Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Gör så! hade varit kul att se vad du lyssnar på Sagt och gjort, men va fan det finns musik på min playlist på last.fm som jag inte har på datorn, tex Paris Hilton m.m skulle aldrig falla mig in och lyssna på henne, men eftersom jag ladda ner pluggs eller vad det hette för Windows media player så kanske den har kommit med när jag lyssna på deras radio? Men men, all rock och en del pop stämmer, resten tex den mesta hiphopen stämmer inte...shit jag måste kolla igenom datorn om någon annan har vart och pillat på den. http://www.last.fm/user/Danne_eds/ Redigerad 6 november, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Oasis - Live Forever (Live At Glastonbury '95) Från Roll With It-singeln. Början på den långa upptrappningen till Knebworth - aah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Bob Dylan - Mr tambourine man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Sagt och gjort http://www.last.fm/user/Danne_eds/ Men..du reggade dig ju i April? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hmm fellänkat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Måste bara få Rekomendera denna "balad" eller vad ja ska kalla det: Artist/band: Cradle of Filth Låt: Temptation Video: http://video.google.com/videoplay?docid=72...cradle+of+filth Text: I've never been closer I've tried to understand That certain feeling Carved by another's hand But it's too late to hesitate We can't keep on living like this Leave no track Don't look back All I desire Temptation Keep climbing higher and higher Temptation Adorable creatures Temptation With unacceptable features Temptation Trouble is coming Temptation It's just the high cost of loving Temptation You can take it or leave it Temptation But you'd better believe it You've got to make me an offer That cannot be ignored So let's head for home now Everything I have is yours Step by step and day by day Every second counts I can't break away Leave no trace Hide your face All I desire Temptation Keep climbing higher and higher Temptation You can take it or leave it Temptation But you'd better believe it Step by step Day by day Every second counts I can't break away Keep us from temptation Lead us not in temptation All I desire Temptation Keep climbing higher and higher Temptation And you can take it or leave it Temptation But you'd better believe it Step by step and day by day Every second counts I can't break away Keep us from Temptation Lead us not in Temptation Trying to find it Temptation You've got to get up behind it Temptation Put your dime in the hot slot Temptation But it's a million to one shot Temptation You think that you're right Temptation Your gonna face it tonight now Temptation Give me a breakdown Temptation Because it's time for a shakedown Temptation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Simone Benyacar, Dan Nielsen, Veigar Mairgersson - Requiem for a Tower Kan lyssnas på många gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Simone Benyacar, Dan Nielsen, Veigar Mairgersson - Requiem for a Tower Kan lyssnas på många gånger! Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Funkar inte Högerklicka, spara som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Högerklicka, spara som. Okey, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Högerklicka, spara som. Nä..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vera - Naken I Min Säng (Remix) För jag vill knu knu knuffa dig i sängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men för satan i gatan.. Testa att gå in här då. Där det står DOWNLOAD THIS FILE tar ni högerklick > spara mål som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men..du reggade dig ju i April? Hmm fellänkat? Ja jag vet, trodde inte att jag hade någon, så när jag försökte regga mig så fanns det redan en med den mailen och då kolla jag efter och jag hade redan ett konto som jag inte använde. Men nu har jag fixat allt med sidan så det som står där stämmer. Kasabian - Running Battle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Kolla tipset över. Vilket tips... *applåderar* Jag har lurat mig själv ner i funderingar över just Kasabians första platta. Vad kom jag fram till? Inte nog med att alla låtar är fantastiska, utan att låt 6-12 ger mig smärtor av genialisitet. "Running Battle" och "Test Transmission", lyssna på dom låtarna, sen kan ni fan fundera på om ni behöver höra på mer musik innan ni dör. Soledad Brothers - Michigan Line (Hats off to R.L.) Aaah, bluesriff, skrynkliga gitarrer, vilda västern. Johnny Walker for president! Viva la resistance. Ner med Tapioca. Länge leve Alcazar. Redigerad 6 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Club Foot är ändå en av de skönaste med Kasabian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Problemet med Club Foot är att efter andra refrängen så blir den ganska seg. Kommer in i något slags zipp-ljud för att sedan övergå till ytterligare några refränger, det är fortfarande bra, men det sänker låten. Men gitarren ibörjan och de två verserna är överlägsna. Sedan har den också Kasabians bästa video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 The Rakes - Work, Work, Work (Pub, Club, Sleep) Underbart Londonband. Musikvideo: http://www.youtube.com/watch?v=GXdO3ojPfTY Maybe lack of sleep, or last nights drinks Now my eyes twitching, if that prick coughs again In the back of my head I'll smash your fucking face in Ok, that's it, take a deep breath I've got to get out of here I've got to clear my head I've got to clear my head It's all these words, ideas and different arguments Someone's always talking when I try to make some sense From all this stress that is constantly going on I just drift along with no focus or meaning Lean back, stare up at the ceiling I just drift along with no focus or meaning I've got the same shirt on for two days in a row With a soya sauce stain so everyone knows Can shower and scrub Still smell like the smoking bit in a Weatherspoons pub I'll have my lunch early, get some sugar in my blood My clothes still smell of last night I've got to clear my head It's all these words, ideas and different arguments Someone's always talking when I try to make some sense From all this stress hat is constantly going on I just drift along with no focus or meaning Lean back, stare up at the ceiling I just drift along with no focus or meaning Why do these tourists walk so slow? Especially now I've got somewhere to go? And a posh sounding girl, going on and on About her dog and Mr. Morgan It sounds so funny when I hear you calling! Mum be like 'boy what you doing?' Please shut up and try and sound confident In a crap job when your minicourse is done It's all these words, ideas and different arguments Someone's always talking when I try to make some sense From all this stress that is constantly going on I just drift along with no focus or meaning Lean back, stare up at the ceiling I just drift along with no focus or meaning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Sitter just nu och lyssnar på ett band som heter Black Keys, det är två snubbar från Ohio som spelar lite skränig rock, med inslag av blues ite som Soledad Brothers som GTApimpfoolife tipsa om. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Oasis . Hey Hey, My My (Into The Black) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts