Pico Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ska utöka mitt britpop-arkiv lite, så varför inte med Blur? Blur - Song 2 Song 2 är väl inte direkt renodlad britpop eftersom Blur började sätta av mot ett mer indieinriktat sound 1997, men det är en bra början. Skaffa albumen Modern Life Is Rubbish (Min personliga favorit), Parklife och The Great Escape så kan du dunka britpop tills du svimmar. Elastica - Car Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Van Halen - Jump. Riktigt klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Song 2 är väl inte direkt renodlad britpop eftersom Blur började sätta av mot ett mer indieinriktat sound 1997, men det är en bra början. Skaffa albumen Modern Life Is Rubbish (Min personliga favorit), Parklife och The Great Escape så kan du dunka britpop tills du svimmar. Elastica - Car Song Du talar så sant så. Själv föredrar jag The Great Escape bland det där albumen, "Contry House", "Universal" och "Globe Alone" får en att må dåligt av perfekthet, aah, britpop, ååh. Vilket omslag skivan har då, får en att tänka på en varm, härlig sommardag. Fantastiskt. Redigerad 17 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Lacuna Coil - Fragile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Song 2 är väl inte direkt renodlad britpop eftersom Blur började sätta av mot ett mer indieinriktat sound 1997, men det är en bra början. Skaffa albumen Modern Life Is Rubbish (Min personliga favorit), Parklife och The Great Escape så kan du dunka britpop tills du svimmar.Will do. Prince & The Revoloution - Purple Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Terence Jay - One Blood Ganska bra, likt Brothers in arms med dire straits dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Sture Allens Dansorkester - Farbror Blå . Detta är en jätte bra låt och rekommenderas att få höras!. Ladda ner det här! lagligt. Låten är från deras hemsida som kan hittas här! Höger klicka på länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Sture Allens Dansorkester - Farbror Blå . Detta är en jätte bra låt och rekommenderas att få höras!. Ladda ner det här! lagligt. Låten är från deras hemsida som kan hittas här! Höger klicka på länken... Sture Allen är ju sångaren i svenska akademien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Sture Allen är ju sångaren i svenska akademien! Det är ett sidoprojekt han har, borde väl du veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det är ett sidoprojekt han har, borde väl du veta. Nej. Kan inte så mycket om bandet? Passar väl på å tipsa om Gigi D'agostino - The riddle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nej. Kan inte så mycket om bandet? Har verkat så förut... The White Stripes - We´re gonna be friends Napoleon Dynamite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det är ett sidoprojekt han har, borde väl du veta. Svenska akademien är bäst!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Det är ett sidoprojekt han har, borde väl du veta. Fan vad alternativt att kunna såna saker! Ehm, här borde jag egentligen tipsa om en låt, men eftersom jag är inne i någon slags småpinsam negerdunk-fas så skippar jag det. Eller vad fan: Lil Jon and the Eastside boyz - Put yo hood up Redigerad 18 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Trillade över den här låten idag. MUCC - Ryuusei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Boston - More than a feeling. Klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Boston - More than a feeling. Klassiker! Tack för att du räddade mig ur MUCCs grepp EDIT: Blur - Parklife Redigerad 18 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tack för att du räddade mig ur MUCCs grepp Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 The Raconteurs - Together. You want every morning to be just like the stories that you read but you never write. Otroligt bra låt. Otroligt bra skiva. Otroligt bra grupp. Hjälper mig att överleva jobbiga SO-arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Har verkat så förut... The White Stripes - We´re gonna be friends Napoleon Dynamite Aaah passar perfekt i dessa tider när skolan är i full gång och och den vidriga årstiden börja komma in i sin stämma. Fall is here, here they yell, back to school, ring the bell @R2. Precis precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Blur - The Universal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts