Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Lyssnar bara på Oasis nu för tin', men dom är ju f*n gudar Ja men vafan, tipsa om alla deras låtar, dom är lika bra allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Le Mans - Rollng The Stones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Drop dead gorgeous - In Vogue Letting go is the hardest thing I know Like this bullet pierces through my skull The end I love the feel of steel in my heart Like I love the bitter taste of your kiss Natural bliss I'm a sucker for a happy ending Interrupted by a nightmare Here comes love Chivalry Take a knife to your wrists make a bloodbath Cut it deep it's the new thing Baby please make this last forever You're the latest fashion theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Klaus Badelt - He's a pirate. Soundtrack ifrån filmen PotC 2. Riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bob Sinclar - Rock This Party slå mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bob Sinclar - Rock This Party slå mig. *Laddar med näven men gömmer mig när jag ser Stellhells tatuering* Svenska akademien - Den elfte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Oasis - Don't Go Away Oasis - Stand By Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Oasis - Don't Go Away Oasis - Stand By Me ... och för att komplettera: Oasis - Slide Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 The Business - No One Likes Us "No one likes us, no one likes us We´re The Business so we don´t care" Texten är väldigt känd inom fotbollen, bla. "Vi är Gnaget, AIK, alla hatar oss, vad fan gör det?" finns även många andra svenska supporterföreningar som har skapat en text med denna låt som grund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 ... och för att komplettera: Oasis - Slide Away ... och för att komplittera: Oasis - My Big Mouth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 ... och för att komplittera: Oasis - My Big Mouth ... och snyfttemat for all världens väg. Into my big mouth -- you can fly a fookin' Concorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Avenged Sevenfold - Burn It Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 ... och för att komplittera: Oasis - My Big Mouth ...och för att komplettera: Oasis - The Masterplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) ...och för att komplettera: Oasis - The Masterplan Och för ett komplettera: Oasis - Married with children Redigerad 10 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 2Pac - Picture me rolling. Så jävla skön låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Och för ett komplettera: Oasis - Married with children Elektriskt, dock. Wetlands '94 eller Southend Cliffs Pavilion '95. Ja, jag är tjifen. Get ta' work. Redigerad 10 oktober, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Och för ett komplettera: Oasis - Married with children Bara för det måste jag tipsa om Wednesday 13 - Buried with Children. Yah, 's called humour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Rainbow - Since you've been gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Bara för det måste jag tipsa om Wednesday 13 - Buried with Children. Yah, 's called humour. Hahaha The Killers - When you were young FYFAN vad bra, snacka om att jag lyssnar sönder det albumet.. Hela tiden sen det släpptes, har inte tröttnat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jupp, fattaru mackan, den snubben. Synd bara att mackan inte är med på musikvideon som ligger uppe på youtube, förstår inte varför :/ Hmm, när jag tänker efter är det inte ens samma låt, de rappar inte ens samma ord, den är helt omgjord, vad fan ? I alla fall petters vers, men inte de andra verserna. Joorå. Han är ju visst med! http://img279.imageshack.us/img279/3845/mackanfh2.png Det finns väl ingen annan version av den här videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts