Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Tror det är 20 år på Debaser till och med, men jag tror även att dom har fått en varning för att dom släppte in minderåriga, Debaser eller om det var Södra Teatern som fick varningen.

Men det jag skulle komma till var att det GÅR att komma på ställen med en vuxen med sig, vet att min gammla lärare följde med sin 15 åriga son på Danko Jones på debaser, han ringde och fråga om det var ok, så hammnade dom på en lista så dom fick betala på plats.

Så kan det också vara, för vi ringde också dit.

Tror det är målsman också, min väns låtsasfar skulle vara min målsman. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men stopp nu. Jag, eller min mamma ringde till Debaser när jag skulle till Pipettes och kolla om det var ok att gå med målsman. Icke sa nicke. Varför?

Då var det väl som jag sa tidigare, dom fick en varning för att dom släppte in folk under 18 år när det egentligen är en nattklubb med åldersgränsen 20 år, dom sålde säkert till minderåriga under konserten, säkert inte lätt att kolla leg på alla som är där med hög musik i bakgrunden. Och nu vill dom väl inte släppa in folk under 18 igen.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel. Rammstein är bra. Ruskigt bra. Hur hårt rockar exempelvis inte deras Stein Um Stein, va? Hårdare karamell finns det inte att suga på.

Fast saligast blir man nog ändå av Mutter-plattan. Jesus vilka låtar!

Rammstein är helt sjukt bra. Mutter-plattan är helt klart deras bästa.

Konserten i Stockholm var helt jävla underbar. Den som säger att dom suger kan vara tyst :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det där han också seplade Led Zeppelins "Thank You"? Jag hittade den inte där men det kanske inte är alla låtar.

Det var det säkert, såg listan på alla låtar för ett tag sen men kommer inte ihåg alla, men det var en bra blandning av Audioslave, Temple of the Dog, Soundgarden och en massa covers.

Det jag inte förstår, vad gjorde han här? han kom alltså BARA till Stockholm för den spelningen, ingen PR för Revelations eller något sånt, måste vart någon fetting special inbjudan som han fastna för.

Har har förövrigt Redemption Song från Stockholm på hans My Space sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor