Renard Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jawohl! Men mest lyckade...? De har sålt väldigt många skivor. Och är skitkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 De har sålt väldigt många skivor. Och är skitkända. Mja, kan inte se varför dom är lyckade pga av att dom sålt många skivor eller är skitkända. Underground FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 De har sålt väldigt många skivor. Och är skitkända. Visst, men de är väl ändå inte den mest lyckade rock bandet. Arch Enemy - Dead Bury thier Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Kasabian - L.S.F. (Lost Souls Forever) Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 De har sålt väldigt många skivor. Och är skitkända. Var skitkända. Den kändaste i bandet nu är Tommy Lee. Resten får väl klassas som b eller c-kändisar numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Eiffel 65 - I'm blue. En som jag mer än väl kommer ihåg sedan mellanstadiet... Oerhört skön. "yo listen up here's the story, about a little guy that lives in a blue world, and all day and all night and everything he sees is just blue, like him inside and outside..." Redigerad 11 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Eiffel 65 - I'm blue. En som jag mer än väl kommer ihåg sedan mellanstadiet... Oerhört skön. "yo listen up here's the story, about a little guy that lives in a blue world, and all day and all night and everything he sees is just blue, like him inside and outside..." Klassiker Fear Factory - Replica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 What is love - Haddaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Eiffel 65 - I'm blue. En som jag mer än väl kommer ihåg sedan mellanstadiet... Oerhört skön. "yo listen up here's the story, about a little guy that lives in a blue world, and all day and all night and everything he sees is just blue, like him inside and outside..." Bah du fick mig att rota fram min gamla skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Bah du fick mig att rota fram min gamla skiva Haha. Jo, nog väcker den gamla minnen allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Coldplay - Talk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Blä Eudoros, nostalgikick ftw, jag har rotat fram alla mina singlar från innan år 2000 lagt in alla och lyssnar på tillsammans med eiffel 65 låtarna Chad Kroeger feat Josey Scott - Hero Jennifer Lopez feat Jaddakiss and Styles - Jenny from the block Bomfunk Mcs - B-boys & Flygirls Shaggy feat Rayvon - Angel Vem kommer ihåg Staffan Hellstrand - Explodera ? Wyclef Jean - Perfect Gentleman Inte alla, bara de bästa Tipsar lätt om Eiffel 65 - Move Your Body Album : Europop jump your mind mind jump your body move your mind move your mind mind jump your body body jump your mind mind jump your body move your mind move your mind mind jump your body move your move your body every everybody. move your body come on now everybody. move your body move your body. everybody come on now everybody. you want to move the world start with your body. yo come on you gotta start with something. if you wanna move your mind, just move your body. move your mind, move your mind, it's gonna cost you nothing. you want to move someone, start with your body. yo come on and try ro move somebody. if you wanna move alone, then everybody will move along with you.. Redigerad 11 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Blä Eudoros, nostalgikick ftw, jag har rotat fram alla mina singlar från innan år 2000 lagt in alla och lyssnar på tillsammans med eiffel 65 låtarna Jennifer Lopez feat Jaddakiss and Styles - Jenny from the block Inte alla, bara de bästa Tipsar lätt om Eiffel 65 - Move Your Body Album : Europop Haha, "Jenny from the block" kommer jag ihåg. "Don't be afraid for the clothes that i got, i'm still i'm still Jenny from the block" ---------------------------------------- Tipsar om ännu en Eiffel 65 låt. Eiffel 65 - Hyperlink. I want a click, a click to your heart a hyperlink into you. a sexual browser from here to the end a newsgroup one on one don't need a modem to connect to your mind no search engine to find you i want a click, a click to your heart a hyperlink to go inside you. deep down, deep down, dari dara dada du dara. deep down, deep down, dari da da. deep down, deep down, dari dara dada du dara. deep down, deep down, dari da da. Redigerad 11 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hehe värst vad Eiffel 65 hamnade på tapeten. Tipsar om 90-talsklassikern Soundgarden - Pretty Noose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Death From Above 1979 - Black History Month (Josh Homme Remix). Denna räknas som gårdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Denna räknas som gårdagen Pagan Reign - In Winter Embraces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Algar - Chillout M-hm, "chillout" definierar den låten bra. Zentrix - Den Galna Polisen är grymt skön! Lite rolig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tipsar om 90-talsklassikern Soundgarden - Pretty Noose hell yeah! tar då i akt och tipsar om Soundgarden - Slaves & Bulldozers en annan av deras många klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 HIGHSCHOOL STALKER Hello Saferide Text: I’ve been looking for you, baby Anywhere that I can find And I was searching for your sweet name Cause you never left my mind I’ve been on the Altavista I went twice on the Yahoo And everywhere I go, there is always a clue, always something about you that may help me get my hands on you like It’s your birthday tomorrow but you’re not getting anything you know It’s your birthday tomorrow but I’m not supposed to know Not supposed to know Hacked into the school computer changed all of your D’s to A’s Broke into the dentist’s office Know you never needed braces Know you moved from another small town Know you’re never going away Cause soon, you¥ll fall in love The fortune teller said And I know who will be the one to make your bed And it’s your birthday tomorrow but you’re not getting anything you know It’s your birthday tomorrow but I’m not supposed to know Not supposed to know I was talking to your best friend I checked out your high school yearbook I was driving round your Mum’s house she makes great coffee, you know I spoke to your former girlfriend so now, I know what I’ve got to expect And yesterday, you passed me by I swear, you nearly said Hi I could have died I swear to God I started crying Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Mja, kan inte se varför dom är lyckade pga av att dom sålt många skivor eller är skitkända. Underground FTW. Ett lyckat band enligt mig är ett band som blir ett av ett eller fler århundrades popularaste band innom sin genre. Motley Crue var definetivt ett av 80 talets största rockband. Men de rockar fortfarande. Bandmedlemarna skrev även en biografi nyligen "The dirt" som sålde bra. Så bra att det nu görs en film av den. Jag tror att fler personer får upp ögonen för dem nu när filmen kommer. Ska låna boken så snart jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts