tommy killer Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Bishop Lamont - Up And Down feat Chevy Jones Rikigt fett beat gjort av Scott Storch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Rick James - Give It to Me Baby Har lyssnat på denna mycket i dagarna, jävligt svängigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Bloc Party - Song for Clay (Disappear Here) Och jag som tycker "Like Eating Glass" är en fruktansvärt grym intro låt. Ska jag ha fel då eller? Tänkte börja lyssna på skivan imorgon men var tvungen att tjuvlyssna lite. Och fan, gitarren i refrängen är satans bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Red Jumpsuit Apparatus - The Grim Goodbye Red Jumpsuit Apparatus - Face Down Red Jumpsuit Apparatus - Disconnected Wonderbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Ataxia - Dust Det här ett tungt projekt som bara har släppt en EP (lite synd), bandet består av John Frusciante från Chili Peppers, Joe Lally från Fugazi, Josh Klingshoffer från The Bicycle Thief och PJ Harvey, EPen ingick dock i Frusciantes serie på 7 skivor. Jag skulle placera det under Alternative-experimental-psychedelic rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Okej alla ni måste skaffa Panic Prevention med Jamie T, det är sjukt bra! Påminde lite om The Streets vid första lyssningen men det är fruktansvärt mycket bättre. Bästa låtarna är Sheila, So lonely was the ballad och Operation. Han blir också jämförd med Bob Dylan.. men det vetifan.. Skaffa!! Redigerad 6 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Den som omedelbart inte köööper denna låt ska jag besöka på natten och avlägsna huvudet på denne. Frou Frou - Let Go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Artist: The 69 Eyes Låt: Hevioso The 69 Eyes - Lost Boys The 69 Eyes - Stigmata The 69 Eyes - Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Red Jumpsuit Apparatus - The Grim Goodbye Red Jumpsuit Apparatus - Face Down Red Jumpsuit Apparatus - Disconnected Wonderbar! Den låten är så sjukt bra, tipsar igen. Den måste höras.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Jurrasic 5 - The Influence Jurassic 5 - World of entertainment Älskar texterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 ''I can't hide'' är min favorit låt från 101 Proof skivan Lätt! Fattar inte varför dom aldrig körde den live... Ontopic: Silent Noice - Muskeltroll! (Länk till låten finner ni i första posten på GTAsajten songcontest tråden! ) Bläddra till sida två så finns även länkar till musikvideon... (Lite självreklam måste man väl få göra? ) Lofon har talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Eagles Of Death Metal - Keep Your Head Up Kan inte komma ifrån hur jävla bra det här är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 047 - Ankan "Jag vill sitta i en park med dig och titta på en svan. Du är Ankan och du är min vän och det är du hela dan." (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Reel Big Fish - Fuck off song Reel Big Fish - She has a girlfriend now Underbara texter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 047 - Ankan "Jag vill sitta i en park med dig och titta på en svan. Du är Ankan och du är min vän och det är du hela dan." (:!!! JA! The Dead 60's - Riot Radio. Skön blandning av ska och rock (inte indierock för då retar jag Pico). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 The 69 Eyes - Lost Boys (:!!! The 69 Eyes - Stigmata The 69 Eyes - Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 The Shins - Split Needles (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Bloc Party - Hunting For Witches GRYMT bra, tack Ärrtvå. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 The 69 Eyes - Lost Boys (:!!! The 69 Eyes - Stigmata The 69 Eyes - Jimmy Älskar alla deras låtar! Dom har så bra texter.. Dessutom är Jyrki's röst så skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Arcade Fire - In the Backseat Jag älskar också allt som rör sig i baksätet på bilar. SNART KOMMER NYA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts