Roxxy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 De är väl rätt lika Norther, Kalmah etc? Kanske ska borde börja lyssna på dem. Jag har ingen aning...men de är väl....ganska bra, antar jag. Tipsar också om låten Nocturnal Starins från samma band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 2Pac-Changes Man tröttnar tamej fan aldrig på den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Frank Zappa - Baby Snakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Sigur Rós - Myrkur Har bara lyssnat lite lätt på Last.fm, men är redan förälskad i Sigur Rós Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Pearl Jam - Black Underbar! Underbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu åker jag bort en vecka så jag passar på att tipsa om 7 låtar.Deftones - Be Quiet And Drive (Far Away). Deftones är inte rikigt min stil men bra är dom. Först hans sköna lugna röst i verserna och sen bara ös och kaos i refrängen. Åh. Underbart.Radiodept - I Wanted You To Feel The Same Way. Fin lugn elektronisk pop från Lund. Lite atmosfärisk röst och bakgrundsmusik som finns där men inte är ivägen.Robert Cray Band - Poor Johnny. Ytterligare lite musik som jag egentligen inte borde gilla. Som man kanske ser på namnet så är det blues, bra sådan. Skönt sound, hans röst är super och lite Sultans Of Swing över gitarrspelet. Såg honom i Globen som förband till otroligt överskattade Clapton. Bättre än Clapton, det är han.Midlake - Van Occupanther. Lite annorlunda indiepoprock. Fin instrumentering och otroligt skön sångare. Kanske lite dystert men sånt funkar också.Mew - Comforting Sounds. 9 minuter lång superlåt. Grym sångare och fint instrumentalt slut.50 Hertz - Välkommen på Kafé. 50 Hertz är helt sjuka men ändå så bra. Denna låten är bara bra för att början är så skum. "Idag har vi ett fantastiskt specialerbjudande: Kaffe OCH tigerkaka, idag för 15 kronor, endast". Har ingen mening överhuvudtaget men bra är det.The Decemberists - Summersong. Catchig melodi, samma underbara röst och fint gitarrspel, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Den låten är skön. Ja, alla låtar är riktigt bra. -------------------------------------------------------- From Autumn to Ashes - The After Dinner Payback. Riktigt bra Hardcore/screamo band. Haha riktigt läskigt intro bara Saetia, Raein, The fall of troy och Circle takes the square är också jävligt bra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth jag är lite sent ute men denna är en riktig klassiker, passar också i juletider Redigerad 28 december, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Mates of state - California Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har fått en Demented are go period nu Demented Are Go - Who Put Grandma Under The Stairs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Chimaira - Nothing remains Redigerad 28 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Chords ft. Rantoboko - Knockin' On My Door. Sjuukt skön låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Coolio - Gangsta paradise gangsta paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Queen - Flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 20 kronor till den som hittar en bättre låt än Lynyrd Skynyrd - Free Bird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 20 kronor till den som hittar en bättre låt än Lynyrd Skynyrd - Free Bird. Heed - Last Drop of Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 The Kooks - She Moves in Her Own Way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu åker jag bort en vecka så jag passar på att tipsa om 7 låtar. 50 Hertz - Välkommen på Kafé. 50 Hertz är helt sjuka men ändå så bra. Denna låten är bara bra för att början är så skum. "Idag har vi ett fantastiskt specialerbjudande: Kaffe OCH tigerkaka, idag för 15 kronor, endast". Har ingen mening överhuvudtaget men bra är det. Haha, den är underbar. Fast det är nog faktiskt den enda 50 Hertz-låten jag gillar faktiskt. De är.. lite för lustiga annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Artist: The Shins Platta: Wincin The Night Away Låt: Split Needles År: 2006 Kommentar: Experimentala trummor och mjuk gitarr. The Shins at it's best. Yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Måste tipsa om lite ditt och datt.Europe - Always The Pretenders Fjantigt band egentligen, men från det nya albumet så rockade den hära låten så underbart. Lugnt intro och en underbar refräng.Papa Roach - ...To Be LovedPapa Roach - I Devise My Own Demise Båda dom hära låtarna fastnar bara på minnet, wonderbar.Machinae Supremacy - Trough The Looking Glass Bara älskas... Ganska lugn låt som snabbar upp och fastnar i minnet när man hör refrängen.The Fray - How To Save A LifeFoo Fighters - Miracle Båda låtarna är lite "scrubs allvarliga tillfällen låtar". Sköna om man bara vill slappna av och luta sig tillbaka.Respekt, ny sida. Redigerad 29 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts