KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 ...och Shawn Hewitt och Milburn! http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=17:1465797 Var ju pga att jag tipsade om Milburn diskussionen togs upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Falkenbach - Heathenpride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 En till Stockholm Syndrome! Vad betyder det egentligen? Det finns ju: Blink 182 - Stockholm Syndrome Muse - Stockholm Syndrome Backyard Babies - Stockholm Syndrome (Album) Milburn - Stockholm Syndrome Och säker fler. Stockholmssyndromet är när en kidnappad person blir kär/känner sympati för/börjar gilla sin kidnappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Artist: The Yardbirds Song: For Your Love Album: Fear and Loathing in Las Vegas Soundtrack Genré: Underbar 60-talsrock. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tenacious D - Beelzeboss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 The Kelly Family - I Love You I Want You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tenacious D - Beelzeboss Tenacious D - Tribute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Cypress Hill - Loco en el coco Det är Cypress Hill - Insane in the brain på spanska, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Artist: The Yardbirds Song: For Your Love Album: Fear and Loathing in Las Vegas Soundtrack Genré: Underbar 60-talsrock. Mumma. Tänkte just tipsa om den --- Tipsar om Hard-Fi - Unnecessary Trouble istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Tänkte just tipsa om den --- Tipsar om Hard-Fi - Unnecessary Trouble istället Jag gillar verkligen din musiksmak. Unnecessary Trouble är en grym låt. Så jävla ont om riktiga musikälskare här. Redigerad 4 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag gillar verkligen din musiksmak. Unnecessary Trouble är en grym låt. Så jävla ont om riktiga musikälskare här. Vad menar du med riktiga musikälskare? Folk med din musiksmak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Rainbow - Since you been gone. "Could I be wrong... But since you been gone" Redigerad 4 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vad menar du med riktiga musikälskare? Folk med din musiksmak? Folk som uppskattar musik som det har lagts ner riktig kärlek och tid i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Wham! - Where did your heart go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag gillar verkligen din musiksmak. Unnecessary Trouble är en grym låt. Så jävla ont om riktiga musikälskare här. Räknas jag som riktig musikälskare? The Decemberists - Summersong. Denna låt är sjukt bra (eller hur KalleR?). Fin melodi, skön röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Artist: Colin Hay Song: My Brilliant Feat Album: Soundtrack-skiva Genré: Colin Hay, man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Räknas jag som riktig musikälskare? The Decemberists - Summersong. Denna låt är sjukt bra (eller hur KalleR?). Fin melodi, skön röst. Jag har också bra musiksmak http://www.last.fm/user/KalleR/ Jao riktigt bra låt, fast The Legionnaire's Lament går före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jag har också bra musiksmak http://www.last.fm/user/KalleR/ Jao riktigt bra låt, fast The Legionnaire's Lament går före DU ÄLSKAR LODGER!!! Oh my god! Happy-breakdown. Fan vad härligt att jag inte är den enda här som lyssnar på det där underbara bandet. Jag kanske inte har så mycket på LastFM men det är för att de ligger i en mapp som jag inte fixat i Foobar av någon anledning.. but I loves them! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 DU ÄLSKAR LODGER!!! Oh my god! Happy-breakdown. Fan vad härligt att jag inte är den enda här som lyssnar på det där underbara bandet. Jag kanske inte har så mycket på LastFM men det är för att de ligger i en mapp som jag inte fixat i Foobar av någon anledning.. but I loves them! Var flashfilmen med I Love Death som fick mig att börja lyssna på dom. Låten Fickle är stört skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Oh my god! Happy-breakdown. Fan vad härligt att jag inte är den enda här som lyssnar på det där underbara bandet. Jag kanske inte har så mycket på LastFM men det är för att de ligger i en mapp som jag inte fixat i Foobar av någon anledning.. but I loves them! Du skickade en låt med dom som jag gillade :'( Har faktiskt någon av skivorna i min att-sortera-mapp men jag har glömt bort den. Ska lyssna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts