kattälskaren Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Kiss - Lick it up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Oasis - Supersonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Soilwork - Wherever Thorns May Grow Redigerad 23 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 New slang when you notice the stripes, the dirt in your fries. Hope it's right when you die, old and bony. Dawn breaks like a bull through the hall, Never should have called But my head's to the wall and i'm lonely. Den blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den, tycker jag. Tar och tipsar om ännu ett par låtar, sen ska jag lugna mig. The Shins - Kissing the Lipless Mew - The Zookeeper's Boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Finntroll - Eliytres Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 The Shins - Kissing the Lipless The Shins - Caring is Creepy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Satt nu och rensade min downloadmapp och hittade: Band Of Horses - The Funeral Vilken jädrans bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Satt nu och rensade min downloadmapp och hittade: Band Of Horses - The Funeral Vilken jädrans bra låt. Du vet att det var nog jag som skickade den. En av världens bästa låtar någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Zentrix - Nu Är Du Ful Igen Älska den, ska fan spelas när släktingarna tågar in genom dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Zentrix - Nu Är Du Ful Igen Älska den, ska fan spelas när släktingarna tågar in genom dörren. Kontrar med zentrix - Nu Tändas Tusen Gula Hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Kontrar med zentrix - Nu Tändas Tusen Gula Hus Ah, love på den med. Hela julalbumet är the shit förövrigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Oasis - Columbia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Artist: Hets Låt: Neråt Bakåt Album: Hets År: 2006 Genré: Skrikig indie. Kommentar: Krunegård och co. levererar en skrikig och galen låt med flummig text och distade gitarrer. Ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jimmy Eat World - Last Christmas Juletider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Slipknot - Vermillion Otroligt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Min iPod blev av någon mystisk anledning skadad, vilket innebär att jag är i processen att flytta över/sortera ett stort musikbibliotek. Detta, i sin tur, fick mig att lyssna på "The Concretes", som jag tidigare dumt nog inte lagt in i någon spellista, utan de fick istället en plats i den outforskade djungel som är "My Music". Till poängen: De är bra. Det svenska bandet spelar något som skulle kunna klassificieras som gladlynt rock/indie/pop. Än så länge har jag bara skivan "In Colour", vilken jag tipsar om. Band: The Concretes Skiva: In Colour Utgivningsår: 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Artist: The Postal Service Låt: Nothing Better Album: Give Up År: 2003 Genré: Indie-elektronika? Kommentar: Lugn och mysig låt. Ett måste på chillkvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Drowning Pool - Step Up "How did the singer in Drowning Pool die? Did he drown? In a pool?" Redigerad 24 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) The Shins - Know your Onion. "Lucked out and found my favorite records lying in wait at the birmingham mall. the songs that i heard, the occasional book were the only fun i ever took. and i got on with making myself. the trick is just making yourself." Redigerad 24 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Europe - Always The Pretender Inte mycket att säga, måste höras. Edit, ny sida igen, jag tog ju 355 med... Redigerad 24 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts