P-C Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Sååå 2006 men ändå. Alice in Videoland - Radiosong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Lé Bandmask - Vi sitter här i källarn Klockren Basshunter/Daddy DJ-cover. Jag vet att den har ganska många månader på nacken, men jag har inte hittat den i mp3-format förrens nu. (Bara lyssnat på myspace innan) Hur som helst, den är skön som fan Brutalt bra text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Juvenile - Rodeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Blues Traveller - Hook Härlig... Blues, gubbrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Doves - Black and White Town Rätt gammal, men äckligt catchig svängig brittisk pop. Passar perfekt när man vill vara glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Doves - Black and White Town Rätt gammal, men äckligt catchig svängig brittisk pop. Passar perfekt när man vill vara glad. Vill man inte det hela tiden? The Shins - Caring Is Creepy. Jag har missat dom på något underligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Vill man inte det hela tiden? Men inte vet jag, skrev ihop nåt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 The Shins - Caring Is Creepy. Jag har missat dom på något underligt sätt. Tipsar dig att lyssna på "New Slang" med The Shins med. Helt otfattbart bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Bullets and Octane - Pirates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 The Zutons - Tired Of Hangin' Around Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Tog mig tiden att lyssna på några band för första gången idag, något som jag, curse my lazyness, skjutit upp länge nog nu. Har dock bara lyssnat på en låt/band, men hittils är de riktigt bra. Här har ni iallafall tips för tre dagar, enjoy The Paddingtons - Panic Attack The Good, The Bad & The Queen - History Song Laakso - High Drama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 The Shins - Caring Is Creepy. Jag har missat dom på något underligt sätt. Introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Green Day - Basket Case Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 LOK - Rosa Ett måste är att ha texten framför sig. Den finner ni här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Doves - Black and White Town Rätt gammal, men äckligt catchig svängig brittisk pop. Passar perfekt när man vill vara glad. The Doves - Caught by the river Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Oasis - Bittersweet Symphony Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 In Flames - Trigger In Flames - Pinball Map Det var den sista, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Pantera - Rise IT'S TIME TO RISE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Van Halen - Girl you really got me now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 The Beat Farmers - Happy Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts