eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Salem Al Fakir - Dream Girl http://youtube.com/watch?v=7KhyIGhT4Is - Videon, fy fan va bra det är när pianot kommer igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Eddie meduza - Kukrunkar boogie Fy fen vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hade på shuffle i winamp så dyker THPS2 soundtracket upp, gaah nostalgi när man satt och lirade det på ps1 hela dagarna, det var sommarkänsla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Det är Filip Wikingssons, ena halvan av Filip och Fredkrik, favoritalbum med Dylan.. Lite onödigt vetande där Hade ingen aning om att det var Fredriks (som det ju handlade om) favorit-album med han. Hade nog inte enns trott han lyssnade på Dylan. Tipsar om två låtar med The Electric Prunes -- I Had to Much to Dream Last Night och Get Me to the World on Time. Helt galen gitarrvibrato ibland . Redigerad 15 september, 2006 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hade ingen aning om att det var Fredriks (som det ju handlade om) favorit-album med han. Hade nog inte enns trott han lyssnade på Dylan. Tipsar om två låtar med The Electric Prunes -- I Had to Much to Dream Last Night och Get Me to the World on Time. Helt galen gitarrvibrato ibland . Han är helt såld på Dylan, ska du veta. Big Sur - The Thrills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Wotanorden - He Who Walks Behind The Trees. Skön Blackmetal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Machinae Supremacy - Super Steve Otroligt skön låt. Machinae Supremacy rockar helt enkelt! Ladda hem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nokturnal Mortum - Veles' Scrolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Paul McCartney & Wings - Band on the Run Stuck inside these four walls Sent inside forever Never seeing no one nice again Like you, mama, you, mama, you If I ever get out of here Thought of giving it all away To a registered charity All I need is a pint a day if I ever get out of here If we ever get out of here Well, the rain exploded with a mighty crash As we fell into the sun And the first one said to be the second one there I hope you’re having fun Band on the run, band on the run And the jailer man and sailor Sam Were searching everyone For the band on the run, band on the run Band on the run, band on the run Well, the undertaker drew a heavy sigh Seeing no one else had come And a bell was ringing in the village square For the rabbits on the run Band on the run, band on the run And the jailer man and sailor Sam Were searching everyone For the band on the run, band on the run Yeah the band on the run, the band on the run Band on the run, band on the run Well, the night was falling as a desert world Began the settle down In the town they’re searching for us everywhere But we never will be found Band on the run, band on the run And the county judge who held a grudge Will search for evermore For the band on the run, the band on the run Band on the run, band on the run Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Drudkh - Blood In Our Wells (Krov u nashykh Krynytsyakh). Genre: Black Metal. (Depressive/ Melcancholic). Låtar: 6. År: 2006. Okej! Så Drudkhs nya skiva är ute! Måste säga att den är något djävulskt bra! Jävligt episk och ibland lite deprimerande skiva. Detta är deras 4:e skiva och förmodligen deras bästa hittills. Dom har ett mycket bättre sound på denna plattan, vokalisten och trummorna hörs mer och dom har även fixat fram lite leadgitarr vilket bara är grymt! Drudkh betyder trä i sanskrift som är ett gammalt europeiskt språk. Nej, jag vet inte varför jag skriver detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Drudkh - Blood In Our Wells (Krov u nashykh Krynytsyakh). Genre: Black Metal. (Depressive/ Melcancholic). Låtar: 6. År: 2006. Nej, jag vet inte varför jag skriver detta. Antagligen för att ge oss som inte hört gruppen/skivan tips, så det är bara bra att du skriver så . Tipsar om 4 gamla godingar med 36 Crazyfists från ablumet A Snow Capped Romance. 36 Crazyfists - Bloodwork 36 Crazyfists - Skin And Atmosphere 36 Crazyfists - Kenai 36 Crazyfists - The heart And The Shape Skön rock med lite speciell engelsk/amerikansk dialekt, uttalandena på vissa ord har jag aldrig hört någon annanstans, men det ger även gruppen något eget och försämrar verkligen inte låtarna. Tungt och bra helt enkelt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Uttjatad låt, som alla andra OK GO's Men lyssna på denna: TITLE = Get Over It ARTIST = OK GO ALBUM = OK GO DATE = 2002 GENRE = AlternRock Den har jag hört, och jag gillar den. Tycker dock att jag känner igen den från förr. Var den med i NFS Hot Pursuit 2 eller liknande? Själv har jag - äntligen - fått tag på låten Emahow med Speaker. Älskade den galet mycket när den var het (för väldigt många år sedan) men sen glömde jag bort namnet på den. Har inte hört den sen den gick på voxpop back in the days. Nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Wednesday 13 - Buried With Children Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Rufus Wainwright - I'll build a stairway to Paradise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Firefox AK - MadameMadame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Guillemots - Made - Up Lovesong #43. Lite udda låt men ändå mysig på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) 7 Seconds Of Love - Submarine I don't want a fuckin' common frame, I just want a submarine I don't want a shitty computer game, I just want a submarine Redigerad 17 september, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mjo. Nu ska jag vara lite efter och tipsa om P3TT3R - damplåten. En gó låt som jag av någon outgrundlig anledning inte har haft i mitt arkiv förrens.. nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bonfire - sweet obsession en riktig grym rocklåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mjo. Nu ska jag vara lite efter och tipsa om P3TT3R - damplåten. En gó låt som jag av någon outgrundlig anledning inte har haft i mitt arkiv förrens.. nyss. You sure is slow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts