KalleR Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Vilken tur att jag aldrig lyssnar på radio då. Fast jag har väl i princip spelat sönder den själv. Nackdelen med körkort är att man ofta får stå ut med radion. Alice in Videoland - Cut the Crap. Mycket bra låt! en aning sönderspelad. Sett live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Alice Cooper- Poison Kan väll inte göra saken klarare, en av världens bästa rocklåtar. Måste jag hålla med om, Alice cooper är kult och förblir alltid det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Queens Of The Stone Age - A Song For The Dead Blir fan kåt över att höra Dave Grohl lira trummor på den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tenacius D - Fuck her gently. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 House Of Pain - Life Goes On Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Dropkick Murphys - As one Skönt band som blandar irlänsk/skotsk folkmusik med lite punk, tror jag... Redigerad 30 januari, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) JAG ÄLSKAR DIG KEBAB Le bandmask - Sitter här i källarn Tipsad massa gånger men jag var tvungen.. Redigerad 30 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Tom Jones & Stereophonics - Mama Told Me Not To Come Efter tredje refrängen är man i sjunde himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Johnny rebel med who likes a ****** . (Cencurerade så ingen ska börja tjivas med mig...) Bra artist och sköna exter i låtarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Johnny rebel med who likes a ****** . (Cencurerade så ingen ska börja tjivas med mig...) Bra artist och sköna exter i låtarna... Lol, sköna texter kan du väl ändå inte mena? Har lyssnar på mycket sån skräp i mina dagar, massa White power och annan skitmusik också för den delen. L.B.J. was a-flyin' one morn' Over south Louisiana...feeling for alarm When he looks down below, and what does he see? Two cajuns pullin' a nigger on ski's! So he lands, and says, "Thanks for helping your black brother!" And them two cajuns just looked at each other And said, "He might be smart, but I'll tell you something..." "He don't know a thing about alligator huntin'!" O-wop-bop-bam-bam Who likes a nigger? o-wop-bop-bam-bam (CHORUS) Who likes a nigger? o-wop-bop-bam-bam Who likes a nigger? And the hatin', everybody, is a-gettin' much bigger Rich man travelin' down thru the South Stopped in Mississippi to get a tooth pulled out When he paid the doctor the charges due He said "My nigger chauffer's got a bad tooth, too" "Well, I'll pull it...", said the doc, "but you'd better not holler! Cause I'll have to charge you $200.00 Cause here in Mississippi he can't open his mouth We'll have to go thru his bottom, to get the thing out!" Chorus There ain't much difference 'tween a nigger and a donkey 'Bout as much between an ape and a monkey Ones a little bigger, but you gotta agree There's not very much more that you can see. But a mule earns his livin' by the sweat of his neck While a nigger sits down and draws a gov't check The nigger should be smarter, as a general rule But in a spelling contest, I'd pick the mule! Chorus Väldans klyftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Lil' Wayne - Fireman Tupac - Changed Man Daddy Yanke - Gangsta Zone (feat. Snoop Dogg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Tipsar om Vicarious av Tool. Är inte så förtjust i Tool, men den här låten är stört underbar skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 War - Low Rider All my friends know the low rider...the low rider - is a little bit higher! Så skön låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Lé Bandmask - Sitter här i källarn Slayer - Raining Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Säger bara The Kooks.. Wikipedia The Kooks är ett indie-/britpop band från Brighton, England. The Kooks debutalbum, Inside In - Inside Out, låg under mer än halva 2006 på the UK Top 20 och har i England sålt mer än 1 miljon exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Säger bara The Kooks.. Wikipedia Mjo, vi vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Måste jag hålla med om, Alice cooper är kult och förblir alltid det Ord. Själv tkr jag samtliga låtar i Vice City Vrock ska man ha hört! (kan inte namn:en på alla så var lättare och skriva så där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Tom Jones & Stereophonics - Mama Told Me Not To Come Efter tredje refrängen är man i sjunde himlen. Oh, yeah baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Therion - Wand of Abaris Otroligt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Tja.. lite pinsamt men.. Will Smith - 2k Riktigt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts