Eudoros Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Tokens - The Lion Sleeps Tonight En av världens bästa låtar. Kultförklarad. LYSSNA - Dock en ny version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Guns n' Roses - Patience Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Lyckas inte sluta lyssna på Jibbs - Chain Hang Low. Barnkören i refrängen låter bara för gulliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 System of a Down - Lonely Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Sex Pistols - God Save The Queen Hörde den för första gången igår hos min mammas man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Lyckas inte sluta lyssna på Jibbs - Chain Hang Low. Barnkören i refrängen låter bara för gulliga. Oh ja. Refrängen är svingullig och bra. Men resten av låten är för jävla stel. Alltså, jag vet inte vad som har hänt med mig. I flera dagar i rad är i princip den enda låten jag har lyssnat på Slagsmålsklubben - Rakade ögonbryn ska det vara. Riktigt underligt, med tanke på att jag har haft den låten i mer än ett år. Och jag har alltid gillat den, men nu är den tamefan guld. Kan inte sluta lyssna. Redigerad 13 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Caramell - Caramelldansen (Speedycake Remix) Låtar som blivit kända från flashfilmer från 4Chan is the shit! Vi undrar är ni redo att vara med Armarna upp nu ska ni få se Kom igen Vem som helst kan vara med Så rör på era fötter Oa-a-a Och vicka era höfter O-la-la-la Gör som vi Till denna melodi Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen O-o-oa-oa... Det blir en sensation överallt förstås På fester kommer alla att släppa loss Kom igen Nu tar vi stegen om igen Så rör på era fötter Oa-a-a Och vicka era höfter O-la-la-la Gör som vi Till denna melodi Så kom och Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen O-o-o a a........ Så kom och Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 In Flames - Trigger Så jävla skön låt, refrängen är så underbar.. LYSSNA! Lyric: Have we lost the spark or a guide? What’s the latest on the screen? Can’t be too late to turn around I need all the help from you I need to find something to blame for a long lost time I am running from something, I don’t know I am searching for something, which way to go? I am trying to separate what’s real I’m running in a wheel Is it dark or is it bright? What’s the latest on the screen? Please tell me my name, I haven’t checked it today I am running from something, I don’t know I am searching for something, which way to go? I am trying to separate what’s real I’m running in a wheel From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Collect some stars to shine for you And start today, there are only a few The sign of times my friend Avoid infinity? Are you for real? Just scratch the surface, and you will find Something to blame for a long lost time From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Collect some stars to shine for you And start today, there are only a few The sign of times my friend (instrumental) Just scratch the surface, and you will find Something to blame for a long lost time From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Collect some stars to shine for you And start today, there are only a few The sign of times my friend. From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Collect some stars to shine for you And start today, there are only a few From green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Collect some stars to shine for you And start today, there are only a few Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) En låt frenzy gav mig, blev kär på en gång, så depressive det låter som depressive black metal så det får bli det jag kallar det: Xasthur & Nachtmystium - Beyond Light (Twilight) LYSSNA! och för dem som avskräckades totalt av Nargaroth låten, denna är inte alls lik den.. värd o lyssna på iallfall, slappnar av utav låten edit: @Mr.dumbom: Usch... In flames som kallar sig själv death metal, hihi Redigerad 13 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 En låt frenzy gav mig, blev kär på en gång, så depressive det låter som depressive black metal så det får bli det jag kallar det: Xasthur & Nachtmystium - Beyond Light (Twilight) LYSSNA! och för dem som avskräckades totalt av Nargaroth låten, denna är inte alls lik den.. värd o lyssna på iallfall, slappnar av utav låten edit: @Mr.dumbom: Usch... In flames som kallar sig själv death metal, hihi God, that was depressing. Äcklig musik. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 edit: @Mr.dumbom: Usch... In flames som kallar sig själv death metal, hihi Ja, du är ju såå tuff och alternativ som lyssnar på RIKTIG death metal!!11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Ja, du är ju såå tuff och alternativ som lyssnar på RIKTIG death metal!!11!!! Nej jag lyssnar på Black metal edit: lyssnade på mera Death metal förr.. gör det fortfarande, men Death metal ska dem sjunga om död o hat, inte stories,tales, legends o massa sån skit, tyvärr så kan jag inte gilla in flames och sånt som låter lika, fast tycker alla borde lyssna på vad dem vill, men säger bara min mening om det Redigerad 13 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Nej jag lyssnar på Black metal Ojdå. Så vad är det som gör In Flames till någon sorts wannabe death metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Ojdå. Så vad är det som gör In Flames till någon sorts wannabe death metal? Dem sjunger inte om död, och påstår sig vara Melodic Death metal, Melodic Death metal är Dark tranquillity och Amon amarth etc, dem sjunger om död, hat o war, det gör inte in flames, end of story edit: man hör t ex skillnaden på det HÄR och det HÄR ^^ edit2: det HÄR är riktig death metal, hör du skillnad? Redigerad 13 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Men lol på er. Hur kan man äns en gång orka tänka ut olika genre för varje sak man sjunger om? Haha, jag trodde det var musiken som avgjorde, inte lyriken. House of Pain - Put Your Head Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Dem sjunger inte om död, och påstår sig vara Melodic Death metal, Melodic Death metal är Dark tranquillity och Amon amarth etc, dem sjunger om död, hat o war, det gör inte in flames, end of story edit: man hör t ex skillnaden på det HÄR och det HÄR ^^ Ja självklart, det In Flames menar i till exempel Take This Life är att man spelar Super Mario och tar en sådan grön svamp som ger en ett extra liv. Om man sjunger om död i death metal, vad sjunger man då om i black metal? Svarta människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Ja självklart, det In Flames menar i till exempel Take This Life är att man spelar Super Mario och tar en sådan grön svamp som ger en ett extra liv. Om man sjunger om död i death metal, vad sjunger man då om i black metal? Svarta människor? Satanism, Satan, Hat, Helvetet, Ondska, Depprition, Självmord,mörker, död etc. edit: om vi nu ska gå in längre på den där delen med riktig death metal, riktig death metal har ingen som helst melodi, inte black metal heller Redigerad 13 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Satanism, Satan, Hat, Helvetet, Ondska, Depprition, Självmord,mörker, död etc. Borde det inte räknas som Death Metal då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Borde det inte räknas som Death Metal då? Nej? det är ju olika sätt o spela, jag rabblade bara upp lite lyrics theme, det är från band till band? edit: Death Metal Black Metal Det finns inge som heter t ex Suicidal Black Metal eller Depressive black metal, suicidal black metal o sånt tar man för det är sånt lyrics theme man har, igentligen är båda black metal. Redigerad 13 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 edit: om vi nu ska gå in längre på den där delen med riktig death metal, riktig death metal har ingen som helst melodi, inte black metal heller ...och just därför kallar folk In Flames för melodic death metal (om man nu behöver vara så noggrann). @din nya post: Det är från band till band. Jaha, så alla band kan vara lite som dom vill men inte In Flames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts