GTApimpfoolife Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Kasabian - Shoot the Runner Nya singeln. Trots billigare än Empire videon så är den nästan ballare. Fantastisk låt, skön gitarr mellan verserna. Cause I'm the king and she's my queen, bitch! Redigerad 24 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Nirvana - The Man Who Sold The World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Kalmah Kalmah - Cloned Insanity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Gaaah! Electric Six - I Buy The Drugs Älska ett få stryk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Fun' Lovin' Criminals - Scooby Snacks Running around robbing banks all wacked off of Scooby Snacks!! 90-talsklassiker... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Red Hot Chili Peppers - Snow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Miko Miko Nurse! Okänd arstist men den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Rick Ross - Push It Album: Port Of Miami Finns lite sång från Scarface Push It To The Limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Scorpions - Wind of change. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Red Hot Chili Peppers - Snow Snow ((Hey Oh)) heter den faktiskt! Disturbed - Ten Thousand Fists. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Sonny Who - The Sun http://www.myspace.com/sonnywhotheband - Fem svenska killar från Stockholm som lirar britpopinfluerad rock, har ni någon minut över råder jag er att ta en titt. Det är inte nåt vanligt skitband utav den types som frodas på MySpace så låt inte det gäcka er. The suuu-hu-uh-uuun, The one I wish to see Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Oasis - All Around The World EDIT: Sonny Who var bra Redigerad 25 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 The Bravery Ett härligt Indie/Electropop-band, lite i stil med The Killers. Kan inte tipsa om någon speciell låt än, inte tillräckligt inlyssnad för det. Provlyssna deras debutalbum här: http://www.last.fm/music/The+Bravery/The+Bravery Pico: Tack för tipset (Sonny Who), gillar dom redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Oasis - All Around The World Tack för den, den var bra. Passar på att tipsa om Manowar - Blood of kings och (som säkert har blivit tipsad flera gånger) Oasis - Wonderwall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Scorpions - Wind of change. Den e ganska bra den (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Depeche Mode - Martyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nordman - Det sista du ser Den sista du ser är mig, och den sista du hör är mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Jag letade bär i vinbärsbusken och vips så hade jag Red Hot Chili peppers - stadium arcadium--> rekommenderas Redigerad 25 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag letade bär i vinbärsbusken och vips så hade jag Red Hot Chili peppers - stadium arcadium--> rekommenderas Jag letade också i buskarna och jag hittade din varningsmeter. *dammar av* Det va visst en ny varning på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) David Bowie - Space oddity. Ny sida biatches! Redigerad 25 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts