Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Den är bra. Lyssnade mycket på den förr... So did I! Ninjaspark - Skolavslutning '90. Creds till Stellhell och hans bitpop-artist-lista Redigerad 13 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 So did I! Var tack vare dig jag började lyssna på den... Du tipsade om den här ett... par gånger. Danke för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Judas Priest - You've got another thing coming. Klassiker. Den är bra. Å som du sa; Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Innan jag går och sover så måste jag tipsa om en riktigt bra låt! Machinae Supremacy - Ronin Den är bara för underbar... Our disease, everywhere I wander I trail the song of Your despair, everywhere Don't you breathe, don't you dare. Only life, do you care When it's gone? Who's side are you on Anyway, do you care? Wanna stay ruled by your fear? I don't know what it is That binds me To be like this, we Can't ever be at peace Carry on 'til we cease Realize that I would Could spare you If I only knew How to be another man Than the wanderer I am Walk with me into the world that waits to be Here Dawn the sea of the light that wants to be Now Always ahead of the truth in us Longing to be more than we are just because Time holds a candle for each of us Don't let it burn without meaning or a cause Dawn is the promise of light In the darkness where we hide Our disease, everywhere I wander I trail the song of Your despair, everywhere Don't you breathe, don't you dare. Only life, do you care When it's gone? Who's side are you on Anyway, do you care? Wanna stay ruled by your fear? All the world is yours to keep. All you have to do is walk with me. Walk with me into the world that waits to be Here Dawn the sea of the light that wants to be Now Always ahead of the truth in us Longing to be more than we are just because Time holds a candle for each of us Don't let it burn without meaning or a cause Dawn is the promise of light In the darkness where we hide All the world is yours to keep. All you have to do is walk with me. All the world is yours to keep. All you have to do is walk with me. God natt alla glada! Redigerad 14 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Kanye West Ft. GLC & Consequence - Spaceship. Så underbar låt, riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Iron Maiden - The Reincarnation Of Benjamin Breeg Iron Maiden - Fear Of The Dark Iron Maiden - The Number Of The Beast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 G-Unique - Diamond in the Ruff Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det är något som gör mig aningen mer geléraiserad i knäna när jag lyssnar på Björn Afzelius försvenskade skildring av Girl of the North Country, Flickan Från Landet I Norr, än när Dylans mumlande röst och originalversion är pluggad till öronen mina. Kanske är det den förstnändes helmysiga, rullande ”r” som basar för att det uppstår en skillnad…? Mycket möjligt… Om du reser till landet i norr, Där vinden viner i skogarna, Ta då med dig en hälsning till en som bor där Till henne som en gång älskade mig Om du reser genom snöstormarna, När älvarna fryser och vintern blir hård, Se då till att hon har en päls om sin rygg Att värma och skydda om kölden blir svår Och se efter åt mig hur hon kammar sitt hår, Om det böljar och flyter över hennes bröst Jag minns ännu väl, fast det är länge sen, Hennes korpsvarta hår som jag minns hennes röst Jag undrar om hon minns mig ännu Kanhända hon tänker på mig ibland Jag kan se henne tydligt när natten är här Och jag vaggas till sömns i min ensamhetsfamn Om du reser till landet i norr, där vinden viner i skogarna, Ta då med dig en hälsning till en som bor där Till henne som en gång älskade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 *Äkta kärlek* Där ser man, äntligen ett MaSu fan på GTAsajten. I salute you, brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Eric Clapton - Let It Rain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) *Kissekatt* Redigerad 14 oktober, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) VaXXoR Posted Oct 14 2006, 16:44 Vad heter den dära låten. "Dear diary blablablablbalabla.... stop my breathing and slit my throat" Emo sången ? Du vet vart tråden finns, du har själv skrivit i den. Redigerad 14 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Du vet vart tråden finns, du har själv skrivit i den. Oooooooooooooooooooooooooooooj! Fet tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Oooooooooooooooooooooooooooooj! Fet tråd Oh, yes. Überfet, dawg. Edit: Fanfan, måste tipsa om något..ehm.. 047 - Ankan är en väldigt..speciell låt. Lyssna på den! Redigerad 14 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Oh, yes. Überfet, dawg. Edit: Fanfan, måste tipsa om något..ehm.. 047 - Ankan är en väldigt..speciell låt. Lyssna på den! Jag vill sitta i en park med dig, och titta på en svan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Paolo Nutini - These Streets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Nu ska här tipsas igen. Jag har fastnat för big rob Har bara tre låtar, men jag håller på att skaffa fler i nuläget, nej inte warez, frizon.info Big Rob - Min soulie Big Rob - Vägen tillbaka Big Rob ft. C-Baz - Den förlorade sonen. Sedan måste jag tipsa om min gamla favoritlåt som jag bokstavligen lyssnade på 24/7 i ett halvår som jag dammat av nu Shorta ft. T-Roc - Ond spegel. Den har allt, förmodligen den bästa amatör hiphoplåten som någonsin gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Grandmaster Flash - The Message Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Grandmaster Flash - The MessageFlashbacks... Medans jag spammar här kan jag tipsa om KoЯn - Word Up! EDIT: Word... Redigerad 14 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Come as you are - Nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts