Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Skulle vilja tipsa alla om Gary Jules - Mad world. Ni som sett Gears of War reklamen kommer känna igen den. Iick, så bra och skön... Tipsar samtidigt om den juligaste låten jag vet. Värdelös egentligen, men nog blir det julstämmning med den iallafall. Vikingarna - Hej mitt vinterland." Redigerad 23 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Fyfan, Går ju inte att lyssna på Öhm, och jag frågade specifikt dig om den går att lyssna på? Jag tycker den är bra, och det är det enda som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Iick, så bra och skön... Tipsar samtidigt om den juligaste låten jag vet. Värdelös egentligen, men nog blir det julstämmning med den iallafall. Vikingarna - Hej mitt vinterlan." Vinterlan är de bästa lanen - Det blir inte så förbaskat varmt! Bright Eyes - We Are Nowhere and its Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Iick, så bra och skön... Tipsar samtidigt om den juligaste låten jag vet. Värdelös egentligen, men nog blir det julstämmning med den iallafall. Vikingarna - Hej mitt vinterlan." Haha, håller med! Sån jävla julstämning blir det. Fast bra är den inte. En annan låt som är bra, fast kanske inte har julstämning är Changes med 2Pac, ryser varje gång jag hör den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Band: Dark Funeral Låt: Remember the fallen Genre: Black metal Text: Honour the fallen heroes See their last resting place Perished in the battle of nations Where they found eternal peace Do you know the use of their decorations? Awarded for patriotism They left their life in fire But don't know even why Remember the fallen Remember the fallen To the command of despotic dictators They marched to fight in a senseless war Most of them were just puppets and children The battle was lost before it began Brotherly in heart and hand Know that they never come back With combined effort And the believe in god Their duty only as cannon fodder Kamikaze as living bombs Driven into the open knife Deceitful and malicious Remember the fallen Remember the fallen Their tormented souls will never rest To pay us back for their innocent death No quarter shed our proud blood Retaliation on the warpath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hakar på In Flames-trenden och tipsar om Moonshield från skivan The Jester Race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Öhm, och jag frågade specifikt dig om den går att lyssna på? Jag tycker den är bra, och det är det enda som räknas. Jaha, Visste inte att kritik var förbjudet i denna tråden. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jaha, Visste inte att kritik var förbjudet i denna tråden. Sorry Har du helt plötslig blivigt akut efterbliven, eller det bara jag som ser i syne? Har det blivigt inne att vara i alla trådar och motsäga vad man får göra och inte göra? Läs första posten i denna topicen så ser du att man inte får skriva mer än 1 inlägg / dag, och det ska vara ett musiktips. Kan inte säga att så många följer det, du kanske vill att vi ska börja varna folk för det också kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Har du helt plötslig blivigt akut efterbliven, eller det bara jag som ser i syne? Har det blivigt inne att vara i alla trådar och motsäga vad man får göra och inte göra? Läs första posten i denna topicen så ser du att man inte får skriva mer än 1 inlägg / dag, och det ska vara ett musiktips. Kan inte säga att så många följer det, du kanske vill att vi ska börja varna folk för det också kanske? Fasst det gäller inte admin, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Skulle vilja tipsa alla om Gary Jules - Mad world. Ni som sett Gears of War reklamen kommer känna igen den. Miiii Sån känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vinterlan är de bästa lanen - Det blir inte så förbaskat varmt! Bright Eyes - We Are Nowhere and its Now Haha. Självklart menade jag vinterland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Fasst det gäller inte admin, aight? Tror inte jag behöver svara på den frågan, för du vet redan svaret på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Guns n' Roses - Ain't It Fun. Ain't it fun when you tell her she's just a cunt? Ain't it fun when you she splits you and leaves you on the run? Well, Ain't it fun when you've broken up every band that you've ever begun? Ain't it fun when you know that you're gonna die young? Nostalgidag idag! Redigerad 23 november, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Orka dubbelpost, det är nytt dygn. Kroda - Cry To Me River. Underbar Pagan/Folk metal från Ukraina. Undra varför Ukraina har så många bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Guns n' Roses - Ain't It Fun. Ain't it fun when you tell her she's just a cunt? Ain't it fun when you she splits you and leaves you on the run? Well, Ain't it fun when you've broken up every band that you've ever begun? Ain't it fun when you know that you're gonna die young? Nostalgidag idag! Ända Guns N' Roses jag tycker är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Drowning Pool - Let the bodies hit the floor och Drowning Pool - The man without fear Grymt sköna låtar, älska Redigerad 24 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Band: Dark Funeral Låt: Atrum Regina Genre: Black Metal Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...;q=dark+funeral Text: My nocturnal queen, Infernal, earthly and divine. There on your knees, My beloved concubine. You look deep into my eyes, As your mouth opens wide. Lips moves up and down, Soon in demon seed you'll drown. Now close your eyes my love, Drink my essence, and forever you'll be mine. Atrum Regina, my nocturnal queen. Atrum Regina, you fulfil me. Now rise in front of me, Oh how I wish to enter thee, Of lust overwhelmed. Is this a dream, or is this real. Now bend down, Feel my claws runs up your back. As I enter thee, with full force from behind. Feel how the demon seed, ejaculate inside. Goddess of my dreams, my beloved concubine. Atrum Regina, my nocturnal queen. You fulfil me, Atrum Regina. Redigerad 24 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Fatboy Slim - Acid 8000 Lång låt med ett ganska tjatigt, men ändå medryckande, beat. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Radiohead - Karma Police. Jag har egentligen för litet ordförråd för att tipsa om den här låten men jag gör det ändå. Det är helt sjukt hur bra den låten är. Lätt en av världens absolut bästa låtar. En av världens bästa skivor också förresten (efter Silent Alarm). Karma Police Arrest this man He talks in maths He buzzes like a fridge He's like a detuned radio. Karma Police, arrest this girl Her Hitler hairdo Is making me feel ill And we have crashed her party This is what you´ll get This is what you´ll get This is what you´ll get.. when you mess with us. Karma Police I've given all I can It's not enough I've given all I can But we're still on the payroll. This is what you´ll get This is what you´ll get This is what you´ll get.. when you mess with us. For a minute there... I lost myself.. I lost myself Phew... for a minute there, I lost myself.. I lost myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Har fastnat för In Flames nu på sistonde. In Flames - December Flower. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts