kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=mTlVH_58CxM Redigerad 5 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Alphaville - Forever young. Lite... ja... Men skön är den. Forever young... i want to be, forever young... Do you really want to live forever... forever.. forever. Alphaville - Big in Japan Robbie Williams - Millennium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Alphaville - Big in JapanAlphaville - Romeos [Rewarped Mix] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=mTlVH_58CxM Oasis - Live Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Clawfinger - 2 steps away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=mTlVH_58CxM Aaah älskar hockeykörer Neutral Milk Hotel - Two-Headed Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Går fan inte trötta ut sig.. Electric Six - Synthesizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Myrkgrav - Trollskau, Skrømt og Kølabrenning. Blackened Folk/Viking Metal från Norge! Första fullängdaren blev släppt den 27 Oktober i år och jag lyckades lägga vantarna på den för några dagar sen. En av de bästa skivorna jag hört! Rekommenderas starkt. Värt att notera är att killen som skriver all musik och sjunger (dock inte clean vocals) är en 86a så vi lär nog se mer av honom i framtiden. Låtlista: 01 - Gygra & St. Olav 02 - Fela Etter'n Far 03 - Om Å Danse Bekhette 04 - Oppbrennerbønn 05 - Olav Tryggvason 06 - Mellomspell (Instrumental) 07 - Tre Skygger Tel Kølabrennern Kom 08 - Tjernet 09 - De To Spellemenn 10 - Finnkjerringa 11 - Endetoner (Instrumental) Redigerad 5 november, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Norther - Everything Bullet for my valentine - Tears don´t fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Bullet for my valentine - Tears don´t fall OT: Jag har lagat mat åt Bullet for my valentine ni FÅR ta på mig..dock inga privata ställen. Placebo - Song To Say Goodbye Placebo är ett underskattat band som allt fler borde känna till och lyssna på. Redigerad 5 november, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 OT: Jag har lagat mat åt Bullet for my valentine ni FÅR ta på mig..dock inga privata ställen. Placebo - Song To Say Goodbye Placebo är ett underskattat band som allt fler borde känna till och lyssna på. Ettan på min lista mest lyssnade . Fast har knappt lyssnat på dom sen i våras/sommras. http://www.last.fm/user/KalleR/ Har du nåt konto på last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Clawfinger - Nigger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ettan på min lista mest lyssnade . Fast har knappt lyssnat på dom sen i våras/sommras. http://www.last.fm/user/KalleR/ Har du nåt konto på last.fm? Nej jag har ju inte det men kanske ska skaffa ett nu då såg ju roligt och intressant ut, kan ju säga att du och jag har nästintill en identiskt musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nej jag har ju inte det men kanske ska skaffa ett nu då såg ju roligt och intressant ut, kan ju säga att du och jag har nästintill en identiskt musiksmak Gör så! hade varit kul att se vad du lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Suede - Everything Will Flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Clawfinger - Nigger Clawfinger - Biggest And Best Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Skidrow - 18 and life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Dropkick Murphys – Worker’s Song Yeah, this one's for the workers who toil night and day By hand and by brain to earn your pay Who for centuries long past, for no more than your bread, Have bled for your countries and counted your dead In the factories and mills, in the shipyards and mines We've often been told to keep up with the times For our skills are not needed, they've streamlined the job And with slide rule and stopwatch our pride they have robbed We're the first ones to starve, we're the first ones to die The first ones in line for that pie-in-the-sky And we're always the last when the cream is shared out For the worker is working when the fat cat's about And when the sky darkens and the prospect is war, Who's given a gun and then pushed to the fore, And expected to die for the land of our birth, Though we've never owned one lousy handful of earth? We're the first ones to starve, we're the first ones to die, The first ones in line for that pie-in-the-sky And we're always the last when the cream is shared out, For the worker is working when the fat cat's about We're the first ones to starve, we're the first ones to die, The first ones in line for that pie-in-the-sky And we're always the last when the cream is shared out, For the worker is working when the fat cat's about We're the first ones to starve, we're the first ones to die, The first ones in line for that pie-in-the-sky And we're always the last when the cream is shared out, For the worker is working when the fat cat's about And all of these things the worker has done, From tilling the fields to carrying the gun, We've been yoked to the plough since time first began, And always expected to carry the can Kommentar: Hasta la victoria siempre n' ninjalootin' n' shit… Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Skidrow - 18 and life! Skid Row - Wasted time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 N.W.A - Gangsta, Gangsta Album: Straight Outta Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts