Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tror det är 20 år på Debaser till och med, men jag tror även att dom har fått en varning för att dom släppte in minderåriga, Debaser eller om det var Södra Teatern som fick varningen. Men det jag skulle komma till var att det GÅR att komma på ställen med en vuxen med sig, vet att min gammla lärare följde med sin 15 åriga son på Danko Jones på debaser, han ringde och fråga om det var ok, så hammnade dom på en lista så dom fick betala på plats. Så kan det också vara, för vi ringde också dit. Tror det är målsman också, min väns låtsasfar skulle vara min målsman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Men stopp nu. Jag, eller min mamma ringde till Debaser när jag skulle till Pipettes och kolla om det var ok att gå med målsman. Icke sa nicke. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Men stopp nu. Jag, eller min mamma ringde till Debaser när jag skulle till Pipettes och kolla om det var ok att gå med målsman. Icke sa nicke. Varför? Då var det väl som jag sa tidigare, dom fick en varning för att dom släppte in folk under 18 år när det egentligen är en nattklubb med åldersgränsen 20 år, dom sålde säkert till minderåriga under konserten, säkert inte lätt att kolla leg på alla som är där med hög musik i bakgrunden. Och nu vill dom väl inte släppa in folk under 18 igen. Redigerad 20 november, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 The fall of troy - I Just Got This Symphony Goin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Art Brut - Formed a band. Frenzy, du håller käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Art Brut - Formed a band. Frenzy, du håller käften. Agalloch - The Melancholy Spirit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Chemical vocation - Conversus locus Bring me the horizon - Rawwwr Adept - The masquerade of autumn Saetia - Venus and bacchus Bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Apollo 440 - Stop The Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 The Arcade Fire - Neighbourhood #3 (Power Out) Låten svänger. Videon svänger. Albumet svänger. Bandet svänger. Allting svänger. Den tredje bästa Neighbourhood låten på plattan. Tyvärr är Tunnels och Laika bättre. Men fan denna låt svänger. Jag bjuder på videon folks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 The Arcade Fire - Neighbourhood #3 (Power Out) Låten svänger. Videon svänger. Albumet svänger. Bandet svänger. Allting svänger. Den tredje bästa Neighbourhood låten på plattan. Tyvärr är Tunnels och Laika bättre. Men fan denna låt svänger. Jag bjuder på videon folks... Den är bra ja. Du är efter bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Den är bra ja. Du är efter bara Äsch. Jag vet att det är två år gammalt men det har ju fortfarande inte kommit något nytt Arcade Fire. Så man får ju bjuda på det gamla. Jag fortsätter med det, sålänge jag slänger fram video... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Du hade ju varit på Rammstein nånstans där såg jag för någon sida sen? Inte för att dom är bra Fel. Rammstein är bra. Ruskigt bra. Hur hårt rockar exempelvis inte deras Stein Um Stein, va? Hårdare karamell finns det inte att suga på. Fast saligast blir man nog ändå av Mutter-plattan. Jesus vilka låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Quiet Riot - The wild and the young. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Lite uploads från Chris Cornells "hemliga" spelning på Obaren i Stockholm Recension Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Fel. Rammstein är bra. Ruskigt bra. Hur hårt rockar exempelvis inte deras Stein Um Stein, va? Hårdare karamell finns det inte att suga på. Fast saligast blir man nog ändå av Mutter-plattan. Jesus vilka låtar! Rammstein är helt sjukt bra. Mutter-plattan är helt klart deras bästa. Konserten i Stockholm var helt jävla underbar. Den som säger att dom suger kan vara tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Rammstein är helt sjukt bra. Mutter-plattan är helt klart deras bästa. Konserten i Stockholm var helt jävla underbar. Den som säger att dom suger kan vara tyst Eller så accepterar vi att folk tycker olika U2 Best of 1990-2000 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kalmah - Moon of My Nights Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Lite uploads från Chris Cornells "hemliga" spelning på Obaren i Stockholm Recension Var det där han också seplade Led Zeppelins "Thank You"? Jag hittade den inte där men det kanske inte är alla låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Var det där han också seplade Led Zeppelins "Thank You"? Jag hittade den inte där men det kanske inte är alla låtar. Det var det säkert, såg listan på alla låtar för ett tag sen men kommer inte ihåg alla, men det var en bra blandning av Audioslave, Temple of the Dog, Soundgarden och en massa covers. Det jag inte förstår, vad gjorde han här? han kom alltså BARA till Stockholm för den spelningen, ingen PR för Revelations eller något sånt, måste vart någon fetting special inbjudan som han fastna för. Har har förövrigt Redemption Song från Stockholm på hans My Space sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas. Både skivan och låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts