R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Det är så typiskt Kulturbolaget. Varför fri ålder där och inte i Stockholm? Så är det på alla shower. Orättvist så in i bomben! Död åt Debaser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Död åt mig som bor i Kalmar, var glada att ni har nära till vissa grejer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Yay! Död åt Kalmar Warp brothers vs aquagen - phatt bass (fat base) Massiv bass på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Död åt mig som bor i Kalmar, var glada att ni har nära till vissa grejer iaf Nej vi ska inte vara glada för det för vi kan inte gå på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Död åt Debaser! Sannerligen! Och Münchenbryggeriet! Och Berns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Död åt mig som inte hade någon aning om att de spelar i sverige. Stereophonics - Not Up To You Ifall jag skulle bli tvingad att trycka en kille i tvåan så skulle jag nog välja Kelly Jones pga hans heta röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Sannerligen! Och Münchenbryggeriet! Och Berns! Så får man ju dricka sprit och öl under konserterna där och Debaser, och jag lovar när ni kommer upp i åldern som dom kräver som vill ni aldrig gå på en spelning på Arenan eller dom andra lokalerna i fryshuset tex, ljudet är jävligt bra på Debaser, Debaser Medis, Münchenbryggeriet och Berns, specielt Münchenbryggeriet. Har sett spelningar på samtiliga ställen, stora som små band. Placebo - Twenty Years Redigerad 20 november, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nej vi ska inte vara glada för det för vi kan inte gå på dom. Finns väl andra ställen som relativt stora och bra artister kommer till än Debaser i Stockholm? Hovet, Globen, och en massa annat. Du hade ju varit på Rammstein nånstans där såg jag för någon sida sen? Inte för att dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag tycker man ska införa åldergräns i Kulturbolaget. Så man får lite rättvishet. Men vänta nu. Sugarplum Fairy spelade för några veckor sedan på Debaser Medis. Då var det ingen åldegräns tydligen, är det olika för olika band eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag tycker man ska införa åldergräns i Kulturbolaget. Så man får lite rättvishet. Men vänta nu. Sugarplum Fairy spelade för några veckor sedan på Debaser Medis. Då var det ingen åldegräns tydligen, är det olika för olika band eller? Ingen över 18 gillar ju dom så dom fick göra ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ingen över 18 gillar ju dom så dom fick göra ett undantag. Fan vad fånigt. Så det var därför en tjej i min klass fick gå på Darin i Münchenbryggeriet för något år sedan. Men hur många över 18 gillar Raconteurs? Pipettes? Kooks? Herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Fan vad fånigt. Så det var därför en tjej i min klass fick gå på Darin i Münchenbryggeriet för något år sedan. Men hur många över 18 gillar Raconteurs? Pipettes? Kooks? Herregud... Menade du att jag var fånig eller Debaser? I vilket fall, jag vet inte varför man tog bort åldersgränsen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag tycker man ska införa åldergräns i Kulturbolaget. Så man får lite rättvishet. Men vänta nu. Sugarplum Fairy spelade för några veckor sedan på Debaser Medis. Då var det ingen åldegräns tydligen, är det olika för olika band eller? Men ibland gör dom ju fler spelningar just för att folk under 18 som gillar ett band kan få gå se, tex så gav The Hives två konserter på Münchenbryggeriet, Panic! At The Disco gav två spelningar på Debaser, tror ju knappast att tex Babyshambles ger två konserter på Berns, så det är från band till band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ni kan väl visst då gå, om ni har någon över 18 med er. Wolfheart - Ave Nokturnum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ni kan väl visst då gå, om ni har någon över 18 med er. Wolfheart - Ave Nokturnum. Inte på Debaser t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Inte på Debaser t.ex. Konstigt, varför inte? Skulle fått gå på Vader för någon vecka sedan om jag hade haft en vuxen med mig, och dom sålde sprit inne i själva lokalen konserten var på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Quote du fel eller? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jo Vem skulle du quota då? Synd att det inte finns så många som lyssnar på Summoning dock. Vilka är det? Jag, Bubbli, skribb och Curly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Konstigt, varför inte? Skulle fått gå på Vader för någon vecka sedan om jag hade haft en vuxen med mig, och dom sålde sprit inne i själva lokalen konserten var på. Tror det är 20 år på Debaser till och med, men jag tror även att dom har fått en varning för att dom släppte in minderåriga, Debaser eller om det var Södra Teatern som fick varningen. Men det jag skulle komma till var att det GÅR att komma på ställen med en vuxen med sig, vet att min gammla lärare följde med sin 15 åriga son på Danko Jones på debaser, han ringde och fråga om det var ok, så hammnade dom på en lista så dom fick betala på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Menade du att jag var fånig eller Debaser? I vilket fall, jag vet inte varför man tog bort åldersgränsen där. Nej, av Debaser. Men då är det ju Pipettes, Raconteurs och Kooks som är snålisarna. Kill them. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts