Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Jag har lurat mig själv ner i funderingar över just Kasabians första platta. Vad kom jag fram till? Inte nog med att alla låtar är fantastiska, utan att låt 6-12 ger mig smärtor av genialisitet. "Running Battle" och "Test Transmission", lyssna på dom låtarna, sen kan ni fan fundera på om ni behöver höra på mer musik innan ni dör.

Tack, otroligt skön musik. ;)

Lyssnat på några låtar nu. Stort jävla :lol:

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, otroligt skön musik. :P

Lyssnat på några låtar nu. Stort jävla :ermm:

Här har vi ett exempel på en människa som inte vill offra livet för lite bra musik. Skaffa andra plattan också, lika go den.

Kiedis: Soledad kommer också från Ohio. Ohio är grymt! Nu måste jag kolla in bandet.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns vissa saker som man inte kan undkomma. I mitt fall gäller det bland annat skivrea på Åhléns. Jag lyckades få tag på Kasabians självbetitlade debut för 59 pix, som hittat.

Värt att notera är dock att jag inte har hört den, så istället tipsar jag om Kasabian - Empire som för övrigt har en ovanligt välgjord musikvideo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Strokes- Last nite

Framröstad till världens bästa låt av NME:s läsare, följd av Time for heroes med The Liberintes.. :ermm:

Bra är den iaf -_-

Edit: Får väl passa på att tipsa om Rooney också då, bra "O.C-band" :P

Rooney-I´m a terrible person

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor