Matteus Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tipsar om de just nu 3 bästa låtarna i Guitar Hero: Den tidigare nämnda Franz Ferdinand - Take Me Out Black Sabbat - Iron Man Och så den störtsköna David Bowie - Ziggy Stardust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 The Notorious B.I.G. - Hypnotize Världens skönaste raplåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Manowar - Louder than hell/The gods made heavy metal. Introt på den här låten är helt oslagbart, jepp, oslagbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Akon ft. Rick Ross - Cross That Line Den är för mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Audioslave - Revelations (hela plattan) grymt jävla bra skiva, den ligger i klass med deras första självbetitlade album. Ett måste i allas skivsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tiger Lou - The Loyal Väldigt stämnings höjande, lyssna nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Tiger Lou - The Loyal Väldigt stämnings höjande, lyssna nu! Erhm, du typ, got PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag har som vanligt svårt att välja bara någon/några låtar, så jag tipsar om hela skivan. Scissor Sisters - Ta-Dah! Otroligt skön. Fan, vad blandad musiksmak jag har. Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 The Notorious B.I.G. - Hypnotize Världens skönaste raplåt En av världens! The Game - 360(full circle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hiphop tips från moi....Outkast - Idlewild, hela plattan är suverän, måste se filmen när den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Erhm, du typ, got PM Du med nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Nytt dygn - nytt tips. Mange Shmidt - Håll käften (med Eye-N-I och Tomas Rusiak) kommer från hans debutplatta "Samtidigt i Stockholm" Fyfan vad sköna låtar han gör. Jag gillar dem bara för att det är så svårt att avgöra om han är seriös eller inte. Redigerad 23 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Niggaz With Attitude (N.W.A) - Straight Outta Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fuck the police är bättre. Eller bättre och bättre...bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fuck the police är bättre. Eller bättre och bättre...bra. Jag tipsade ju om den innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jay-Z - Big Pimpin' 2 Live Crew - Me So Horny TATU - Not gonna get us Omg, så tråkigt jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag tipsade ju om den innan Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 The Doors - Touch Me Come on, come on Now, touch me, babe Can't you see that I am not afraid What was that promise that you made Why won't you tell me what she said What was that promise that you made Now I'm gonna love you 'Til the heavens stop the rain I'm gonna love you 'Til the stars fall from the sky For you and I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Stryper - Battle Hymn of the Republic Sååååå härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Mercyme - Here with me Såg den i en hyllningsfilm till Henrik Larsson och blev förälskad direkt. SIDA 275! OCH DEN ÄR BARA MIN! BWAHAHAHAHA! Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts