mr_tobbe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Porcupine Tree....Mmmmh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 A.F.I. - Prelude 12/21 This is what I brought you, this you can keep. This is what I brought, you may forget me. I promise to depart just promise one thing. Kiss my eyes and lay me to sleep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Clap Your Hands Say Yeah - The Skin Of My Yellow Country Teeth Snubbens röst är, hm, speciell. Minst sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Började lyssna på...: Black Ingvars idag Grymt sköna melodier (och minnen), Dom var med på LatjoLajban ett tag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Clap Your Hands Say Yeah - The Skin Of My Yellow Country Teeth Snubbens röst är, hm, speciell. Minst sagt. Det är precis det som gör dom så otroligt bra och unika. Bakgrundsmusiken är ju toppklass och sångaren...tja...hans röst passar i alla fall till musiken. Lyssna på nya skivan, den är också helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Alltså.. Kan någon tipsa om band (hårdrock) som har "attytid". I låtarna då. Hållit på leta hela dagen. Palla. Tunga låtar ska det vara Mer kan man säga... Inte för snabba.. Får gärna vara lite okända, spelar ju rolan. Tipsa :'( Tipsa! *går och lägger mig* Tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Lé Bandmask - Vi sitter här i källarn Klockren Basshunter/Daddy DJ-cover. Jag vet att den har ganska många månader på nacken, men jag har inte hittat den i mp3-format förrens nu. (Bara lyssnat på myspace innan) Hur som helst, den är skön som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hair Soundtrack - Hair Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Lé Bandmask - Vi sitter här i källarn Klockren Basshunter/Daddy DJ-cover. Jag vet att den har ganska många månader på nacken, men jag har inte hittat den i mp3-format förrens nu. (Bara lyssnat på myspace innan) Hur som helst, den är skön som fan Så jävla bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Within Temptation - What have you done Kom igår tror jag.. Sjukt jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Alltså.. Kan någon tipsa om band (hårdrock) som har "attytid". I låtarna då. Hållit på leta hela dagen. Palla. Tunga låtar ska det vara Mer kan man säga... Inte för snabba.. Får gärna vara lite okända, spelar ju rolan. Tipsa :'( Tipsa! *går och lägger mig* Tack i förhand Accept - Feelings Accept - Burning Accept - Son of a Bitch Där har du några förbannat bra låtar, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Alltså.. Kan någon tipsa om band (hårdrock) som har "attytid". I låtarna då. Hållit på leta hela dagen. Palla. Tunga låtar ska det vara Mer kan man säga... Inte för snabba.. Får gärna vara lite okända, spelar ju rolan. Tipsa :'( Tipsa! *går och lägger mig* Tack i förhand Rage Against The Machine - Killing In The Name Från SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Foo Fighters - DOA (Demo) Redigerad 25 januari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Gah! När man är sur är verkligen Teknisk Death Metal härligt o lyssna på, snabbt och brutalt Band: Decapitated Låt: Way to Salvation Genre: Death Metal Text: Orkar inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Liam Lynch - United States of Whatever Haha, videon är stygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Eagles Of Death Metal - I Only Want You Den 9:feb smäller det på Debaser, ber till rockgudarna att Josh Homme, Dave Grohl och Jack Black också är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Rage Against The Machine - Killing In The Name Från SA Och Guitar Hero 2! In Flames - Take This Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 In Flames - Take This Life In Flames - Trigger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Dethklok - Blood Ocean. Genre: Metal blacker than the blackest black, times infinity. Är inne i världens Dethklok-fas just nu. Knarkade alla Metalocalypse-avsnitt under veckan, och har lyssnat på Dethklok som besatt sen dess. Äkta cheesy underbar brutal metal. Two cups of rice... brutal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Scar Symmetry - Dominion Sjukt bra låt. Refrängen är så otroligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts