Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Rymdkraft - Mustaschvapnet Jah! Den är gratis!! http://www.rymdkraft.com/music/rymdkraft_-...taschvapnet.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Rymdkraft - Mustaschvapnet Jah! Den är gratis!! http://www.rymdkraft.com/music/rymdkraft_-...taschvapnet.mp3 Awww... den åker direkt in på mp3-spelaren.. Red: När jag väll ändå skrev här så kan jag tipsa om Muse - Map of the Problematique. Redigerad 24 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Rymdkraft - Kantarelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Queen - Another one bites the dust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Saxon - Denim and leather Rundgång is my little beatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Eminem - Kill you Mmm... så skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Mew - White Lips Kissed. Underbart avslut på skivan. Värt att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Theme from KotOR 2 - Rebuild Jedi Enclave. Absolut den härligaste, bästa låt jag hört någonsin från ett spel. Helt... underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 The Vapors - Turning Japanese Den är skön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Tipsar väl igen då, ny dag trots allt Jonny Bodé - N*ger Joe kan vara värt att kolla in *EDIT* ändrade låt Redigerad 25 september, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Eminem - Kill you Mmm... så skön... Mellanstadieminnen. Oj oj, Slim Shady LP var grejer det. Spelade sönder skivan totalt. Det är fortfarande många bra spår på den. Criminal, t.ex, som jag tar tillfälle att tipsa för nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Led Zeppelin - Immigrant Song Ah, ah, We come from the land of the ice and snow, From the midnight sun where the hot springs blow. The hammer of the gods will drive our ships to new lands, To fight the horde, singing and crying: Valhalla, I am coming! On we sweep with threshing oar, Our only goal will be the western shore. Ah, ah, We come from the land of the ice and snow, From the midnight sun where the hot springs blow. How soft your fields so green, can whisper tales of gore, Of how we calmed the tides of war. We are your overlords. On we sweep with threshing oar, Our only goal will be the western shore. So now you'd better stop and rebuild all your ruins, For peace and trust can win the day despite of all your losing. Ooh, Ooh, Ooh Ooh, Ooh, Ooh LaLalLaLalLaLa Ooh, Ooh, Ooh Ooh,Ooh,Ooh Ooh, Ooh, Ooh Älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) David Bowie - The Man Who Sold The World We passed upon the stair, we spoke of was and when Although I wasn't there, he said I was his friend Which came as some surprise I spoke into his eyes I thought you died alone, a long long time ago Oh no, not me I never lost control You're face to face With The Man Who Sold The World I laughed and shook his hand, and made my way back home I searched for form and land, for years and years I roamed I gazed a gazely stare at all the millions here We must have died along, a long long time ago Who knows? not me We never lost control You're face to face With the Man who Sold the World Redigerad 25 september, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Burzum - The Crying Orc. Instrumental och kort låt. JAG SPELAR LÅTEN! (KLICKA) EDIT: Riktigt riktigt dåligt ljud och sound, samt att jag bara spelade in riffen en gång och sen bara lade dom efter varandra. Nog med bortförklarningar. Redigerad 25 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 DJ Shadow Feat. Mos Def - Six Days The Remix Från Tokyo Drift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Burzum - The Crying Orc. Instrumental och kort låt. JAG SPELAR LÅTEN! (KLICKA) EDIT: Riktigt riktigt dåligt ljud och sound, samt att jag bara spelade in riffen en gång och sen bara lade dom efter varandra. Nog med bortförklarningar. Haha, jag tyckte fan den var bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 EDIT: Riktigt riktigt dåligt ljud och sound, samt att jag bara spelade in riffen en gång och sen bara lade dom efter varandra. Nog med bortförklarningar. Hmmz. Hört talas om metronom? Du får skaffa nytt ljudkort, Spidern ska låta bättre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 David Bowie - The Man Who Sold The World We passed upon the stair, we spoke of was and when Although I wasn't there, he said I was his friend Which came as some surprise I spoke into his eyes I thought you died alone, a long long time ago Oh no, not me I never lost control You're face to face With The Man Who Sold The World I laughed and shook his hand, and made my way back home I searched for form and land, for years and years I roamed I gazed a gazely stare at all the millions here We must have died along, a long long time ago Who knows? not me We never lost control You're face to face With the Man who Sold the World Tänkte just tipsa om den låten, men istället får det bli Fall Out Boy - Get Busy Living Or Get Busy Dying (Do Your Part To Save The Scene And Stop Going To Shows) Jisses ibland faller äpplena långt ifrån träden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Hmmz. Hört talas om metronom? Du får skaffa nytt ljudkort, Spidern ska låta bättre än så Haha, jotack. Måste bara skylla ifrån mig lite igen, jag hade varit vaken i över 24 timmar när jag spelade in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Dagens soundtrack: Sahara Hotnights - Hangin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts