Lajnux Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Andrew W.K. - We Want Fun Så otroligt bra låt! Kan inte sluta lyssna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Death Cab for Cutie - Tiny Vessels Mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Death Cab for Cutie - Tiny Vessels Mmm... Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark Pözz... Edit: Jag älskar ju också dig Kebab. :'( Redigerad 31 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Rymdkraft - Ultramumie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Rymdkraft - Ultramumie Jag älskar dig, Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Rymdkraft - Ultramumie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Guns 'N Roses - Knocking on Heavens Door Helt otroligt, fantastiskt, makalööööst bra låt. En av mina absoluta favoriter. <3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Guns 'N Roses - Knocking on Heavens Door Helt otroligt, fantastiskt, makalööööst bra låt. En av mina absoluta favoriter. <3 <3 Den är grym! Två andra bra låtar dom gjort är Paradise City och Welcome to the jungle! Redigerad 1 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Den är grym! Två andra bra låtar dom gjort är Paradise City och Welcome to the Djungel! Så inte. Har aldrig förstått varför Gn'R hyllas så mycket för sina få superhitz. Rant is ofer. Nej, tacka vet jag.. Billie The Vision and The Dancers - Summercat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Bloc Party - Blue light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Den är grym! Två andra bra låtar dom gjort är Paradise City och Welcome to the Djungel! Deras 2 bästa är solklart November Rain och Knocking on Heavens Door. Paradise City och Welcome to the Jungle var bra ett tag ibörjan, men nu för tiden är dom så jäkla uttjatade. ------------ Dr.Stupid: Självklart stavas det så. Dock tycker jag inte att Knocking on Heavens Door är lika uttjatad som Paradise City och Welcome to The Jungle, så därför håller den ytterst bra åt mig än. Redigerad 1 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Welcome to the jungle ffs. November rain är en grymt bra låt men både Knocking on heavens door och Paradise city känns allt för uttjatade för att hyllas. Welcome to the jungle har ett av tidernas bästa intron, så den kan man aldrig lyssna på för mycket. Bästa Gn'R låten är troligtvis Patience. Redigerad 1 februari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Muppets - Mr. Basman Fick den av Frenzy för typ nåt år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Guns 'N Roses - Knocking on Heavens Door Helt otroligt, fantastiskt, makalööööst bra låt. En av mina absoluta favoriter. <3 <3 Visst är den bra, tycket dock att orginalet av Bob Dylan är bättre --- Interpol - Next Exit, underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Bob Hund - En Pratstund Bob Hund - Düsseldorf Rasta Hunden - Mina Polare Rasta Hunden - Rastlös Rasta Hunden - Cancerön Rasta Hunden - Jag Spyr Igen Orbital - Technologique Park Och en massa andra låtar men om jag tar alla blir det en lång, lång, lång lista edit: måste bara tipsa om Slagsmålsklubben - Kom Igen Kommissarien den är riktigt bra Redigerad 1 februari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Cyssero - So Fresh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Guns 'N Roses - Dont Cry Redigerad 1 februari, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Miyavi - Freedom Fighters! Freedom...Freedom! fujiyuu no megami idaite Freedom...Freedom! shounen ha kaji wo tore totsugeki se yo kono jidai he (biru jyanaku) (5...4...3...2...1) Freedom of Speech? Freedom of Thought? soko ni aru me no mae no jiyuu ni ha tende me mo kurezu ni puri-zu puri-zu puri-zu Freedom of Blame! Freedom of Abuse! fujiyuu ni kane dashite zeni dashite made kau kono jidai ni Cheers!, sore wo jiyuu to yonjyaun deshou? (jiru ni) Cheers!, sore ga jiyuu datte iun deshou? (saki ni) Cheers!, n de, sono jiyuu mo ucchaun deshou? (kore ni) Cheers!, ittai, jiyuu tte nannan deshou? We're Freedom (Fighters)...Freedom! (Fighters) me wo tojireba (blue sky) We're Freedom (Fighters)...Freedom! (Fighters) te wo nobaseba soko ni (free) kumori nochi ame no hi mo niji ni notte dekakeyou kumo no ue ha hareteru sa Get it back, Get freedom Break it down, Break Kingdom (All x4) Cheers!, sore wo jiyuu to yonjyaun deshou? (jiru ni) Cheers!, sore ga jiyuu datte iun deshou? (saki ni) Cheers!, n de, sono jiyuu mo ucchaun deshou? (kore ni) Cheers!, ittai, jiyuu tte nannan deshou? Freedom!...Freedom!... kimi ha iu keredo, oh... Freedom!...Freedom!... jyaa soko ni aru no ha nan dai? Freedom! Freedom! me wo tojireba (blue sky) We're Freedom (Fighters)...Freedom! (Fighters) te wo nobaseba soko ni (free) kumori nochi ame no hi mo niji ni notte dekakeyou kumo no ue ha hareteru sa ame no hi mo arashi no hi mo ohisama ha waratteru sa Freedom Fighters! Fuu~ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Började lyssna på Fronda lite smått idag igen. Det var de enda jag lyssnade på förrförra sommaren Fronda - Mitt rop på hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 John Lennon - Instant Karma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts