LunCh Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Pluton Svea - Den nya ordningen Pluton svea - European Skinhead Army Eddie Meduza - Jag har en stor kuk dom tipsar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Äh ja orkar inte bry mig.. gör vad ni vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Är man spammer ifall man skriver flera stycken istället för att skriva en varje dag? Flipsyde - Someday och Turbulent - Simple man Det fanns regler för tråden för att den inte skulle spammas, kvalite för kvantitet. Om det inte tipsas om så många är det dessutom större chans att man provlyssnar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det fanns regler för tråden för att den inte skulle spammas, kvalite för kvantitet. Om det inte tipsas om så många är det dessutom större chans att man provlyssnar dom. Då tycker jag det ska vara en regel att man ska skriva ungefär så här: Låt: Artist: Genre: Personlig kommentar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 . inte en låt.. flera.. och video men iron maidens dvd... rock in rio.. bara bra låtar me på den.. o så e de sån känsla i de.. nästan bättre än original låtarna... så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Alla metallica i stort sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hey det är ny dag ju. Okej jag gör som Ace sa. Låt: Public Enemy #1 Artist: Mötley Crüe Genre: Hårdrock, inte närheten av Pudel som vissa anser Mötley spelar. Personlig Kommentar: Bra text, härligt solo. Mötley Crües bästa tid helt enkelt ja jag snackar början av 80-talet. Vince Neils barnsliga röst som är så grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Refused. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Äh ja orkar inte bry mig.. gör vad ni vill.. Det låter bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Dagens musiktips av Hew Låt: God Knows Grupp: Mando Diao Genre: Nån slags rock tror jag, vet inte i vilken genre man ska placera det här. Personlig Kommentar: Härlig låt ifrån svenska gruppen Mando Diao. Skönt sound och lätt att sjunga med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 The Mayflies USA - a change in the weather Queen - bicycle race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Låt: Reckless Life Artist: Guns N' Roses Genre: Rock N' Roll Personlig kommentar: 1986, GN'R i ett tidigt skede, solot är ju skiitfiint , whatelse do i have to say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Låt: Trrism Artist: Looptroop Genre: Rapp Personlig kommentar: Jäkligt go låt, med härlig text.. även om Looptroops flesta låtar har bra text.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Låt: Than the serpents in my hands Artist: Moonspell Land: Portugal Genre: Goth-metal Personlig kommentar: Underbar låt, lite dyster, storslagen i refrängen. Redigerad 9 juli, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Låt: Dangerous Game Artist: 3 Doors Down Land: USA Genre: Alternative-Rock, Tjejrock Personlig kommentar: 3 Doors Down har sagt att alla låtar på Away From The Sun skivan är suveräna, utom denna. Men alla låtar har en förklaring och det finns ingen dålig 3 Doors Down låt. Denna låt tog tid för mig att gilla men när man lyssnat på den ungefär tre gånger, ja då fattar man den. Brad Arnolds röst i verserna är suverän och den hårda refrängen plus den annorlunda texten gör låten till en diamant i Away From The Suns suveräna tracklista. Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Children of bodom - The trooper (Maiden cover) förjävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag skriver några stycken orka bara tipsa om en Metallica - Master of puppets Metallica - Leper messiah Metallica - Seek & Destroy Metallica - The unforgiven Metallica - And justice for all Metallica - One Metallica - Fade to black Metallica - Nothing else matters Metallica - Motorbreath Metallica - The call of ktulu Metallica - Creeping death Metallica - Until it sleeps Metallica - Sad but true Metallica - Enter sandman Metallica - St.Anger Metallica - Frantic Metallica - I Disappear Metallica - To live is to die Metallica - Last caress / Green hell Metallica - Die die my darling Och samtliga Metallica låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Låt: Than the serpents in my hands Artist: Moonspell Land: Portugal Genre: Goth-metal Personlig kommentar: Underbar låt, lite dyster, storslagen i refrängen. Jag såg dom live med Cradle of Filth i Fryshuset i våras och jag måste säga att det inte var nån hit Vi lyssnade lite på dom innan vi drog dit och missade iofs halva föreställningen (halva Moonspell alltså, inte CoF) Jäkla tråkig musik om jag får säga det själv, men bra tryck i bastrumman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 det finns ingen dålig 3 Doors Down låt. Ord på den du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Okej. Pling klockan slog 24:00. Ny dag. Låt: Merry-Go-Round Artist: Mötley Crüe Album/släpptes: Too Fast For Love/1981 Track#: 4 Genre: Hårdaste hårdrock Personlig kommentar: Oj oj oj. Det tog tid att gilla denna. Jag hade den mest sjukaste uppfattning om denna låt. Men när jag lyssnade igenom Too Fast For Love och hamnade på låt nummer 4 och lyssnade igenom den, så fattade jag hur bra den är. Den klockande gitarren gör låten till en smula komisk, men vacker. Lugnare Vince Neil i gämförelse med det tre låtarna innan på skivan. Men man kan önska sig mer an denna låt också, bland annat liter action i refrängen. Men känner ni er lite besvikna, köp då Live-skivan för det är mer action på Merry-Go-Round där!! Men än en gång. Detta har ni gjort bra boyz Text: You know he's gotta get away To the merry-go-round and round Count times that he laid awake At night thinkin' Am I goin' down now Am I goin' down Am I goin' down now, oh! It's not easy puttin' on a smile You're alone, lost and found She waits at home just to love him Through the night thinkin' He's been gone so long now Is he coming home He's been gone so long now, oh! Merry-go-round and round You know he's gotta get away To the merry-go-round and round Count times that he laid awake At night thinkin' Am I goin' down now Am I goin' down Am I goin' down now, oh! Merry-go-round... Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts