CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Då fortsätter vi med Bowie då. David Bowie - I Would Be Your Slave Walking in the snowy street Let me understand Drifting down a silent path Stumbling over land Open up your heart to me Show me who you are And I would be your slave Do you sleep in quietude Do you walk in peace Do you laugh out loud at me No one else is free Open up your heart to me Show me all you are And I would be your slave I don't sit around and wait I don't give a damn I don't see the point at all No footprints in the sand I bet you laugh out loud at me A chance to strike me down Give me peace of mind at last Show me all you are Open up your heart to me I would be your slave I don't sit around and wait I don't give a damn I don't see the point at all No footprints in the sand I would give you all my love Nothing else is free Open up your heart to me And I would be your slave Redigerad 25 oktober, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Pink Floyd - Goodbye Blue Sky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Helt off - Bara För Jag Smögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Helt off - Bara För Jag Smögar Men för fan, din jävla hiphopare, lyssna på vad jag säger åt dig på msn The White Stripes - Girl, you have no faith in medicine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Men för fan, din jävla hiphopare, lyssna på vad jag säger åt dig på msn Det gjorde jag också. Förstod dock inte gallopen med att alla sångare försökte låta som druckna kameler. Visst, det lät inte sååå piss, men å andra sidan finner jag med största säkerhet mer välsmakande musik i mammas "mamma-över-fyrtio"-stereotypiska (Peter Lemark, Dileva, Tom Jones m.m.) nerdammade cdhylla. --- Kan väl klämma in ett fint tips på ett vänster: F ö r s t ö r d a f ö r l i v e t - P a p p a B e t a l a r "Blodet är blått och hjärtat sitter knappast till vänster." Inte THE shit, men har man inget bättre för sig kan man checka in den nämnda. Redigerad 25 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Det gjorde jag också. Förstod dock inte gallopen med att alla sångare försökte låta som druckna kameler. Visst, det lät inte sååå piss, men å andra sidan finner jag med största säkerhet mer välsmakande musik i mammas "mamma-över-fyrtio"-stereotypiska - Peter Lemark, Dileva, Tom Jones - cdhylla. --- Kan väl klämma in ett fint tips på ett vänster: FFL, fyfan.. "Pang pang" kan du ju skaffa dig också då, nödrimmarnas okrönte mästare.. (dom alltså, inte du ) Haha, jag kan ju lova att The Kooks och The libertines är bättre än Dileva och Lemark Redigerad 25 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 FFL, fyfan.. "Pang pang" kan du ju skaffa dig också då, nödrimmarnas okrönte mästare.. (dom alltså, inte du ) Haha, jag kan ju lova att The Kooks och The libertines är bättre än Dileva och Lemark Om du säger så, får jag väl ta och gräva vidare för att se utifall din tes verkligen stämmer. Men förutom småfåniga hip hop-låtar, kan du inte slå ett slag för någon dänga i indieväg som, enligt dig, är sådär extra bra, bara för att förenkla min sollningsprocess? Någon hyperdupersuperbra låt, alltså, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Det räcker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Men förutom småfåniga hip hop-låtar, kan du inte slå ett slag för någon dänga i indieväg som, enligt dig, är sådär extra bra, bara för att förenkla min sollningsprocess? Mew är otroligt sjukt jävla skitbra. Lyssna på Zookeepers Boy eller Am I Wry?. Bloc Party är ganska lättilgängligt och otroligt bra. Oasis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Mew är otroligt sjukt jävla skitbra. Lyssna på Zookeepers Boy eller Am I Wry?. Bloc Party är ganska lättilgängligt och otroligt bra. Oasis samma sak. Mjo, Oasis är lätt att gilla och bra. Fuck Forever med Babyshambles, What became of the likely lads med Libertines, Naive med The Kooks och When you were young med The Killers.. Lätt att gilla, om man kan säga så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Juliette And The Licks - So Amazing Blev helt såld på detta underbara band när jag hörde "You're Speaking My Language" plattan, rekommenderas verkligen om man gillar rock av det lite skränigare slaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Depeche Mode - Personal Jesus Marilyn Mansons version är jetedolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Mimikry - En Missanpassad Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Viva Death - White Car Fyfan, så jävla bra låt. Jag får nästan ståpäls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 The All-American Rejects - Dance Inside The All-American Rejects - Top Of The World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Billy talent - Red flag Billy talent - Surrenda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Depeche Mode - Personal Jesus Marilyn Mansons version är jetedolig Hmm... tillåt mig skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hmm... tillåt mig skratta ? Depeche Mode > Marilyn Manson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kamelot - The Haunting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kamelot - The Haunting Kamelot i sig är ju ett underbart band. Skivan The Black Halo är helt suverän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts