kicken Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Två väldigt lugna låtar som är kort och gott underbara att lyssna på när klockan börjar bli mycket och man är lite sömnig. Först: Stone sour - Through glass, vet inte vad sångaren heter men den rösten . Sångaren heter väl Chris Fen om jag inte minns fel. Det roliga är att han var ju led-sångaren i slipknot och han har ju alltid haft sån där "läskig" mask på sig och bara skrikit i sina låtar men nu skapade han ju ett nytt band med "Stone Sour" och nu skriker han aldrig mer, personligen tycker jag om Stone Sour mer än Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sångaren heter väl Chris Fen om jag inte minns fel. Nein, Corey Taylor. Hm, tipsar om Arch Enemy - Web of Lies. Inte så underbart bra låt, men underbart bra gitarrsolo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sångaren heter väl Chris Fen om jag inte minns fel. Det roliga är att han var ju led-sångaren i slipknot och han har ju alltid haft sån där "läskig" mask på sig och bara skrikit i sina låtar men nu skapade han ju ett nytt band med "Stone Sour" och nu skriker han aldrig mer, personligen tycker jag om Stone Sour mer än Slipknot Det var mer än vad jag visste, är inget större fan av Slipknot så det var bra gjort tycker jag. Sjukt bra röst IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Finns det någon här som hört talas om rockbandet Kyuss? Så jävla bra. Kolla in det här bandet alla hårdrocksfans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det roliga är att han var ju led-sångaren i slipknot och han har ju alltid haft sån där "läskig" mask på sig och bara skrikit i sina låtar men nu skapade han ju ett nytt band med "Stone Sour" och nu skriker han aldrig mer, personligen tycker jag om Stone Sour mer än Slipknot Det förklarar en hel del. Har alltid tyckt att Stone Sour är Slipknot ripoff även om dom har några få bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Slagsmålsklubben - Övningsköra BEROENDEFRAMKALLANDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Slagsmålsklubben - Övningsköra BEROENDEFRAMKALLANDE! Att bero på den; jag hade engelskaredovisning om den idag. Man skulle ta sin absoluta favoritlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Artist: Kings Of Convenience Låt: I'd Rather Dance With You Platta: Riot On An Empty Street Genre: Indie-pop. Kommentar: Underbar låt. Samma sångare som i lika underbara The Whitest Boy Alive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Att bero på den; jag hade engelskaredovisning om den idag. Man skulle ta sin absoluta favoritlåt. Vad säger man om den låten då ? Den har häftigt ljud, och texten är ingenting ? SP - Fakking skjorta, eller har jag tipsat om den ? Redigerad 8 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Guns N' Roses - You could be mine, från någon Use your illusions-skiva, har bla. vart med i Terminator 2 när Schwarzenegger jagar "hjälten" genom LAs gamla kanalsystem (i SA är ett uppdrag parodi på denna filmscen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Slagsmålsklubben - Övningsköra BEROENDEFRAMKALLANDE! Lite komtiskt. Alla låtar du tipsar om ligger mellan 0.5 och två år efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Slagsmålsklubben - Övningsköra BEROENDEFRAMKALLANDE! Kan man annat än älska den här låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Soulwax - Slowdance Från albumet Any Minute Now. Finns även remixad på albumet Nite Versions, men den är inte lika bra. http://www.last.fm/music/Soulwax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Kan man annat än älska den här låten? Ja. Embrace - Come Back to What You Know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Motley Crue- Girls Girls Girls Tänk att man ska behöva gå tillbaka 20 år för att få anständig hårdrock här i världen. Hela låten är grym, för att inte tala om texten. Friday night and I need a fight My motorcycle and a switchblade knife Handful of grease in my hair feels right But what I need to make me tight are Girls, Girls, Girls Long legs and burgundy lips Girls,Girls Girls Dancin' down on Sunset Strip Girls,Girls Girls Red lips, fingertips Trick or treat-sweet to eat On Halloween and New Year's Eve Yankee girls ya just can't beat But they're the best when they're off their feet Girls, Girls, Girls At the Dollhouse in Ft. Lauderdale Girls, Girls. Girls Rocking in Atlanta at Tattletails Girls, Girls, Girls Raising Hell at the 7th Veil Have you read the news In the Soho Tribune Ya know she did me Well then she broke my heart I'm such a good good boy I just need e new toy I tell ya what, girl Dance for me, I'll keep you overemployed Just tell me a story You know the one I mean Crazy Horse, Paris, France Forget the names, remember romance I got the photos, a menage a trois Musta broke those Frenchies laws with those Girls, Girls. Girls Body Shop. Marble Arch Girls, Girls, Girls Tropicana's where I lost my heart Girls, Girls, Girls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Oasis - Stop Crying Your Heart Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Sum 41 - Pieces Underbar, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Pantera- Cowboys from hell Den enda Pantera låten som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Kill Hannah - Believer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Manowar - Holy War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts