Mr.Dumbom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Rammstein - Ohne Dich Också jävligt bra speciellt refrängen, men inte i samma klass som Mutter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Rammstein - Ohne Dich Också jävligt bra speciellt refrängen, men inte i samma klass som Mutter. Riktigt vacker låt med vacker text. Lite deprimerande bara. Artist: Laakso Låt: Stockholm Rock City Album: Melänimä Rock (antar jag) Genré Indierock Kommentar: Laakso avviker från balladerna och gör en galen, svängig låt om Stockholm på finska. Åh, hoppas de går över till Engelska igen snart. -____-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Helge, Scooter, Rammstein - Crazy Schnappi Haha, en kul cover jag hittade, absolut värt en titt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Artist/Band: Beck Låt: Hell Yes Album: Guero Genre: Lite skön alternativ indie-rock Kommentar: Sköööööön. Kanske inte den bästa låten på skivan. Men, skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Sex Pistols - Liar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Artist/Band: Beck Låt: Hell Yes Album: Guero Genre: Lite skön alternativ indie-rock Kommentar: Sköööööön. Kanske inte den bästa låten på skivan. Men, skön. Nya skivan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nya skivan då? Har inte lyssnat igenom den, måste bli lite mera Beck-fan först. Men jag har läst att den ska vara ganska güd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) BLAFS! BORTBORT! Redigerad 13 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Muse - Time is Running Out. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jurassic 5 - Canto De Ossanha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Riktigt vacker låt med vacker text. Lite deprimerande bara. Artist: Laakso Låt: Stockholm Rock City Album: Melänimä Rock (antar jag) Genré Indierock Kommentar: Laakso avviker från balladerna och gör en galen, svängig låt om Stockholm på finska. Åh, hoppas de går över till Engelska igen snart. -____-' Min kompis, sysslingar är vi också för den delen, brorsa har varit på efterfest hos sångaren i Laakso Arctic Monkeys - When the sun goes down Går inte att tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Redigerad 26 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Wild Cherry - Play That Funky Music Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 The Coral - In The Morning Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Lost prophets - Last summer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Artist: Rammstein Låt: Ich Will Album: Voelkerball Genre: Metal/Hårdrock Komentar: Ich Will live = Kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 The Clash - London Calling Hade det varit propert att citera stora bilder hade jag gjort det, följt av "QFT!" (i bold), men nu är det inte det, så jag nöjer mig med att säga att det är en fantastisk skiva, med världens vackraste omslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Clawfinger - Rosegrove Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jurassic 5 - Remember his name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Min kompis, sysslingar är vi också för den delen, brorsa har varit på efterfest hos sångaren i Laakso Gargh! Efterfest hos Krunegård måste vara något extra.. Laakso var ju på Loui Loui för inte så länge sen och fikade men jag missade dom tydligen precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts