GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jaha eftersom jag gillar Kasabian så borde jag ju veta vem det var, men jag är ingen clown sa att jag ångra mig efter att lyssnat på hela skivan...den sög rätt hårt faktiskt . *edid* läste åt helvete fel....My Chemical Romance är clowner, inte jag Ja Kasabian är i en klass för sig. Sen är det ju så att det är My Chemical Romance som är clowner. Dom hade förresten gått ut nu och sagt att man inte är emo, "bullshit!" hade man sagt i en intervju. Jahaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Fortsätt då min vän haha *Mcr är inte emo btw* Och det kommer från rätt person? Det är ett bevisat faktum att 90% av alla emos lyssnar på My Chemical Romance. Därav är nämnda band emo, vare sig du vill det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Och det kommer från rätt person? Det är ett bevisat faktum att 90% av alla emos lyssnar på My Chemical Romance. Därav är nämnda band emo, vare sig du vill det eller inte. Okaaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Nog har Dylan visat god ton – bokstavligen – med sin dunderlåt All Along The Watchtower både live och i studio, men Jimi Hendrix version får en ju att vilja dra skrevet mot något – bokstavligen. Speciellt under första hälften av låten, sätter brunstigheten in. Svarta män är verkligen on den här veckan. Jä. "There must be some kind of way out of here" Said the joker to the thief "Theres too much confusion I can't get no relief Businessmen, they drink my wine Plow men dig my earth None will level on the line Nobody of it is worth" Hey hey "No reason to get excited" The thief he kindly spoke "There are many here among us Who feel that life is but a joke but uh But you and I weve been through that And this is not our fate So let us not talk falsely now The hours getting late" Hey Hey All along the watchtower Princes kept the view While all the women came and went Bare-foot servants to, but huh Outside in the cold distance A wild cat did growl Two riders were approachin And the wind began to howl Hey Oh All along the watchtower Hear you sing around the watch Gotta beware gotta beware I will Yeah Ooh baby All along the watchtower Redigerad 1 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Atreyu - Someone's standing on my chest Starving searching this barren wasteland Trying to grasp being this alone Pleading for a breath of fresh air, someone's standing on my chest Dying I'm asphyxiating myself Break myself slave to my weakness choke on my words Oh I'm drowning and I feel so alone The lights are on and I wish I was home My lips are screaming pretty nothings My ears are bleeding for want of words, fuck words I need actions Hope has left me fucking shattered Someone's standing on my chest Alone would be a pleasant change from here How do you gauge loneliness how you ever felt so alone It feels like the light will never reach me here, I am choking back my longing for shed tears So strangulated by my lonesome fears plead don't worry too much, it only hurts when I breathe Ett bra band, någon som lyssnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Atreyu - Someone's standing on my chest Starving searching this barren wasteland Trying to grasp being this alone Pleading for a breath of fresh air, someone's standing on my chest Dying I'm asphyxiating myself Break myself slave to my weakness choke on my words Oh I'm drowning and I feel so alone The lights are on and I wish I was home My lips are screaming pretty nothings My ears are bleeding for want of words, fuck words I need actions Hope has left me fucking shattered Someone's standing on my chest Alone would be a pleasant change from here How do you gauge loneliness how you ever felt so alone It feels like the light will never reach me here, I am choking back my longing for shed tears So strangulated by my lonesome fears plead don't worry too much, it only hurts when I breathe Ett bra band, någon som lyssnar? Nope, men dom har snott namnet från huvudkaraktären i "The Neverending Story". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nope, men dom har snott namnet från huvudkaraktären i "The Neverending Story". Skit i namnet, det är ändå bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Team America - America, Fuck Yeah! Faktiskt ganska bra. Men fortfarande asrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Team America - America, Fuck Yeah! Faktiskt ganska bra. Men fortfarande asrolig I'm so ronery är bäst! Hela soundtracket är bra för den delen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 I'm so ronery är bäst! Hela soundtracket är bra för den delen också. Everyone has AIDS! AIDS AIDS AIDS! är lite smårolig The Killers - Sam's Town Köpte deras nya platta för någon vecka sen, håller på lyssna in mig på den..jävligt bra, tycker den är snäppet bättre än Hot Fuss också, dom känns lite mer etablerade som band nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 I'm so ronery är bäst! Hela soundtracket är bra för den delen också. De har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Svenska akademien - Landets krona Inte hela texten men det var det bästa jag kunde hitta... 2xLandskrona! Snacka brett är alltid rätt beordra horder av heads till reträtt tvåsexett stenhårda pågar kom den så om du vågar representerar rejält rutinerad diftonger tenderar att gunga tunga, tunga ord ska runga, slungas runt för du vet att rullande r låter dumt så vad fan är respekt besten är väckt resten ska väck talar fel dialekt landets krona hör till landskronaborna hjona som gjort att han är som han är sätter folket i stress pressar skivor folk i nivor(?) driver med artister ??? ??? men öppna dina fina ögon titta ut??? men när du spottar som kokain ??? å in med metafetamin du ??? och superlim ??? ?? å inte fan ska tycka till vem fan ska trycka till koll, å jag har koll på det som kommer rygga undan, flyttar undan jag har tjing på första rundan första ??? spottar som droppar varför inte lägga ner ??? ??? men vad du tyckte du trycker på stopp i första versen av ditt stycke sög varför vill du inte byta yrke ??? är miljoner, skånes bästa lägger det brett ??? ??? ut till gränsen ??? ??? 2xLandskrona! Snacka brett är alltid rätt beordra horder av heads till reträtt tvåsexett stenhårda pågar kom den zo om du vågar vi tar steg i samma rikting man du borde va försiktig vicket bombardemang, skånsk slang när vi lägger ner den tångt (tetetångteteång) som jag sa varje gång tronen är tagen trogen behagen bygger vi lagen landskrona tog tonen just för sakens skull och för att få har magen full inte för strages skull nänä, bull inget gulligull efter gull kom följ mig, är du full eller dum höj dig till en högre nivå så skalle skalle skaka skaka skaka skåne är tillbaka baka 2xLandskrona! Snacka brett är alltid rätt beordra horder av heads till reträtt tvåsexett stenhårda pågar kom den zo om du vågar orden dom duggar orden dom luggar ord överskuggar allt bull som dom tuggar plugga i mikrofonen, passa den till skånesonen sture allén den store pedagogen kallar in till lektion ni har mycket att lära lycka är mer än massa smycken å bära statussymboler, paraboler ett starkt intellekt kräver mer än anaboler är du kvesa, nej sluta mesa dig vill man ändra nåt måste man resa sig skriker oss hesa landskrona vik hädan för landskronaborna 2xLandskrona! Snacka brett är alltid rätt beordra horder av heads till reträtt tvåsexett stenhårda pågar kom den så om du vågar ingenting går upp mot gamla skåne... i Landskrona... där är det toppen tycker jag.... caliber@hiphoptexter.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Skit i namnet, det är ändå bra musik Samt att deras gitarrist är dvärg och tejpar sin gitarr med grön tejp. Macho. ;D Dagens tips från Torbjörn: The Black Mages - The Decisive Battle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hittade den här när jag kollade runt på YouTube. Skitbra U2 and Green Day "The Saints Are Coming" video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hittade den här när jag kollade runt på YouTube. Skitbra U2 and Green Day "The Saints Are Coming" video Hittade den också på youtube för nån dag sen, väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hittade den här när jag kollade runt på YouTube. Skitbra U2 and Green Day "The Saints Are Coming" video Den var bra ju, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tråkigt men sant. Bättre än orginalet. George W. Bush - Sunday Bloody Sunday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nokturnal Mortum - Crystaline Darkness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Den var bra ju, tack. Jag vet, vassego --------------------------------------- Viva Death - White Car Fick den av Mr.Dumbom igår. riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Circle Takes the Square - Crow Quill Nothing's so lucid as the promise of dreams, but these pills we found just make me sleep. There's nothing quite so pure as the written Håller med till 100%! my dear, so lets have ourselves a little poem. Until the will to speak loses urgency. Our animal indecency in print is so blase. Its about the bell tower, at the golden hour. Angel of the spires climbs here steel cage staircase spine, angle of desire. Ascend the wrought iron, one by one, wrung by wrung. Is it the rising roof line that makes me feel so swallowed whole, or the way my body barely pricks the sky, the same as a century's worth of virgin's blood that's passed through my longing veins, scheming to convince my aching mind that pleasure's got nothing on the miracle of need. Nothing's so purile as meter and rhyme when you can't see the ground from that ledge and this perch is so far, far from the nest. Gravity doesn't grant me the privilege of failure my bough never breaks I don't stumble into anything so I climb and I carve my initials in the bark with that feather I found but its all so contrived. My genes didn't bless me with the foresight of a sage but I know how this will end, in apologies and ink on the page. A slowly constructed crow quilled confession of my spirit to all of you, black waterproof ink scars the board, so hot-pressed, pristine and pure. A slowly constructed manifestation of "to tremble", as base as a bridge in a song and less like the poem that I promised you. Nothing's so lurid as haiku-detat on sidewalks in white outlined chalk, all I've got is this ink smeared lines. With our voices in harmony, the offering, of a crow quilled threnody. En skön Screamo låt, screamo = Screaming emotional hardcore som är samma sak som emotional hardcore. Så emo och screamo är samma sak kan man säga Redigerad 2 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts