Tweak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Death Cab For Cutie - A Lack Of Color Hört den på O.C? Fasiken vad bra Plans är.. I will follow you into the dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fortsätter den hittills DCfC-tema'de sidan med Death Cab for Cutie - What Sarah Said And it came to me then that every plan is a tiny prayer to father time As I stared at my shoes in the ICU that reeked of piss and 409 And I rationed my breathes as I said to myself that I'd already taken too much today As each descending peak of the LCD took you a little farther away from me Away from me Amongst the vending machines and year-old magazines in a place where we only say goodbye It stung like a violent wind that our memories depend on a faulty camera in our minds But I knew that you were a truth I would rather lose than to have never lain beside at all And I looked around at all the eyes on the ground as the TV entertained itself 'Cause there's no comfort in the waiting room Just nervous pacers bracing for bad news And then the nurse comes round and everyone will lift their heads But I'm thinking of what Sarah said that "Love is watching someone die" So who's going to watch you die?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skid Row - I Remember You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Thåström - Alla vill till himlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har hamnat i en period där jag lyssnar mycket på Timo, ni får säga vad ni vill om det. Timo Räisänen - Fear no darkness promised child hold my hand, rest assured I won't fail you calm my heart, I am here right behind you so wipe your tears, oh chosen one don't be scared no need to run if you will see though it's dark your heart will blind the night the two of us we shall relent when you shine your light and I shall comfort you so fear no evil as you know I shall guide you, I will lead you refräng: fear no darkness, promised child fear no evil, promised child don't be scared, sweet promised child fear no darkness light a candle in the night that's how I found you that's how I know I will relent shine our way trough so hold my hand and rest assured you won't fail me calm my heart and be my guide right behind me and I will comfort you so fear no evil as you know I shall guide you, I will lead you refräng refräng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Death Cab for Cutie - What Sarah Said Den är så jävla bra. Death Cab For Cutie - A Movie script Ending Redigerad 28 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Chimaria - Nothing remains Deras bästa låt enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Har hamnat i en period där jag lyssnar mycket på Timo, ni får säga vad ni vill om det. Timo Räisänen - Fear no darkness promised child Låten var riktigt bra ända till radio spelade sönder den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Daft Punk - Technologic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 David Grey - This Years Love Sen jag hörde den i "The Girl Next Door" tycker jag att den är fanatiskt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 David Grey - This Years Love Sen jag hörde den i "The Girl Next Door" tycker jag att den är fanatiskt skön. Kan inte mer än att hålla med, och vilka minnen jag har till den, satt i somras med ett par polare både av manlig och kvinnlig fägring och drack öl, sen på småtimmarna satt man myste med min dåvarande flickvän så rullade den låten. Men men...nutid...jag är inne i en The Germs period, dom var en av dom första banden i "L.A. Punk" eran. Riktigt bra, tipset blir således The Germs - Now I Hear Laughter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Låten var riktigt bra ända till radio spelade sönder den Vilken tur att jag aldrig lyssnar på radio då. Fast jag har väl i princip spelat sönder den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Coldplay - fix you Helt underbar låt... den får mig att tänka på en helt underbar person vilket är helt underbart http://www.youtube.com/watch?v=oRUkGDGbJpk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Coldplay - fix you Helt underbar låt... den får mig att tänka på en helt underbar person vilket är helt underbart http://www.youtube.com/watch?v=oRUkGDGbJpk Jag var seriös dum o trodde du hade bra musiksmak eftersom du försökte klä dig som e hårdrockare, men icke Band: Dark Funeral Låt: Satanic Blood Genre: Black Metal Text: Satan fertile Woman's egg Need to cut Her own skin Son of Satan Within womb Need to cut Her own skin With a razor Spells a w0rd Within the chest A single w0rd Carved in deep Through the skin Bleeds the w0rd Satanic Blood Praise Satanic Blood Satan Satanic Blood edit: Fick ändra två meningar pga det här förbannade filtret >.< Redigerad 29 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Juelz Santana - Oh Yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 David Grey - This Years Love Sen jag hörde den i "The Girl Next Door" tycker jag att den är fanatiskt skön. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Band: Satans Son Låt: I love Satan Genre: Super Suicidal Depressive Hardcore Heavy Black Metal Text: BLOOD GUTS, I MURDERED MY MOTHER AND RAPED HER MOUTH SATAN MADE ME DO IT, I LOVE HIM.. och så vidare.. Xemtoth ingen bryr sig om dina fucked up jävla texter. Du är verkligen inte rätt person att börja kritisera folk över dålig musiksmak. Ja, jag är på dåligt humör btw. Redigerad 29 januari, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Band: Satans Son Låt: I love Satan Genre: Super Suicidal Depressive Hardcore Heavy Black Metal Text: BLOOD GUTS, I MURDERED MY MOTHER AND RAPED HER MOUTH SATAN MADE ME DO IT, I LOVE HIM.. och så vidare.. Xemtoth ingen bryr sig om dina fucked up jävla texter. Du är verkligen inte rätt person att börja kritisera folk över dålig musiksmak. Ja, jag är på dåligt humör btw. Ja men ni får gärna kritisera min musik? och gör det något om jag skriver texterna i låten? nä juste edit: Om andra får kritisera min musik, varför ska jag då inte få kritisera eran musik? Redigerad 29 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Ja men ni får gärna kritisera min musik? och gör det något om jag skriver texterna i låten? nä juste Det var ju det jag gjorde, kritiserade din musik. Och ja, jag måste scrolla förbi massa texte med blood, murder. satan, guts.. you get the point. Du får gärna kritisera min musik, men däremot får jag kontra med " du är inte rätt person att...". Däremot har jag aldrig kritiserat din musik innan, men börjar bli trött på att samma (läs, liknande) texter här varje dag. Speciellt när det bara står massa saker som ser ut att vara hämtade från en jävla slash-film. Redigerad 29 januari, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag var seriös dum o trodde du hade bra musiksmak eftersom du försökte klä dig som e hårdrockare, men icke Men musiksmaken speglar sig ju inte efter en låt ju... Man kan fortfarande vara hårdrockare och lyssna på Fix You, musik ger känslor, även för vilken taggig liten hårdrockare som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts