna. Och det även om jag plockar bort både sylten och marmeladen ur öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Även om det verkar vara svårt att förstå och acceptera så gillar inte jag dom andra låtarna. Och det även om jag plockar bort både sylten och marmeladen ur öronen. Haha, vi är på dig här alltså Ge dom ett försök till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts