StellHell Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 > The Mo & Kris Le Mans - Nostalgia Locomotive < The Plan - Mon Amour > The Teenage idols - Meet me in the garden < Whyte Seeds - Shallow Life > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jet - Bring It All Back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Gnarls Barkley - Gone Daddy Gone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Creedens Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Creedens Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain Hehe den gamla dängan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 The Cure- Killing an arab Pantera- Cowboys from hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Röyksopp - Eple 2001? Jag får en känsla över att det var igår som den här låten slog igenom. Fruktansvärt skön och uppiggande, perfekt på en måndag-morgon ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Röyksopp - Eple 2001? Jag får en känsla över att det var igår som den här låten slog igenom. Fruktansvärt skön och uppiggande, perfekt på en måndag-morgon ungefär. Åh, den är så jävla skön Dom är från Island va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Åh, den är så jävla skön Dom är från Island va? Korrekt.(edit: Norge säger ni? Där ser man. ) Och, yes, den låten går inte av för hackor. Fick mig att tänka på Mr Oizo - Flat Beat ..vet inte riktigt varför. De kanske slog igenom samtidigt? Redigerad 21 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Åh, den är så jävla skön Dom är från Island va? Jag tror faktiskt dom kommer från Norge. Tycker du det är bra så lyssna igenom hela "Melody A.M."-skivan. Musikalisk orgasm. Redigerad 21 januari, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Gigi D'Agostino - You Spin Me Round (Like A Record) Redigerad 21 januari, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bodyrockers- I like the way you move Tror att rätt många har hört den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Powerman 5000 - Nobody's Real STÖRST TEXT VINNER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Rage Against The Machine - How I Could Just Kill A Man Redigerad 21 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Rage Against The Machine - How I Could Just Kill A Man Jag trodde det var Cypress hill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag trodde det var Cypress hill? Dom har gjort en cover på den. Live versionen med B-Real och Sen-Dog är så otroligt svängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ok. Jag har bara hört CH versionen. SOAD- Bring your own bombs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ludacris ft Pharrell - Money Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 The reindeer section - Cartwheels Förresten tack för alla sorgliga låtar på förra sidan, vissa av dom är väldigt bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jimi Hendrix - All Along The Watchtower. Turbonegro - Blow Me (Like the wind.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts