Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 "You look better now than last time. But you still look better from afar" Klockrent! Vem är bäst av Pete, Jack White och snubbarna i Kasabian då? (bra att jag kan namnen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Vem är bäst av Pete, Jack White och snubbarna i Kasabian då? (bra att jag kan namnen ) Jack White är Gud så han kan man inte göra något annat åt än ett ge honom förstaplatsen. Kasabian grabbarna är ju egentligen dumhuven, men dom gör ju så perfekt musik så dom är ju helt klart värda andraplatsen. För dom är ju inte mer dumhuven än vad Pete egentligen är, visst har media iofs gjort han ännu mer dum, men det går ändå inte att jämföra, han kommer sist. Hur skulle du lista dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Jack White är Gud så han kan man inte göra något annat åt än ett ge honom förstaplatsen. Kasabian grabbarna är ju egentligen dumhuven, men dom gör ju så perfekt musik så dom är ju helt klart värda andraplatsen. För dom är ju inte mer dumhuven än vad Pete egentligen är, visst har media iofs gjort han ännu mer dum, men det går ändå inte att jämföra, han kommer sist. Hur skulle du lista dom? Var rädd att du skulle fråga tillbaka Jag kan ju inte mycket om musik i sig, vet bara vad jag gillar och inte gillar i princip Men det skulle bli först Pete, mina tre favoritband all times är Libertines, Babyshambles och Dirty Pretty Things.. Han är med i två av dem, och all annan musik känns på ett annat sätt.. Det är speciellt med Pete och Carl, och det är det jag gillar allra bäst. Så för mig är det han som är Gud Tvåa kommer Jack White, sist Kasabian. Älskade deras första, andra är bara bra. Måsta tipsa om What Katy did next också.. If you love her then tell her you love her You could be kissing her soon Redigerad 16 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Var rädd att du skulle fråga tillbaka Jag kan ju inte mycket om musik i sig, vet bara vad jag gillar och inte gillar i princip Men det skulle bli först Pete, mina tre favoritband all times är Libertines, Babyshambles och Dirty Pretty Things.. Han är med i två av dem, och all annan musik känns på ett annat sätt.. Det är speciellt med Pete och Carl, och det är det jag gillar allra bäst. Så för mig är det han som är Gud Tvåa kommer Jack White, sist Kasabian. Älskade deras första, andra är bara bra. Måsta tipsa om What Katy did next också.. If you love her then tell her you love her You could be kissing her soon Så sant så. Men jag måste faktiskt säga att Kasabians båda är ruggigt bra. Men Dirty Pretty Things är ju mycket bättre än Babyshambles, så om man räknat med Carl hade han ganska lätt knipigt tredjeplatsen. Jag vet inte, men Libertines får jag inte in, andra skivan funkar, men första, naaaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 The Libertines - What Katie Did Chris Cornell - Thank You (Unplugged i Stockholm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Så sant så. Men jag måste faktiskt säga att Kasabians båda är ruggigt bra. Men Dirty Pretty Things är ju mycket bättre än Babyshambles, så om man räknat med Carl hade han ganska lätt knipigt tredjeplatsen. Jag vet inte, men Libertines får jag inte in, andra skivan funkar, men första, naaaj. Dom är ju helt underbara tillsammans. Babyshambles och Dirty Pretty Things är rätt olika, älskar båda, men Libertines är ändå en klass för sig. Tyvärr har de förstört lite, kommer aldirg kunna uppskatta någonting annat riktigt lika mycket.. Men sen får man inte glömma att John Hassall hade en relativt stor roll i Libertines också. Haha, måste lägga till ett citat från Pete. "We've had death threats", Pete says, "saying, 'You're evil and your days are numbered." What was it, "Don't panic but be scared". Someone shat on our doorstep once and nailed a sparrow to our basement door. I don't mind, me. I'll out-weird any stalker. Redigerad 16 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Dom är ju helt underbara tillsammans. Babyshambles och Dirty Pretty Things är rätt olika, älskar båda, men Libertines är ändå en klass för sig. Tyvärr har de förstört lite, kommer aldirg kunna uppskatta någonting annat riktigt lika mycket.. Men sen får man inte glömma att John Hassall hade en relativt stor roll i Libertines också. Haha, måste lägga till ett citat från Pete. "We've had death threats", Pete says, "saying, 'You're evil and your days are numbered." What was it, "Don't panic but be scared". Someone shat on our doorstep once and nailed a sparrow to our basement door. I don't mind, me. I'll out-weird any stalker. Det måste ju finnas någon sorts anledningen till att DPT och Babysmables var så pass olika, det känns ju som att DPT var halva Libertines och Babyshambles andra halvan, både bandmässigt och musikmässigt. Har dom snackat ihop sig om det eller? Kiedis: Har du den där Thank You versionen? Skulle så gärna behöva den, den är ju sååå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kiedis: Har du den där Thank You versionen? Skulle så gärna behöva den, den är ju sååå bra. Jepp. PM:a mig med msn så får du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Haha, nää tror inte dom har snackat ihop sig precis. De skrev ju all musik och alla låtar, i princip, tillsammans i Libertines. Så när de inte hade den andra där och fick göra det själva blev det väl på ett annat sätt, helt enkelt. Men dom är bäst tillsammans, det är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Haha, nää tror inte dom har snackat ihop sig precis. De skrev ju all musik och alla låtar, i princip, tillsammans i Libertines. Så när de inte hade den andra där och fick göra det själva blev det väl på ett annat sätt, helt enkelt. Men dom är bäst tillsammans, det är dom! Haha ja men det känns så himla upplagt på nåt vis. Jag menar, oj ena gjorde värsta popskivan och andra gjorde rockskivan. Det känns som att de gjort så för att båda ska kunna sälja bättre. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 The Whitest Boy Alive - Borders. Han har så otroligt skön röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Death Cab For Cutie - What Sarah Said But i'm thinking of what Sarah said... that love is watching - someone dieee... Kan bara inte få nog av den här låten. Redigerad 17 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Family Force 5 - Numb Så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dirty Pretty Things - Deadwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Bob Marley - Get up Stand up Bob Marley - Buffalo Soldier Byz - Hej där Riktigt bra låtar, alla tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Billie The Vision & The Dancers - Ghost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dead or Alive - You Spin Me Right Round (Techno Mix 2003) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Nirvana - I Hate Myself And Want To Die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kalle Baah - Billie Rude Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dark Tranquillity - Lost To Apathy Älska riffen i refrängen och i introt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts