Madhick Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jaha så du hänger här fortfarande Aja ville tipsa om första låten jag blev kär i inom black metal Band: Dark Funeral Låt: Evil Prevail Genre: Black Metal Japp klart! måste ju börja någon gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 The Stone Roses - I Wanna Be Adored. Det är nästan helt sjukt hur bra den här låten är. Lite segt och långt intro men när han väl börjar sjunga så http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_mellow.png' alt=':mellow:'> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Regina Spektor - Samson "Samson went back to bed Not much hair left on his head He ate a slice of wonder bread and went right back to bed And history books forgot about us and the bible didn't mention us The bible didn't mention us, not even once" Wubbeliwub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Chris Cornell - Billie Jean Grym version på Michael Jackson gamla dänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kalle Baah - Imorgon blir idag igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Weird Al Yankowich - Like A Surgeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) The Stone Roses - I Wanna Be Adored. Det är nästan helt sjukt hur bra den här låten är. Lite segt och långt intro men när han väl börjar sjunga så Oh, yes. Jag gillar The Stone Roses mer och mer för varje dag, faktiskt. Lyssnar på dem på morgonarna när jag står i kolsvartet och väntar på bussen. Att inte höra ett skit förutom hel-mysig musik really is the shit. Tipsar väl om The Stone Roses - Bye Bye Badman ..och ska väl passa på att tacka dig för att du fick mig att börja lyssna på dem. Redigerad 16 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Lynard Skynard - Sweet Home Alabama Vet inte riktigt om han heter så. Men låten är riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Cypress Hill - From The Window Of My Room Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) The Stone Roses - I Am The Resurrection Redigerad 16 januari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Travis - Sing. Väldigt fin och välgjord låt, med en bra video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Lynard Skynard - Sweet Home Alabama Vet inte riktigt om han heter så. Men låten är riktigt skön De är väl ändå ett band? Kan inte ett skit om sånt egentligen men har för mig att Topp3 hade värsta föreläsningen om dem och att deras namn var taget för nån av snubbarnas musiklärare.. eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 The Knack - My Sharona "M-m-m-m my Sharoonaaa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Babyshambles - Killamangiro Aaaaahhh basen. Snyggt omslag på singeln också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 The Knack - My Sharona "M-m-m-m my Sharoonaaa" Den tänkte ju jag tipsa om I was the one 'o tipped you off ye kno' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Den tänkte ju jag tipsa om I was the one 'o tipped you off ye kno' Mhm, men vem var det du fick låten av då...? Redigerad 16 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Babyshambles - Killamangiro Aaaaahhh basen. Snyggt omslag på singeln också. Underbar början på den också.. Älska Petes röst där Tipsar om 8 Dead Boys, med Babyshambles. Fruktansvärt skön gitarr. Redigerad 16 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 De är väl ändå ett band? Kan inte ett skit om sånt egentligen men har för mig att Topp3 hade värsta föreläsningen om dem och att deras namn var taget för nån av snubbarnas musiklärare.. eller nåt.. Jaha, inte fan vet jag Men men, låten är bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Underbar början på den också.. Älska Petes röst där Tipsar om 8 Dead Boys, med Babyshambles. Fruktansvärt skön gitarr. "You look better now than last time. But you still look better from afar" Klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kiss - Shout It Out Loud. Kiss - Strutter. Kiss - Detriot Rock City. Kiss - God Gave Rock & Roll To You. Kiss - Rock And Roll All Night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts