tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 N.W.A - Gangsta Gangsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja inte vet jag, men ta Xasthur till exempel, han hatar livet. endel är deprimerade endel inte, Depressive black metal är mera en sorts terapi för sångarna, dem skriker ut sin ångest och depression Men det är ju bara show alltihop typ. Metal i alla dess former är bara for show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Men det är ju bara show alltihop typ. Metal i alla dess former är bara for show. Nej? finns knappt något band som är depressive som kör live, mer än Shining, tanken med depressive black metal är att det är något man ska kunna lyssna på hemma, inte stå o headbanga på nån konsert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Varför skulle man vilja dricka kiss bara för att man är deprimerad? Fjantiga jävla PR-trick, I say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Varför skulle man vilja dricka kiss bara för att man är deprimerad? Fjantiga jävla PR-trick, I say. Ja ni får ju tycka o tro vad ni vill ,förvänar mig inte direkt att ni ska förstå hela grejjen, men låten är i vilket fall värd o lyssna på, det var själva tanken med mitt första inlägg edit: ska vi gå mera offtopic eller ska vi släppa det här?`i så fall får ni bråka på mig via pm eller liknande Redigerad 11 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 edit: ska vi gå mera offtopic eller ska vi släppa det här?`i så fall får ni bråka på mig via pm eller liknande Som Umberto (tror jag det var) sa, varför ska man diskutera via PM? Då kan man bara vara "en mot en" och ingen annan kan komma med inslag. Det är trots alllt en musiktråd så jag tycker att musikdiskutioner är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Välj era ord väl. Skulle ni bråka med de här hårda grabbarna? John Doe, ärren på armarna, chokladfläckarna på tröjan - det blir inte mer död och elände än Shininggänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tool - The Pot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Misfits - Who killed Marilyn. Misfits - 1,000,000 years bc. Misfits - Halloween. Misfits - I turned into a Martian. Lyrics för Who killed Marylin: 5:25 August fifth, 1962 Found her lying on her chest Her face all turning blue You think it was an overdose But could it have been the pact Could it have been the Kennedys Was it LAPD It ain't a mystery Baby not to me Funny, funny, funny mystery Baby not to me Rotted corpse, sex decay Breasts all full of slugs No answer for the accident Her cunt has all dried up, you see 5:25 August fifth, 1962 Make it seem a suicide Make it seem a suicide Make it seem a suicide Make it seem a suicide It ain't a mystery Baby not to me Funny, funny, funny mystery Baby not to me It ain't a mystery Baby not to me Funny, funny, funny mystery Baby not to me Whoa, whoa, whoa, whoa-oh Redigerad 11 februari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 In Flames - Dismiss the Cynic Ack så bra denna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Lit - My Own Worst Enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jurassic 5 - The Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Misfits - Who killed Marilyn. Misfits - 1,000,000 years bc. Misfits - Halloween. Misfits - I turned into a Martian. Väääälsigt bra band det där! Dig Up Her Bones och Scream är väldigt bra även dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 algar - algardansen ->MUSIKVIDEON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kashmir - The Aftermath (Live @ Roskilde '03) Hörde den igår på radion Haha, vad fan. Jag brukar inte läsa/skriva så mycket här men när The Aftermath drog igång på spelaren kände jag mig tvungen att tipsa om den. Min last reading var på den här sidan och ditt inlägg var det första jag såg. Den är jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kreti Och Pleti - Ni Ska Få Se Att Allt Blir Bra ...om vi får boombaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 zentrix - Efter dig, slottets dam Så jävla skön, tack Kebaph. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Prince - Purple Rain --- Töntig video men bättre tearjerker får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Arctic Monkeys - Fake Tales Of San Francisco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Kashmir - Surfing The Warm Industry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts