Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Solarfall - Storm of Desair Underbar låt, lyssna gärna på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Joorå. Han är ju visst med! Det finns väl ingen annan version av den här videon? Hahaha , jag menade självklart hans vers i låten Jag tror inte det finns någon annan version, men jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Hahaha , jag menade självklart hans vers i låten Jag tror inte det finns någon annan version, men jag kan ju ha fel. Hans VERS i låten? Jag känner att jag har fel version i mitt musikarkiv... Redigerad 10 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hans VERS i låten? Jag känner att jag har fel version i mitt musikarkiv... Har inte du den här versen som sistavers ? passar Mickey passas bli fri om ni ? glidare från ganla söder inget fint folk svarta casher mina fickor inga kvitton inget visa fixar bästa fina tjejer som ett riktigt visa polarna peacar bäcknar piper ja skulla ha papper i tackt Mackers SP MT alla vet var festen e och vet vem som e sveriges bästa MC faktiskt så ligger de till i 2000...? jag säjer bara sanningen os ialla fall jag vill falla göra den där skiten som alla andra vill och unska att du kunde så gör jag grönska och dömp mig för förakt och under föratt du kicka lite för slicka lite på daglig basis ja måste dra peace ad de bra chhhhhhhhhh Vad fan, han som skrivit texten har typ inte ett ord rätt, men nästan i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Modest Mouse - Float On. Fin melodi, skön sång och allmänt bra låt. I backed my car into a cop car the other day Well he just drove off sometimes life's ok I ran my mouth off a bit too much oh what can i say Well you just laughed it off it was all ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Har inte du den här versen som sistavers ? Jag har nu! Men, vafasen.. det är ju den där versionen jag hade för länge sedan.. Den som är helt upfuckad/ upspeedad i refrängen? De sjunger typ "dagglig basis" Redigerad 11 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Blink-182 - Adam's Song :'( EDIT: -taggar... Redigerad 11 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag har nu! Men, vafasen.. det är ju den där versionen jag hade för länge sedan.. Den som är helt upfuckad/ upspeedad i refrängen? De sjunger typ "dagglig basis" De scratchar menar du ? Eller menar du hans uttal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Super Multifaros - Storvinsten Super Multifaros - 1st Stop ÄLSKA!ÄLSKA!ÄLSKA! >__< >__< >__< >__< >__< >__< >__< >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Tipsar om två bra soullåtar från 70-talet. *The Isley Brothers - Summer Breeze *The O'Jays - Backstabbers Den första med tanke på att hösten faktiskt har kommit nu efter en lång sommar , men ser redan fram mot 2007 års sommar... Och den andra är bra helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Här kommer jag och tipsar om två gamla godingar, flashbacks . Creed - One Last Breath Creed - Bullets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Joe Satriani - Hands in the air Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Gammal goding. Turbonegro - All my freinds are dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Sabaton - Purple Heart When we signed up for the army To a rangers company Armed with M16's Straight into the war Then we served under the banner Clad in US stars an stripes And on moonless nights We marched for endless miles Once we were soldiers Once we were young We have found our peace We've seen the end Fallen in war We belong to history Fallen in war Sleep 6 feet below Hearts of the brave Cannot bring me back to life Fallen in war Still brothers in arms We have fought in distant conflict And for all to many years Seen our friends go down Wounded dead or lost Know that peace comes at a high price It may take a thousand lives And a deep belief Sacrifice of men Shining heart beats no more Buried deep deep in cold earth Shallow grave in my motherland HereIstay lay in darkness forever Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Björn Afzelius - Dockhemmet. Hur kan jag själv bli så förbittrad Hur kan man säga allt jag sagt? Hur kan jag själv bli så förhärdad Hur kan man bli så jävla kall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Adda mig på msn, se vad jag lyssnar på, "köp" de låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 My looooove. Är väldigt kär. så denna låt av Justin Timberlake passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Bruno Fergani - Splashdown Trance när den är som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Allt Dom Bygger Upp Ska Vi Meja Ner - Florence Valentin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Sonata Arctica - Fullmoon Sitting in a corner all alone, Staring from the bottom of his soul, Watching the night come in from the window It'll all collapse tonight, the fullmoon is here again In sickness and in health, understanding so demanding It has no name, there's one for every season Makes him insane to know Running away from it all "I'll be safe in the cornfields", he thinks Hunted by his own, again he feels the moon rising on the sky Find a barn which to sleep in, but can he hide anymore Someones at the door, understanding too demanding Can this be wrong, it's love that is not ending Makes him insane to know She should not lock the open door (run away run away, run way) Fullmoon is on the sky and He's not a man anymore See the change in Him but can't (run away run away, run away) See what became out of her man... Fullmoon Swimming across the bay, the nite is gray, so calm today She doesn't wanna wait. "We've gotta make the love complete tonight..." In the mist of the morning he cannot fight anymore A hundred moons or more, he's been howling Knock on the door, and scream that is soon ending Mess on the floor again... She should not lock the open door (run away run away, run away) Fullmoon is on the sky and he's not a man anymore Sees the change in him but can't (run away, run away, run away) See what became out of her man She should not lock the open door (run away run away, run away) Fullmoon is on the sky and he's not a man anymore Sees the change in him but can't (run away, run away, run away) See what became out of her darling man She should not lock the open door (run away run away, run away) Fullmoon is on the sky and he's not a man anymore See what became out of her man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts