Eudoros Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! Darin och Lena PH kan slänga sig i väggen. Hårdrock, Metal och techno ftw! Jag gillar han inte alls. Och inte gillar jag Lena PH eller Darin heller... Om jag tänker efter gillar jag inte någon svensk artist alls, som jag kan komma på iallafall. Redigerad 12 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! Darin och Lena PH kan slänga sig i väggen. Hårdrock, Metal och techno ftw! Alla snackar om att han är gay, det kanske han är, men vissa låtar är ändå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 The Fratellis - For The Girl måste vara den mest catchiga låt jag har hört på länge. *edit* Ska inte ens inlägg editeras in i det senaste om man dubbelpostar? Har hänt så för mig förut. Vad den låten jag fastnade för direkt också vid första enomlyssningen Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! Darin och Lena PH kan slänga sig i väggen. Hårdrock, Metal och techno ftw! Om du visste hur mycket bra svensk musik som produceras som inte spelas i din lille söta radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Boomfunk MC's - Freestyler Absolute '99 fortsätter att väcka minnen till liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Boomfunk MC's - Freestyler Absolute '99 fortsätter att väcka minnen till liv. Oh ja! Introt som varar i 1min är så speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Boomfunk MC's - Freestyler Absolute '99 fortsätter att väcka minnen till liv. Haha, den uppträdde jag med på melodifestivalen på lågstadiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Windir - Saknet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Black Keys - The Desperate Man Modern bluesrock när den kanske är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! Darin och Lena PH kan slänga sig i väggen. Hårdrock, Metal och techno ftw! Ahh, han tar stämman så vackert i "Mellan oss två" Boomfunk MC's - Freestyler Absolute '99 fortsätter att väcka minnen till liv. Ååh, mellanstadiedisko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 The Rolling Stones - Ruby Tuesday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) 50 Hertz - Välkommen på kafé. Hjärtligt välkomna ska ni va' till Kafé glada korven. Idag har vi ett fantastiskt specialerbjudande, kaffe OCH tigerkaka, idag för 15 kronor endast. Passa på och slå till! *edit* Ladda hem, gratis. Tryck. Redigerad 13 november, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag gillar han inte alls. Och inte gillar jag Lena PH eller Darin heller... Om jag tänker efter gillar jag inte någon svensk artist alls, som jag kan komma på iallafall. W0rd. dawg Sverige är inga bra artistproducerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! BWAHAHAHAHAHAHAHA Som sagt... finns mer svenska artister är PH, Darin osv. Tips då... Bill Lovelady - One mor reggae for the road Fy fan vad trallvänlig den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 W0rd. dawg Sverige är inga bra artistproducerare LOL !HAHAHAH OMFG NOOOB!!1!! HAHAHAHA!!! The Cardigans, The Hives, The Knife, Mando Diao, In Flames, José González, The Sounds, Tiger Lou, Moneybrother, Slagsmålsklubben, The Soundtrack of Our Lives, Millencolin, The Concretes, Sugarplum Fairy, I'm from Barcelona, The Hellacopters, Backyard Babies, CDOASS. För att nämna några. Att säga att sverige inte producerar bra musik är rent av efterblivet. Speciellt eftersom sverige är den tredje största musikexportören i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) W0rd. dawg Sverige är inga bra artistproducerare Mest sådana som Lena PH, Darin och sånt skit som han gav som exempel som jag inte gillar. Men när jag tittar efter så finns det faktiskt en hel del bra band från Sverige, The Hives, Mando Diao etc. Som KalleR skrev. Och jag tar och tipsar om Pennywise - California Dreaming i samma veva. Redigerad 13 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 The Cardigans, The Hives, The Knife, Mando Diao, In Flames, José González, The Sounds, Tiger Lou, Moneybrother, Slagsmålsklubben, The Soundtrack of Our Lives, Millencolin, The Concretes, Sugarplum Fairy, I'm from Barcelona, The Hellacopters, Backyard Babies, CDOASS. För att nämna några. + Soilwork, In Flames m.fl? Finns så många ju... Soilwork - The Crestfallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 + Soilwork, In Flames m.fl? Finns så många ju... Soilwork - The Crestfallen Det var ju inte så att han skrev In Flames heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 + Soilwork, In Flames m.fl? Finns så många ju... Soilwork - The Crestfallen SOUND THE ALARMS!!!!! http://www.flashback.info/images/smilies2/character56.gif http://www.flashback.info/images/smilies2/character56.gif Vi har ett pucko här! In flames har jag som sagt redan listat, och om du läser min post så skrev jag "för att nämna några". Tror du på fullaste allvar att jag försökte lista varenda artist i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Suede - Beautiful Ones Början gör mig alldeles salig och glad. Underbar låt, underskattat band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Blindside - Midnight Skön låt. Fast lane, sane, insane this world is running And I'm walking with a cane Seek, seek you can be unique But whatever you do don't let your inside out But I've got to take a leak And I know You're alive And you know I will always try I could never care less about What this world has to offer if the price is to die I'll keep my human spirit alive Man I'm so weak Come on over here I'll let you have a peek Inside my heart cause you're the one I seek I know I'm slow but wherever I go I hear your steps echo And I know You're alive And I'll give my heart to survive This world has nothing to offer a human soul Reaching for the sky So Father of light Keep my human spirit alive Will I try to hide away in the secret space of my heart Will I try in time Will I try with my feet on the ground of shadows But my hands towards the light Will I try in time Your eyes Are always there Your eyes Are what I came for Your eyes Drive away my fear Your eyes I could just stand there and adore Stop just right there Everything has to stop to steal time For whom I want to be near Yes I do care and I love the love we share And I know You're alive I'll give my heart to survive This world has nothing to offer a human soul Reaching for the sky So Father of light Keep this human spirit alive Will I try... Seems there is nothing to remind me of peace down here So how come that all I feel is joy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts