Kebab Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Okej alla ni måste skaffa Panic Prevention med Jamie T, det är sjukt bra! Påminde lite om The Streets vid första lyssningen men det är fruktansvärt mycket bättre. Bästa låtarna är Sheila, So lonely was the ballad och Operation. Han blir också jämförd med Bob Dylan.. men det vetifan.. Skaffa!! Yaay, jag har minsann haft den skivan jätte_länge. Ge mig respekten jag förtjänar. Tycker If you got the money och Sheila är riktigt sköna. 047 - Ankan "Jag vill sitta i en park med dig och titta på en svan. Du är Ankan och du är min vän och det är du hela dan." (:!!! Fräsig video! Och riktigt skön låt, den har jag lyssnat på mycket. Men sådär låter ju inte låten egentligen? Redigerad 7 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Arcade Fire - In the Backseat Jag älskar också allt som rör sig i baksätet på bilar. SNART KOMMER NYA! Underbar låt, yesyes. Skivan finns ju redan ute på vissa ställen men jag väntar. Tror att det kan bli en superskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Yaay, jag har minsann haft den skivan jätte_länge. (:!!! Ge mig respekten jag förtjänar. Men det var väl jag som tipsade dig om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Underbar låt, yesyes. Skivan finns ju redan ute på vissa ställen men jag väntar. Tror att det kan bli en superskiva. Fantastisk! Ja har också hört det. Men jag sparar mig som jag gjorde med Weekend in the City. Det är skönt att ha tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Fantastisk! Ja har också hört det. Men jag sparar mig som jag gjorde med Weekend in the City. Det är skönt att ha tålamod. Vad tycks om A Weekend In The City nu när den är släppt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 The Verve - Catching The Butterfly Riktigt trevlig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Honor Among Thieves (nuvarande SR-71) - Poser Honor Among Thieves - One Way Home Redigerad 7 februari, 2007 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Men det var väl jag som tipsade dig om den? --- Här hos mig spelas det mycket Keane för tillfället. Låtarna i sig är inte direkt speciella, men ändå riktigt mysigt att lyssna på när man sitter och slö-surfar eller sover på bussen. Tänker inte tipsa om någon enstaka låt - skaffa allihop för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 David Bowie - Ziggy Stardust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Blur - This Is A Low AAHshgahhahahadsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Blur - This Is A Low AAHshgahhahahadsas ÖHHÖHÖH! INDIE INDIE!! Cranius - Big Blue Dress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vad tycks om A Weekend In The City nu när den är släppt? Har inte hunnit lyssna igenom hela. Jag har börjat, gillade skarpt det första låtarna, men fan vad skivan började sega sen. On till Kreuzberg var segt och när jag kom till I Still Remember så tröttnade jag och nu sitter jag här och njuter Like Eating Glass istället. Men den ska få ny chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 ÖHHÖHÖH! INDIE INDIE!! Cranius - Big Blue Dress UBER UBER INDIE YAYAYAYAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Låt som alltid funkar i hårda tider... Air Supply - All out of love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Mindless Self Indulgence - Straight to video All aboard Hit the road All the bullshit Can't be ignored It's hard to place In my face No emotion All the problems Make me wanna go Like a bad girl Straight to video Little darling Welcome to the show You're a failure Played in stereo Hiedi ho Here we go No solution Strong undertow Quite unfair Quite a pair No box office All the problems Make me wanna go Like a bad girl Straight to video Little darling Welcome to the show You're a failure Played in stereo I never noticed No, never noticed You're so amazing So amazing I never noticed No, never noticed You're so amazing So amazing All aboard Hit the road All aboard Here we go All the problems Make me wanna go Like a bad girl Straight to video Little darling Welcome to the show You're a failure Played in stereo I never noticed No, never noticed You're so amazing So amazing I never said it No, never said You're suffocating Suffocating I never noticed No, never noticed You're beauty's fading Fading Jäkligt skön låt, rekommenderas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Laakso - Never Satisfied Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Stone sour - Zzyzx Rd Kanske inte den allra bästa av låtar men tveklöst en av de skönaste att lyssna på om man e lite sådär ledsen eller trött ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Älskar alla deras låtar! Dom har så bra texter.. Dessutom är Jyrki's röst så skön! Om du gillar The 69 Eyes så borde du lyssna på Entwine. Mika Tauriainen har så underbar röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Decapitated - Three-Dimensional Defect. Underbar låt måste jag säga. Har inte lyssnat så mycket på Decapitated, men denna fastnade jag för så fort jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Foo fighter - Kung Fu Fighting Eller är det bara jag som har dålig smak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts