Geten123 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Alla versioner av Hare Hare Yukai, speciellt Tsuraya-san's version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 The Bluetones - Surrendered In The Living Room Skön Indie. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Blur - Beetlebum And when she lets me slip away... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Death Cab For Cutie - Souls Meet Body Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Artist: The Verve Låt: Sonnet Platta: Urban Hymns Genre Bra britpop Kommentar: Don't sound like no sonnet, my looooord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Så satans skön låt!!!! Del Shannon - Runaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 In Flames - The Quiet Place. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Jag vill bli som far by KSMB! Far är duktig, far är präktig. Håller ordning och reda på stan! Far är stilig, far är modig. Griper varje kleptoman! Man som raglar, när han knallar. Med sig till stationen han tar! Han får mangla, svarta skallar. Jag vill bli en snut som far! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, ut! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, ut! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, utt! Ja, jag vill bli en snut! Jag vill bli en snut! Du är puckad, du är lurad. Svikare och idiot! Men vem är han, har ni lurats? Och vems lagar han brutit mot? Ja din farsa, jagar horor. Skiter i allt fiffleri! Han förtrycker, folk på pengar. Värsta sortens horeri! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, ut! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, ut! Jag vill bli som far! Jag vill bli en snu, u, u, u, utt! Ja, jag vill bli en snut! Jag vill bli en snut! Redigerad 7 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Thin Lizzy - Waiting for an alibi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Oasis - The Masterplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Freezepop - Get Ready 2 Rokk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag säger bara DAFTPUNKDAFTPUNKDAFTPUNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Stone Sour - Suffer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag säger bara DAFTPUNKDAFTPUNKDAFTPUNK --- Daft Punk - Aerodynamic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 --- Daft Punk - Aerodynamic Omg, precis när jag läste det så flög den på i playlisten. Fan vad läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hot Chip - (Just Like We) Breakdown. Lite mysig elektronisk pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Falkenbach - Heathenpride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Artist: Glenn Miller Låt: In The Mood Platta: The Glenn Miller Mood Genre: Jazzigt dansbands-musik. Kommentar: Härlig låt som får humöret att stiga uppåt i raketfart. Man bara vill hoppa genom lägenheten och dansa till tonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Omg, precis när jag läste det så flög den på i playlisten. Fan vad läskigt God works in mysterious ways. Eller kanske det var en död släkting som ville säga något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Två väldigt lugna låtar som är kort och gott underbara att lyssna på när klockan börjar bli mycket och man är lite sömnig. Först: Stone sour - Through glass, vet inte vad sångaren heter men den rösten . Den andra: Hinder - Lips of an angel. Honey why you callin me so late It's kinda hard to talk right now Honey why you cryin Is everything ok I gotta whisper cause I can't be too loud Well my girls in the next room Sometimes I wish she was you I guess we never really moved on It's really good to hear your voice Sayin my name It sounds so sweet Comin from the lips of an angel Hearin those words It makes me weak And I Never want to say goodbye But girl you make it hard to be faithful With the lips of an angel It's funny that you're callin me tonight And yes I dreamt of you too Does he know your talkin' to me? Will it start a fight? No, I don't think she has a clue Well, my girls in the next room Sometimes I wish she was you I guess we never really moved on It's really good to hear your voice Sayin my name It sounds so sweet Comin from the lips of an angel Hearin those words It makes me weak And I Never want to say goodbye But girl you make it hard to be faithful With the lips of an angel It's really good to hear your voice Sayin my name it sounds so sweet Comin from the lips of an angel Hearin those words It makes me weak And I Never want to say goodbye But girl you make it hard to be faithful With the lips of an angel Never want to say goodbye But girl you make it hard to be faithful With the lips of an angel Honey why you callin me so late? ...enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts