Kiedis Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Black Rebel Motorcycle Club - Shuffle your Feet Kort och gott, jävligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Oasis - Live Forever Maybe I don't really wanna know How your garden grows cos I just want to fly Lately, did you ever feel the pain? In the morning rain as it soaks you to the bone Maybe I just want to fly I want to live I don't want to die Maybe I just want to breathe maybe I just don't believe Maybe you're the same as me we see things they'll never see were gonna live forever Maybe I don't really wanna know How your garden grows cos I just want to fly Lately, did you ever feel the pain? Of the morning rain as it soaks you to the bone Maybe I will never be all the things that I'd like to be But now is not the time to cry now’s the time to find out why I think you're the same as me we see things they'll never see We're gonna live forever Maybe I don't really wanna know How your garden grows cos I just want to fly Lately, did you ever feel the pain? In the morning rain as it soaks you to the bone Maybe I just want to fly I want to live I don't want to die Maybe I just want to breathe maybe I just don't believe Maybe you're the same as me we see things they'll never see You and I are gonna live forever We're gonna live forever Gonna live forever (x7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Värst vad du har blivit arg på sistonde. Jag vet inte hur det är med dig, men jag stavar det s-a-r-k-a-s-m. Ison & Fille - Hela dan varje dag. Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 The Stone Roses - Fools Gold http://img374.imageshack.us/img374/2392/thumbupaz8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag vet inte hur det är med dig, men jag stavar det s-a-r-k-a-s-m. Ison & Fille - Hela dan varje dag. Den är bra! Lägg ner ditt vapen ftw Nej, jag tipsar faktiskt.. Kollar igenom spelningslistan.. Petter, afc, timbuktu, makisch - Daglig basis Kanye West - Through the wire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Djurgården Hockey - Vi är vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Kasabian - U Boat Plattans helt klart lugnaste och mysigaste låt, den är lite som Empire skivans British Legion, inte så mycket action och Serge Pizzorno som sjunger (skulle jag gissa på i alla fall). Fantastisk "avslutning" och annorlunda men klockren text. I sit and wait for you 'cause this was never over I hear the talk in codes, if you want me then come get me You want me so come get me I'm standing with my allies Sellin' arms to strangers Watch them shoot you down There aint nothin' I will say to you But I know your eyes are fearin' I watch as you creep by I won't find my way, won't let go I'll find my way, won't let go I'm standing with my allies Sellin' guns to strangers Still don't let me sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 In Vogue Drop Dead, Gorgeous lyrics Artist: Drop Dead, Gorgeous Album: In Vogue Year: 2006 Title: In Vogue Letting go is the hardest thing i know like this bullet pierces through my skull the end i love the feel of steel in my heart like i love the bitter taste of your kiss natural bliss i'm a sucker for a happy ending interrupted by a nightmare here comes love chivalry take a knofe to your wrists make a bloodbath cut it deep it's the new thing baby please make this last forever you're the latest fashion theme http://img432.imageshack.us/img432/4519/megamanrockrk6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) 1.Lägg ner ditt vapen ftw 2.Petter, afc, timbuktu, makisch - Daglig basis 1. Mjoorå, lite uttjatad bara. 2. makisch? edit: ..ahaa, "Mackan"? Redigerad 6 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Chesney Hawks - The one and only Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Chesney Hawks - The one and only Klassiker. En av dom bättre låtarna som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Radiohead - Paranoid Android. Radiohead funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) 1. Mjoorå, lite uttjatad bara. 2. makisch? edit: ..ahaa, "Mackan"? Jupp, fattaru mackan, den snubben. Synd bara att mackan inte är med på musikvideon som ligger uppe på youtube, förstår inte varför :/ Hmm, när jag tänker efter är det inte ens samma låt, de rappar inte ens samma ord, den är helt omgjord, vad fan ? I alla fall petters vers, men inte de andra verserna. Redigerad 7 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 2pac - California Love Skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Svenska akademien - Vanligt hyfs, Sunt förnuft Riktigt jävla bra... klockren! uh, ni vet vem de e, Sture Allén, du jag säger som så här Man vi ler stort och gasar för vi kan aldrig knasa, står handfallna, häpna när hela skiten rasar ihop, från strider när konjukturen dalar, oavsett vem som klantat e det folket som betalar, nya strider, nya tider, samma lider samma sorg, samma svider, samma kroppar som lastas på flak. Okej o kriga för dollars och kors, arbetstillfällen på ställen som Bofors. Vi säljer bomber, granater till totalitära stater, kemikalier, opiater, till småbarn på gator, man kan backa en diktator, rucka på principer, rentav hjälpa till att tysta dom få som begriper. Men ny lag e bara yta, för en ny lag kan man byta, domarn kan man pröjsa, hela juryn kan man byta, tjänstemän kan man muta, vittnen kan man skjuta, du ja vet vad som ska till för att få det sjuka å sluta. (ref.) Vanligt hyfs å sunt förnuft, vi placerar lite visdom där det vanligtvis e luft (X4) General Knas! Kommer med nya stilen, lägger ragga på skånska, redig redig ragga som får er att vagga fram å tillbaks, Knas, General Knas med tung tung bas. Varje dag när jag fäller min blick, i nåt blad så ser jag en massa politik dom bränner ljusen från världens energi, i riksdagshuset där tiden kom och gick, dom snackar snick snack, dom går i sick sack, så ja sa maktslakt, attack, attack, full fart fram ingen back, inge snack att ja e lack man, så du e fackman? ja du e riksdagsman! å du polisman! va e det man? vafan e det man? ingen idé man, ey ja e sne man, så låt bli man, ey man du kan inte göra mycke för att blidka mig för du har en skuld till mig och en skuld till gud och du ska inte tro att jag är barmhärtig som han, så passa dig hörredu, herregud, varför kan de otrogna inte se att allt skulle vatt så mycke lättare om dom bara hade litat till kärlek, ja om dom bara hade strävat efter renhet, ja säger om dom bara hade längtat efter renhet, och inte skenhelighet, ja inte heller en man, ja hör min egen kraft å den va stor å den va sann, ja går gatan fram som en dåraktig man. ref. x4 (general knas:) jag säger, jag kommer om ni inte fått nog, jag stormar in mot allt ofog, så kom nu inte här med ett fett brett smil, med vita tänder och blodiga händer, det är inte lönt att göra dig till, najnajnaj (sture allén:) För vårt antipamp program plockar fram det du döljer! (g.k:) ja ser igenom dig, yao yao (s.a. en massa pampar som trampar på folk och portföljer. (g.k:) för ja gör mig aldrig till, nej nej! (s.a:) stylade svin! kostymklädda grisar! (g.k.) Vi ser igenom dig, yao yao! (s.a:) Snälla visa exempel på rättvisan du prisar! ref. ref. Redigerad 7 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 A Man From Argentina Artist: Billie The Vision & The Dancers Album: The World According To Pablo Text: L.Lindquist Musik: J.Dunsö/L.Lindquist Lyric: Jackson Five from a car stereo singing “I want you back, want you back “ just a year ago I would have danced so crazy and now I think I wanna get back on that track if I only could relax in this confusion if I could dance with you the way we used to and shake my hips to the revolution if I could be naive again Catherine says, “Mono’s coming on Friday and I must be the happiest girl in the world” I’m thinking I wanna be you I wanna be you I wanna be you I wanna be you, you, you. / So send me a man from Argentina, to make me the happiest girl in the world so come to me on Friday, or Saturday, or Sunday, but I can’t wait ‘til Monday / Michael Walden from a car stereo singing “gimme, gimme, gimme all night long” if I only could perform I would have sung along cause you know that’s a top five song Maggie and Josephine says good things to me and good things have tended to come late so I hold my breath there’s a smile on my face and my face wasn’t made to wait Catherine says, “Mono’s coming on Friday and I must be the happiest girl in the world” I’m thinking I wanna be you I wanna be you I wanna be you I wanna be you, you, you / So send me a man from Argentina, to make me the happiest girl in the world so come to me on Friday, or Saturday, or Sunday, but I can’t wait ‘til Monday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Lyssnar bara på Oasis nu för tin', men dom är ju f*n gudar Oasis - Whatever I'm free to be whatever I Whatever I choose And I'll sing the blues if I want I'm free to say whatever I Whatever I like If it's wrong or right it's alright Always seems to me You only see what people want you to see How long's it gonna be Before we get on the bus And cause no fuss Get a grip on yourself It don't cost much Free to say whatever you Whatever you say If it comes my way it's alright You're free to be wherever you Wherever you please You can shoot the breeze if you want It always seems to me You only see what people want you to see How long's it gonna be Before we get on the bus And cause no fuss Get a grip on yourself It don't cost much I'm free to be whatever I Whatever I choose And I'll sing the blues if I want Here in my mind You know you might find Something that you You thought you once knew But now it's all gone And you know it's no fun And I know it's no fun Yeah I know it's no fun I'm free to be whatever I Whatever I choose And I'll sing the blues if I want I'm free to be whatever I Whatever I choose And I'll sing the blues if I want Whatever you do Whatever you say Yeah I know it's alright Whatever you do Whatever you say Yeah I know it's alright Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hirano Aya - Lost My Music Hoshizora miage watashi dake no HIKARI oshiete Anata wa ima doko de dare to iru no deshou? Tanoshikushiteru KOTO omouto samishiku natte Issho ni mita SHINEMA hitorikiri de nagasu Daisuki na hito ga tooi Toosugite nakitaku naru no Ashita me ga sametara Hora kibou ga umareru kamo Good night! I still I still I love you! I'm waiting waiting forever I still I still I love you Tomaranai no yo Hi!! Nemuri no fuchi de YUME ga kureru omoide no One day Anata no kotoba ni wa sukoshi USO ga atta Hanasanai yo to KIMI dake dato Dakishimeta no ni Yakusoku ga FUWARI to kurai yoru ni kieta Daisuki na hito yo itsumo Itsumade mo sagashiteshimau Kitto me ga sametemo Mada maboroshi wo kanjitai Morning I lost I lost I lost you! You're making making my music I lost I lost I lost you! Mou aenai no? No! Daisuki na hito ga tooi Toosugite nakitaku naru no Ashita me ga sametara Hora kibou ga umareru kamo Good night! Daisuki na hito ga tooi Toosugite nakitaku naru no Kitto me ga sametemo Mada maboroshi wo kanjitai Morning I still I still I love you! I'm waiting waiting forever I still I still I love you Tomaranai no yo I still I still I love you! I'm waiting waiting forever I still I still I love you Mata aeru yo ne? ne!! Asägig låt bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Backyard Babies - Shut The Fuck Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Cat5 - Sexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts