P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 The Kooks - Ooh La Kan inte förstå mig på folk som tycker Arctic Monkeys är bättre än Kooks. Det finns bara inte. Arctic Monkeys are teh zellouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Skivan "A Weekend In The City" med Bloc Party. Är väldigt nöjd efter första lyssningen, något som jag endast brukar vara efter två-tre lyssningar. Skivan har absolut potential att vara riktigt, riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Arctic Monkeys are teh zellouts. Förstår inte riktigt vad du menar, men jag säger ja. AngryAxel: Du är alldeles för tidig. Men det är bra att den är bra, många tycker det. Jag har däremot bestämt mig att ladda ner skivan i februari, bannemej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Skivan "A Weekend In The City" med Bloc Party. Är väldigt nöjd efter första lyssningen, något som jag endast brukar vara efter två-tre lyssningar. Skivan har absolut potential att vara riktigt, riktigt bra! Låt 3, redan nöjd. Inte lika bra som enligt mig världens bästa skiva (Silent Alarm) men helt klart lovande. Förstår inte riktigt vad du menar, men jag säger ja. AngryAxel: Du är alldeles för tidig. Men det är bra att den är bra, många tycker det. Jag har däremot bestämt mig att ladda ner skivan i februari, bannemej. Sellouts är dom väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jahapp, har den letat sig ut. Varför har ingen sagt till mig? aja. Blir att nöta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Förstår inte riktigt vad du menar, men jag säger ja. Alla som säljer sig för ett fett kontrakt med MTV är sellouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Alla som säljer sig för ett fett kontrakt med MTV är sellouts. Så länge de gör bra musik så spelar det väl ingen roll. Kan hålla med om att The Kooks är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Så länge de gör bra musik så spelar det väl ingen roll. Kan hålla med om att The Kooks är bättre. Stort bolag = Lite frihet = Begränsad kreativitet = Musikkvalitén blir lidande = Sämre musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Stort bolag = Lite frihet = Begränsad kreativitet = Musikkvalitén blir lidande = Sämre musik. Jo tack, men så länge de gör bra musik så spelar det väl ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vilket av Arctic Monkeys och The Kooks är det ni kallar sellouts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vilket av Arctic Monkeys och The Kooks är det ni kallar sellouts? Arctic Monkeys are teh zellouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Ok. Fair enough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Noel Gallagher - Half the World Away (Live from Paris) Ser på livestreamen just nu på MSN. Karln låter bättre än någonsin. Hoppa in själv, vetja. @spajdermän: Det är ohne korrektur, fina fisken. Wipe that tear away now from your eeeyeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Äldans - Magnus Uppenbarelse Click zhe link, damn you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Milburn - Well Well Well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Artist: Hard-Fi Sång: Stars Of The CCTV Album: Stars of The CCTV Genré: Britrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 ARTIST: Rush LÅT: YYZ ALBUM: orka... KOMMENTAR: Musik utan sång kan faktisk vara rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Ian Dury and the Blockheads - Hit me with your rhytm stick. "In the deserts of Sudan And the gardens of Japan From Milan to Yucatan Every woman, every man Hit me with your rhythm stick. Hit me! Hit me! Je t'adore, ich liebe dich, Hit me! hit me! hit me! Hit me with your rhythm stick. Hit me slowly, hit me quick. Hit me! Hit me! Hit me!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Eminem, 50 cent, Ca$is, Lloyd Banks - U Don't Know Album: Eminem Presents The Re-Up Ganska dålig flow, men väldigt addictave låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) Fantastiskt. Så mycket mys i den. The Kooks - Ooh La Kan inte förstå mig på folk som tycker Arctic Monkeys är bättre än Kooks. Det finns bara inte. Artist: Hard-Fi Sång: Stars Of The CCTV Album: Stars of The CCTV Genré: Britrock Underbara EDIT: Fel namn Redigerad 30 november, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts