Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Simple Plan - Welcome to my life Bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Black Sabbath: Never Say Die Paranoid Sabbath, Bloddy Sabbath Led Zeppelin: Immigrant Song Stairway To Heaven Rock N' Roll The Beatles: Helter Skelter Strawberry Fields Forever Come Together The Ramones: Rock N' Roll Radio Commando Do You Remember Rock N' Roll Radio Beach Boys: Be True To Your School Sloop John B Wouldn't It Be Nice Creedence Clearwater Revival: Bad Moon Rising Up Arond The Bend Sweet Hitch Hiker Coldplay: The Scientist Politik In My Place Elton John: Crocodile Rock Can You Feel The Love Tonight Circle Of Life Bob Marley: No Woman No Cry Could You Be Loved Buffalo Soldier Jimi Hendrix: Fire All Along The Watchtower The Wind Cries Mary (Hey Joe) Kiss: Rock N' Roll All Night Love Gun Detroit Rock City Chuck Berry: Nadine Rock N' Roll Music Maybelline Feeder: Shatter(om jag minns rätt) Buck Rogers Weathers And Bugs Little Richard: Lucille Keep On Knockin Jenny Jenny Manfred Mann: Blinded By The Light For You Do Wah Diddy(?) Nirvana: Smells Like Teen Spirit About A Girl Rape Me (Lithium) Toots & The Maytals: Pressure Drop Bam Bam Sweet And Dandy Mötley Crüe Helter Skelter (Glöm inte att lyssna på orginalet av The Beatles ) Live Wire To Young To Fall In Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Black Sabbath: Never Say Die Paranoid Sabbath, Bloddy Sabbath Led Zeppelin: Immigrant Song Stairway To Heaven Rock N' Roll The Beatles: Helter Skelter Strawberry Fields Forever Come Together The Ramones: Rock N' Roll Radio Commando Do You Remember Rock N' Roll Radio Beach Boys: Be True To Your School Sloop John B Wouldn't It Be Nice Creedence Clearwater Revival: Bad Moon Rising Up Arond The Bend Sweet Hitch Hiker Coldplay: The Scientist Politik In My Place Elton John: Crocodile Rock Can You Feel The Love Tonight Circle Of Life Bob Marley: No Woman No Cry Could You Be Loved Buffalo Soldier Jimi Hendrix: Fire All Along The Watchtower The Wind Cries Mary (Hey Joe) Kiss: Rock N' Roll All Night Love Gun Detroit Rock City Chuck Berry: Nadine Rock N' Roll Music Maybelline Feeder: Shatter(om jag minns rätt) Buck Rogers Weathers And Bugs Little Richard: Lucille Keep On Knockin Jenny Jenny Manfred Mann: Blinded By The Light For You Do Wah Diddy(?) Nirvana: Smells Like Teen Spirit About A Girl Rape Me (Lithium) Toots & The Maytals: Pressure Drop Bam Bam Sweet And Dandy Mötley Crüe Helter Skelter (Glöm inte att lyssna på orginalet av The Beatles ) Live Wire To Young To Fall In Love Ja du märkte VERKLIGEN INTE vad jag skrev förut. Aja ny dag, (00:44) Audioslave - Doesen't Remind Me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Soldiers of jah army - Freedom time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 The Ramones: Rock N' Roll Radio Commando Do You Remember Rock N' Roll Radio Rock N' Roll Radio och Do You Remember Rock N' Roll Radio är samma låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 The Knifes - A Lung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tupac Shakur - I Ain't Mad At Cha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Yeah! Fått en ny favvolåt nu! Linkin Park - In the end (unreleased demo) Nästan helt anna text på den. Edit: Även "Enth E nd" är bra, fast utan text dock. (För er som inte vet vad Enth E nd är, så är det typ en remix av In the end.) Redigerad 8 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Akon - Mr Lonley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En låt som jag har blivit lite besatt av nu är Dope - Die motherfucker die, men en till underbar låt är Kreator - Violent Revolution. Kunde inte riktigt bestämma mig för en av dem så det fick bli två. Jag vet att man inte skulle ta mer än en, men vad ska du göra, slå mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En låt som jag har blivit lite besatt av nu är Dope - Die motherfucker die, men en till underbar låt är Kreator - Violent Revolution. Kunde inte riktigt bestämma mig för en av dem så det fick bli två. Jag vet att man inte skulle ta mer än en, men vad ska du göra, slå mig? Mm, die mf die... mmm... appetite 4 destruction... Riktiga klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hmmm.... Metallica: And justice for all Ride the lightning Eye of the Beholder Motorbreath Maiden: Rime of the ancient Mariner Wasted Years Flash of the Blade HF: Back to Back On the edge of hounor Templars of Steel Slipknot: Surfacing Left Behind Blister Exists People=Shit Manson: Golden Age of Grotesque Use your fist and not your mouth Disposable Teens Sweet Dreams Lite av det jag lyssnar på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hmmm.... Metallica: And justice for all Ride the lightning Eye of the Beholder Motorbreath Maiden: Rime of the ancient Mariner Wasted Years Flash of the Blade HF: Back to Back On the edge of hounor Templars of Steel Slipknot: Surfacing Left Behind Blister Exists People=Shit Manson: Golden Age of Grotesque Use your fist and not your mouth Disposable Teens Sweet Dreams Lite av det jag lyssnar på.... eftersom detta inte ska bli någon spamtråd så får man bara tipsa en låt per dag Du slår på stort och tipsar om 18 låtar. Spammer. Mitt tips blir Cradle of Filth - Filthy Little Secret. Redigerad 8 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Ja du märkte VERKLIGEN INTE vad jag skrev förut. Aja ny dag, (00:44) Audioslave - Doesen't Remind Me. Sorry, ska inte hända igen. Skulle deleta den om det skulle finnas en delete knapp, men det får nån mod gör istället då. Redigerad 8 juli, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Idag är jag jävligt het på Das schwarze System - Electrobeat (web edit) Så innihelvete bra! quote? Redigerad 8 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Knutna nävar - det är något konstigt med friheten. skit skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Dover - My Secret People Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Då tar jag väll en till Mötley låt Mötley Crüe - Shout At The Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tupac Shakur - I Ain't Mad At Cha. Yes...rekommenderar också den här. En av hans bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Du slår på stort och tipsar om 18 låtar. Spammer. Är man spammer ifall man skriver flera stycken istället för att skriva en varje dag? Flipsyde - Someday och Turbulent - Simple man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts