DrStupid Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Something in the way - Nirvana Tänk, kurt kunde skriva ballader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Artist: Fountains of Wayne Låt: Hey Julie Album: Welcome Interstate Managers Genré: Indierock År 2005 Komentar: Cheer up-ig låt. Something in the way - Nirvana Tänk, kurt kunde skriva ballader. Skojar du eller? Har du någonsin lyssnat på texten till en Nirvana-låt? Det är bara scrobblade ord utan mening. Visst, bra musik men texterna får mig klippa av öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Åhh, Infected Mushroom Tipsar också om Shpongle om du gillar psycadelisk musik. Har lyssnat på de sen jag var 11. IM 4 lajf Infected Mushroom - Opgaiffa Night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Rookie Card - Green Glo <3 The Baby Mammals - Hard Fallen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Raein - The king is dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Eels - Saturday Morning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Adolphson & Falk - Mer Jul . Oh yes, nu har jag kommit i stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nirvana - Breed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Tipsar om The Libertines - Can't Stand Me Now igen, underbar vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Judas Iscariot - His Eternal Life, Like A Dream Was Obliterated... Älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Adolphson & Falk - Mer Jul . Oh yes, nu har jag kommit i stämning Vikingarna - Hej mitt vinterland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Artist: The Cure Låt: Friday I'm in Love Album: Greatest Hits Genré: Indierock År 200? Komentar: Underbar låt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Cher feat Beavis and Butt-Head - I Got You Babe Så jävla klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Eels - Saturday Morning O.C Tipsar om The Libertines - Can't Stand Me Now igen, underbar vafan. Kan vara den bästa låten jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 The Streets - The Irony Of It All. Musikskribenter beskrev den här skivan som en lika stor milstolpe som Blurs Parklife och dom tidiga The Clash-skivorn (som beskrivningar av "det engelska samhället"). Denna låt är otroligt bra i alla fall. Lite smårolig text och blir aldrig tråkig eftersom den är uppbyggd som en debatt. ...Eh hello. my names tim and I'm a criminal, In the eyes of society I need to be in jail For the choice of herbs I inhale. This aint no wholesale operation Just a few eighths and some playstations mys vocation I pose a threat to the nation And down the station the police hold no patients Lets talk space and time I like to get deep sometimes and think about einstein And carl young and old kung fu movies I like to see Pass the hydrator please Yeah Im floating on thin air. Going to amsterdam in the new year - top gear there Cause I taker pride in my hobby Home made bongs using my engineering degree Dear leaders, please legalise weed for these reasons.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Daniel Rohlin - Jag vill inte. Haha, låt som framförs utav min musiklärare och som är gjord utav min musiklärare. Faktiskt bra, för att vara... "amatör gjord." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Silverstein - Giving Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gorillaz - Slow Country Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gary Jules- Mad World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gorillaz - Slow Country Får jag fråga vilken platta den är med på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts