antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Tackar som fan för tipset. Np Redigerad 9 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Moneybrother och Jerry Williams - Falling In Love (With Christams Time) Den är faktist rätt trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 All som är gjort av Wintersun rekomenderas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 All som är gjort av Wintersun rekomenderas Meh, rätt tråkigt band. ------------------------- Lucifugum - All Mothers Die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Breaking Benjamin- The diary of Jane EMO? Javisst. Lahme- Lahme song Kan man annat än asgarva åt den här? Redigerad 9 december, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Mika-relax, take it easy Fruktansvärt bra låt om man känner sig nere Way to slow. Vet inte när jag såg den först.. Kalle vet, då jag skickade den till honom på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Meh, rätt tråkigt band. ------------------------- Lucifugum - All Mothers Die. Man måste väl få ha olika smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Låt: Fanfanfan Artist: Thåström Album: Skebokvarnsv. 209 (2006) Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland. Det var nånting som fastna på mig, nåt som aldrig helt försvann. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Fick jag spela om partier, fick jag chansen en gång till. Fick jag vrida tillbaks tiden, om dom gav mig en ny giv? Fan, fan, fan, det skulle vart du. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Alla klockor och körer, alla himlens orgler skulle vart för oss. Alla trummor och trumpeter, alla sagor, alla under, allt på en och samma gång. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Fast det var så kort romans, var det nåt jag borde ha förstått. Såna chanser kommer en gång bara, aldrig att dom kommer två. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Fan, fan, fan, det skulle vart du. Redigerad 9 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Snoop Dogg - Around Here(Intrumental) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Man måste väl få ha olika smak Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Meatloaf- Bat out of hell. Har jag tipsat om den tidigare? Isåfall, slå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag skulle villja ha tips på lite...ja rockig julmusik men inte deathmetal..om någon vet någn bra så hojta till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag skulle villja ha tips på lite...ja rockig julmusik men inte deathmetal..om någon vet någn bra så hojta till Jingle Bells Rock med The Refreshments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jingle Bells Rock med The Refreshments? Ill take a look at it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Twisted Sister har ju gjort en hel skiva med julrock. Har inte hört någon låt i från den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Clawfinger - Biggest & the best Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Twisted Sister har ju gjort en hel skiva med julrock. Har inte hört någon låt i från den bara. Din signatur är för stor. The Faint - Southern Belles in London Sing. Otroligt bra elektronisk pop. Har hört att dom kommer med nya skiva snart, längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Din signatur är för stor. The Faint - Southern Belles in London Sing. Otroligt bra elektronisk pop. Har hört att dom kommer med nya skiva snart, längtar! Synd, för jag gillar den, får väl leta efter en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Vinterland - Wings of Sorrow. I welcome my last chapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Synd, för jag gillar den, får väl leta efter en annan. Du kan väl bara ta och förminska den lite? Behöver ju inte skaffa en helt annan. Edit: Ny sida för en skitgrej, blah. Redigerad 9 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts