Matteus Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 BRUCE SPRINGSTEEN - BORN IN THE U.S.A Born down in a dead man's town The first kick I took was when I hit the ground You end up like a dog that's been beat too much Till you spend half your life just covering up Born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. I was born in the U.S.A. Born in the U.S.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Algar - Algardansen Låten är bra, och videon är ju bara för mysig. Lajnux: instämmer. Redigerad 3 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Razorlight - America 'o'ronorgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Razorlight - America 'o'ronorgasm. Haha det är nog, helt ärligt, femte gången du tipsar om den du kan ju testa golden touch, stumble and fall, who needs love med flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu har jag varit borta en vecka så jag tar igen det med: 7 bra låtar 1. The Young Knives - Another Hollow Line. Bara bra indierockpop-någonting. Skön röst och fin dialekt. 2. Lily Allen - Alfie. Tycka vad man vill om hennes kaxighet men några av låtarna går faktiskt att lyssna på. 3. The Rakes - 22 Grand Job. Jag har missat the Rakes men bra är dom. 4. Lupe Fiasco - The Instrumental. En av de få hiphoparna som jag lyssnar på. Fin bakgrundsmusik och rappa kan han väl helt okej. 5. Midlake - Bandits. Midlake är skitbra egentligen. Synd att många har missat dom. 6. Disturbed - Land Of Confusion. Funkar i skidbacken. 7. Camera Obscura - Dory Previn. Skotsk indiepop. Hon har ganska skön röst. Tipsar om en hel skiva i stället. Rymdkraft äger. Rymdkraft - Kantarelle EP Jag kan ju då stoltsera med att jag äger den skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Hets! - Hasses brossas låtsaskompis syrras fest Hets! är bara för underbara.. Hets! - 2006 Text: På vägen till festen, sa taxichauffören: - De blir inge knulla i år.. - Aha, vafför då? - NOLL SEX HEHEHE! - Eh.. du kan stanna de blir bra här, tack hejdå. Inne på festen, efter desserten innan champangen började paren dansa och umgååååås bara i par och jag blev ensam kvar.. skickade text till alla jag känner, fick inga svar vilka vänner man har och inte har.. Jag ringde dig kvart över tolv fast det var svinigt dyrt fast du sa, att jag inte fick jag sa som det var att jag älskade dig att jag kunde flytta vartsomhelst bara du ber mig... ... jag minns ej exakt vad du sa.. men jag trore var bra. Redigerad 3 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Millencolin - E20 Norr Tycker den är skönare än orginalet (Battery Check), mer Millencolin på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Nirvana - Come As You Are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Skee-Lo - I Wish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Red Hot Chili Peppers nya video Desecration Smile Underbar låt, underbara video med nästan igen budget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kiedis tipsade mig, tack. John Frusciante - Anne (jävligt bra. Grabben har en skitskön röst, en aning annorlunda) Red Hot Chili Peppers - Bicycle Song Och så tankade jag 107 nya låtar, många av dem jävligt bra. Keane - Under The Iron Sea (bästa låt: Nothing in my Way) John Frusciante - Curtains (bästa låt: Anne) R.E.M. - Around The Sun (bästa låt: Leaving New York ) Även två Barry White album, ett Pet Shop Boys och ett Depeche Mode album, men har inte riktigt lyssnat på dem än. Nu fick ni många bra tips från mig. Blir jag avstängd nu, för att jag snackade om fildelning? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Nu fick ni många bra tips från mig. Blir jag avstängd nu, för att jag snackade om fildelning? :'( En varning åker du nog på, fast det beror nog på vilken admin/moderator som är först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 En varning åker du nog på, fast det beror nog på vilken admin/moderator som är först. Oj, var spännande, det är min första i såna fall! Näej, förlåt då. Det var dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Oj, var spännande, det är min första i såna fall! Näej, förlåt då. Det var dumt. Ingenting hindrar dig från att editera bort om du är sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Rob zombie - Dragula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hets! - Mamma Jag Förstör Hets! is da schnizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Jamie T- Sheila och Herman Dune - I wish that I could see you soon http://www.hermandune.com/ media-videos-och sen översta Kolla upp den, den är så jäkla skön Redigerad 4 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Nirvana - Come As You Are Härlig låt Rymdkraft - Smuggeldans 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Looptroop - Who Want It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Millencolin - Mooseman's Jukebox Millencolin's bästa, IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts