Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Lodger är grymt bra. Lyssnade mycket på deras God Has Rejected The Western World förrut EDIT: Lodgers hemsida om någon är sugen på att lyssna på låtarna/se på deras musikvideos. Redigerad 4 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Keane - Crystal Ball. Album: Under the Iron Sea. "Who is the man I see where I'm supposed to be? I lost my heart, I buried it too deep under the iron sea. Oh, crystal ball, crystal ball, Save us all, tell me life is beautiful, Mirror, mirror on the wall. Lines ever more unclear, I'm not sure I'm even here, The more I look the more I think that I'm starting to disappear. Oh, crystal ball, crystal ball, Save us all, tell me life is beautiful, Mirror, mirror on the wall. Oh, crystal ball, hear my song, I'm fading out, everything I know is wrong, So put me where I belong. I don't know where I am, and I don't really care, I look myself in the eye, there's no one there. I fall upon the earth, I call upon the air, but all I get is the same old vacant stare. Oh, crystal ball, crystal ball, Save us all, tell me life is beautiful, Mirror, mirror on the wall. Oh, crystal ball, hear my song, I'm fading out, everything I know is wrong, So put me where I belong." Ruggigt bra låt! Älska! Finns att lyssna på HÄR. Redigerad 4 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Keane - Crystal Ball. Ruggigt bra låt! Älska! Finns att lyssna på HÄR. Ah... --- Keane - A Bad Dream EDIT: Stavfel. Redigerad 4 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Ramones - Pet cementery en av deras mer "seriösa" låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Lodger är grymt bra. Lyssnade mycket på deras God Has Rejected The Western World förrut EDIT: Lodgers hemsida om någon är sugen på att lyssna på låtarna/se på deras musikvideos. Spam Snuten, jag älskar dig. Jag tycker Ordinary People Make Ordinary Music är bäst. Fickle är förstås också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Spam Snuten, jag älskar dig. http://209.85.48.8/1918/143/emo/tihi.gif --- Death Cab For Cutie - Crooked Teeth Har inte hunnit lyssna så ingående på DCFC, men den här är riktigt bra Redigerad 4 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Aluminium - I'm Bound to Pack It Up JAG HAR SKIVAN, JAG HAR SKIVAN, JAG HAR SKIVAN!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 http://209.85.48.8/1918/143/emo/tihi.gif --- Death Cab For Cutie - Crooked Teeth Har inte hunnit lyssna så ingående på DCFC, men den här är riktigt bra Plans är bland dom bästa albumen som gjorts Allt snack om Hard-Fi (Move on now ) och Decemberists är bara att hålla med Lodger blir att kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Falkenbach - Walhall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Artist: The White Stripes Song: The Hardest Button To Button Album: Elephant Genré: Sellout-indie Kommentar: Gah! En White Stripes-låt jag gillar. Woozie. Artist: Bad Religion Song: Punk Rock Song (German Version) Album: Punk Rock Songs Genré: Punk Kommentar: Haha, klockrent med cover på tyska 'Dies ist nur ein punk rock song, ich sags dir noch einmal...' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Smiths - A Rush And A Push And The Land Is Ours Men HALLÅ; fick man straffa folk för snygga låttitlar hade The Smiths förtjänat elektrostolen. Tveklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Artist: The White Stripes Song: The Hardest Button To Button Album: Elephant Genré: Sellout-indie Kommentar: Gah! En White Stripes-låt jag gillar. Woozie. Sellout-indie? Naaj knappast. V2 har aldrig varit och kommer aldrig vara ett oberoende skivbolag. Bra tips förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 White Rose Movement - Girls In The Back Elektronisk Post-Punk, mkt skönt, britter såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 parov_stelar_-_chambermaid_swing Härlig lounge/broken beat. Svårt att förklara, men "beatet" är som sig bör ganska tjatigt fast ändå väldigt medryckande. Finns med i mixen på City: Music Cocktail Vol. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Zentrix - Alla Träd Ser Nya Ut Kan inte sluta lyssna på den, var så jävla skönt att lyssna på den Live, så nu lyssnar jag på den hela tiden för att minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Beatles - Hello, Goodbye Go go go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hard-Fi - Tied Up Too Tight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Keane - Somewhere only we Know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Rockstar's Lovefist - Dangerous bastards Hittade den nyss i min musiksamling "GOOD EVENING VICE CITY!!!" ahh, VC-minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Zentrix - Alla Träd Ser Nya Ut Kan inte sluta lyssna på den, var så jävla skönt att lyssna på den Live, så nu lyssnar jag på den hela tiden för att minnas. Mjo, vissa har det bra. :'( Får tipsa om zentrix - Den galna polisen Om sanningen ska fram så är den otroligt seg ända fram tills de sista 20 sekunderna. Men när man väl har tagit sig ända dit så är den guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts