DrFilth Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Frank Zappa - Watermelon in Easter Hay(Helst liveversionen från Guitar) som är den vackraste låten som någonsin har skapats. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Eiffel 65 - I'm blue. En som jag mer än väl kommer ihåg sedan mellanstadiet... Oerhört skön. "yo listen up here's the story, about a little guy that lives in a blue world, and all day and all night and everything he sees is just blue, like him inside and outside..." Usch ja, finns det någon mer uttjatad låt än den? usch och fy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Usch ja, finns det någon mer uttjatad låt än den? usch och fy! Det kan finnas, men den är überbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det kan finnas, men den är überbra. Du var väl knappt född när låten kom ut. Mp3: Bob Sinclar - Rock this Party (Everybody Dance Now) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Usch ja, finns det någon mer uttjatad låt än den? usch och fy! Skulle inte tro det. Men den är fortfarande skön. Redigerad 12 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Judas Iscariot - Portions Of Eternity Too Great For The Eye Of Man. Vädligt bra 12 minuter låts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Melanie - Ruby Tuesday Mycket sexigare än stenarnas original. She would never say where she came from Yesterday don't matter 'cause it's gone While the sun is bright Or in the darkest night No one knows She comes and then she goes Goodbye, Ruby Tuesday Who is gonna hang a name on you? And when you change with every new day Still I'm gonna miss you... Don't ask her why she needs to be so free She 's gonna tell you it's the only way to be She just can't be chained To a life where nothing's gained And nothing's lost At such a cost Goodbye, Ruby Tuesday Who is gonna hang a name on you? And when you change with every new day Still I'm gonna miss you... There's no time to lose, I heard her say You got to catch your dreams before they runaway Dying all the time Lose your dreams And you, might will lose your mind. Ain't life unkind? Goodbye, Ruby Tuesday Who is gonna hang a name on you? When you change with every new day Still I'm gonna miss you... Goodbye, Ruby Tuesday Goodbye, Ruby Tuesday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Soilwork - Nerve Soilwork - No more angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 The Dandy Warhols - You Were The Last High Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Band: Fratellis Skiva: Costello Music Seriöst, detta är bra musik! De tre skotska bröderna spelar musik (Fratelli i efternamn ), påminner en hel del om Arctic Monkeys, men det finns en speciell känsla över detta; det svänger, och är mycket med 'på' - Alla pusselbitar sitter på plats, och jag för varje låt jag hör blir jag mer och mer glad och imponerad. Köp/ladda ner/skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Band: Fratellis Skiva: Costello Music Seriöst, detta är bra musik! De tre skotska bröderna spelar musik (Fratelli i efternamn ), påminner en hel del om Arctic Monkeys, men det finns en speciell känsla över detta; det svänger, och är mycket med 'på' - Alla pusselbitar sitter på plats, och jag för varje låt jag hör blir jag mer och mer glad och imponerad. Köp/ladda ner/skaffa! Det ska kollas upp, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Band: Fratellis Skiva: Costello Music Seriöst, detta är bra musik! De tre skotska bröderna spelar musik (Fratelli i efternamn ), påminner en hel del om Arctic Monkeys, men det finns en speciell känsla över detta; det svänger, och är mycket med 'på' - Alla pusselbitar sitter på plats, och jag för varje låt jag hör blir jag mer och mer glad och imponerad. Köp/ladda ner/skaffa! Tack så mkt för tipset! Din lilla recension och att Dirty Pretty Things, The Kooks och Boy Kill Boy stog med bland "similar artists" fick mig att skaffa albumet. Och det låter riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tack så mkt för tipset! Din lilla recension och att Dirty Pretty Things, The Kooks och Boy Kill Boy stog med bland "similar artists" fick mig att skaffa albumet. Och det låter riktigt bra Oh, trevligt Var skaffade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Buckethead - Whitewash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) The Fratellis Har bara lyssnat på första låten, Henrietta, men det är riktigt, riktigt bra Tack AngryAxel, och KalleR, för den delen Edit: Liknelsen med Arctic Monkeys var rätt bra Axel, första gången jag hörde trummorna i Creeping up the backstairs trodde jag det var The view from the afternoon som satte igång, haha Iofs inte så jättelikt nu i efterhand, men ändå =P Redigerad 12 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Blue oyster cult - Don't fear the reaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tack så mkt för tipset! Och det låter riktigt bra Kan bara hålla med. 30 sek in låter det lovande även om det lilla synthaktiga bruset i bakgrunden är grymt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) The Fratellis - For The Girl måste vara den mest catchiga låt jag har hört på länge. *edit* Ska inte ens inlägg editeras in i det senaste om man dubbelpostar? Har hänt så för mig förut. Redigerad 12 november, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det gäller väl bara inom en viss tid, fem minuter tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Är det bara jag som gillar Basshunter? Sveriges bäst artist för fan! Darin och Lena PH kan slänga sig i väggen. Hårdrock, Metal och techno ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts