Xemtoth Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Det var ju det jag gjorde, kritiserade din musik. Och ja, jag måste scrolla förbi massa texte med blood, murder. satan, guts.. you get the point. Ja, men det är fortfarande texten i låten jag tycker om, och om jag nu vill skriva den, så låt mig skriva den? eller ska jag sluta skriva texterna, eller rättare sagt budskapet i musiken, säger inte att den låten hade något visst budskap, men till exempel, bara för att du inte vill scrolla förbi massa "öhhh blood, satan öhhh!" ? edit: @Gtapimpfoolife: Nej inte mot en låt, men om man klär sig som en hårdrockare tycker jag att man borde åtmnistående ha en fot inne på den delen Redigerad 29 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Alice in Videoland - Cut the Crap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Ja, men det är fortfarande texten i låten jag tycker om, och om jag nu vill skriva den, så låt mig skriva den? eller ska jag sluta skriva texterna, eller rättare sagt budskapet i musiken, säger inte att den låten hade något visst budskap, men till exempel, bara för att du inte vill scrolla förbi massa "öhhh blood, satan öhhh!" ? Ok, sorry, du har lika mycket rätt att skriva dina texter här. Tänkte i princip som GTApimpfoolife, bara att jag är på riktigt kasst humör. Pallar inte dra upp en sån här diskussion just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Interpol - Next Exit We ain't goin' to the town We're going to the city Gonna trek this shit aroooooooooound And make this place A heart to be a part of Oh Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 David Grey - This Years Love Sen jag hörde den i "The Girl Next Door" tycker jag att den är fanatiskt skön. Babylon med David Grey är också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Chumbawamba - On eBay Jag vet hur jävla skön den här låten är. Grejen är att jag inte kan få tag på den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Curtis Mayfield - Superfly Blaxploitationsoul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 The streets - Fit but you know it Härlig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Babylon med David Grey är också bra! Tackar för det tipset, lyssnade på den nu, väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Pink Floyd - Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Cream - Sunshine of your love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Rammstein & Tatu - Moskau !MOSKAU! \m/ -.- \m/ !MOSKAU! Det är faktiskt inte t.A.T.u som sjunger, utan Viktoria Fersh. Däremot ville Rammstein att t.A.T.u skulle göra det. Band: Satans Son Låt: I love Satan Genre: Super Suicidal Depressive Hardcore Heavy Black Metal Text: BLOOD GUTS, I MURDERED MY MOTHER AND RAPED HER MOUTH SATAN MADE ME DO IT, I LOVE HIM.. och så vidare.. Xemtoth ingen bryr sig om dina fucked up jävla texter. Du är verkligen inte rätt person att börja kritisera folk över dålig musiksmak. Ja, jag är på dåligt humör btw. Han har lika stor befogenhet som alla andra att kritisera "dålig" musiksmak. Liksom skönhet ligger uppfattningen av musik endast i betraktarens ögon (eller öron i detta fall). Redigerad 30 januari, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Maylynne - Catch Me Någon som kommer ihåg The Scene? Introlåten, hubba bubba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 L myGRAIN - W.I.F Älskar keyboarden i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Millencolin - No Cigar (live) Cykelpump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Black Keys - Yearnin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Millencolin - No Cigar (live) Cykelpump Millencolin - Stalemate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Pac´s Life - 2Pac Ft. Ashanti & T.I. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Alice Cooper- Poison Kan väll inte göra saken klarare, en av världens bästa rocklåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts