Pico Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Lyssnade på Strokes debutalbum Is This It på datorkunskapen idag, inte hela men det mesta. Är det här albumet som räddade rocken? Skitsnack, åt helvete dålig musik. Tråkigaste rösten och ljudbilden (om det nu är den jag syftar på) jag någonsin hört. En andra chans ska dock ges i sinom tid, men jag är inte imponerad. Blur - Sunday Sunday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Art Brut - Emily Kane. JA! Äntligen någon som gillar Art Brut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Joelbitar Kommer du ihåg hur det var förra vintern? Kommer du ihåg alla stjärnor och strutar? Kommer du ihåg när vi var på ett jättekalas? Kommer du ihåg hur det var förra sommar'n? Kommer du ihåg hur du bada' i havet? Kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Lyssnade på Strokes debutalbum Is This It på datorkunskapen idag, inte hela men det mesta. Är det här albumet som räddade rocken? Skitsnack, åt helvete dålig musik. Tråkigaste rösten och ljudbilden (om det nu är den jag syftar på) jag någonsin hört. En andra chans ska dock ges i sinom tid, men jag är inte imponerad. Blur - Sunday Sunday Jo, du kanske inte gillar det, men det är knappast "åt helvete dålig musik". Kanske inte heller rockens räddare, men det är ändå bra. För att inte säga skitbra. Lyssna igen! Suburban with biblical names - Trumpets and violins Vet inte ett skit om det här bandet, hittade låten nånstans på datorn. Skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 JA! Äntligen någon som gillar Art Brut. Mjo, dom har, som många säger, roliga låtar. ^^ Art Brut - Good Weekend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Blur - Sunday Sunday Blur - Song 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Stone Sour - Through Glass Riktigt bra låt. Ganska lugn och skön att lyssna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mew – I Should Have Been a Tsin-Tsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Interpol - Evil. LYSSNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Interpol - Evil. LYSSNA! Ah, den dockan är rätt creepy Låten är soft. Dananana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mew – I Should Have Been a Tsin-Tsi Hans röst är så läskigt hög i den låten Interpol - Evil. LYSSNA! Den är superbra. Tipsar väl om en Mew-låt jag också. Mew - Special. Underbar låt. Videon är inte jättebra men den duger väl. Video på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Blur - Song 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Disturbed - The Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Artist: Mew Låt: 156 Album: Live In Copenhagen Spår: 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Artist: Malcolm Middleton Låt: Four Cigarettes Skiva: A Brighter Beat Genré: Indie Spår: 07 År: 2007 Land: Skottland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Artist: Mew Låt: 156 Album: Live In Copenhagen Spår: 13 Du lär dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Artist: ...And You Will us By the Trail of Dead Låt: Will You Smile Again? Platta: Worlds Apart Genre: Amerikansk, fin indie-rock Skön låt. Yeaho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Artist: The Shins Låt: New Slang (When You Notice The Stripes..) År: 2000 Genre: Indie Kommentar: UN-DER-BAR låt! Tankatanka..jag menar KÖP! Redigerad 21 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Spawn of Possession - Lash by Lash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tipsar väl om en Mew-låt jag också. Mew - Special. Underbar låt. Videon är inte jättebra men den duger väl. Video på YouTube. Riktigt bra. Tar och tipsar om ännu en Interpol låt, dom är så ruggigt bra. Interpol - Slow Hands. Inte lika bra som "Evil", men bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts